16 april 2024, 11:39:33

is dit normaal?

Gestart door ~Natas~, 16 november 2005, 21:09:09

« vorige - volgende »

~Natas~

Hallo allemaal,

Ik schrok me net dood, toen mijn vogel een klein poepie liet vallen.
Het leek verdomme wel een bevalling.
Is dit normaal voor een mannetjes vogel, en vooral dat witte kalk?
Of moet ik me zorgen gaan makenĀ  :-\











Wie kan mij helpen.

Groet,

Natas

Rianne

Het witte is zeg maar de 'urine' van een valkje. Het lijkt me een groot poepje voor een man. Maar wat het kan zijn, I don't know.

Kirsten

Hoi Natas,

Het lijkt alsof ie het opgespaard heeft,. het eerste al een beetje droger en de rest wat vloeibaarder. Het lijkt op een poepje wat ze hebben als ze eitjes of jongen hebben. Ik zou even kijken hoe de volgende eruit ziet.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Paul

Hoi Natasja,

Dat is nog een klein poepje als je ziet wat die van mij elke ochtend neerlegt  ;D
Waar heeft ie gezeten voor ie dat liet vallen in de kooi of op een ander plekje ?
Ook mannetjes sparen het tijdens het broeden op en daar lijkt het erg op.
Maar houd het even in de gaten hoe de volgende zijn het kan ook een verstopping geweest zijn.
De hoeveelheid wit is wel normaal hoor dat zie je nu veel duidelijker dan op een klein poepje.

Groetjes, Paul

Ria

Hoi Natas,

Vraag Aad maar even om een foto van een echte flats. Dit is nog niets vergeleken bij de vlaaien van Lucky. En stinken dat het kan !
Knijper op de neus en gewoon opruimen.

Groetjes,
Ria

~Natas~

Hai allemaal,

Dank jullie wel voor de snelle reactie.
Maar toen Joep dit gister liet vallen schrok ik er behoorlijk van.
Het is zeker geen verstopping, want daarna lagen er allemaal kleine mooi poepjes.
Ik denk zelf dat het broedsgedrag is........want dat is Joep momenteel wel hoor.
Ik hou het nog even goed in de gaten, maar ik maak me er geen zorgen over verder.

Bedankt allemaal

Groetjes,

Natas en Joepie