veiling : handtekening voor in het forum, 3e ronde

Gestart door Karin, 16 november 2005, 15:05:16

« vorige - volgende »

Karin

Hoi allemaal,

Ik begin weer met een veiling voor de hantekening.
De gehele opbrengst is voor valkparkiet.com. Degene die het meeste geboden heeft op 15 december mag me een aantal foto's sturen van zijn / haar valkjes. Van 2 of 3 foto's maak ik een tube en van die tubes maak ik een aantal handtekeningen. In ieder geval 2 - 3 handtekeningen, ligt er aan hoeveel inspiratie ik heb.   De foto's moeten zo groot mogelijk zijn, mooi scherp en de valkjes er helemaal op. Een teentje of stukje staart kan ik er wel bij maken, maar de hele kuif of een stuk kop weg is natuurlijk niet mooi.

Je mag zeggen wat voor tekst ik er op moet zetten en je mag ook eventueel voorkeur van kleur opgeven. Je kunt bij de 2e veiling een aantal voorbeelden zien zodat je kan zien wat mijn stijl is.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Agnes

Ik open het bieden met € 15,00  ;D

gr.v. Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

margreet


margreet

hallo,

Ik weet niet of er nog geboden wordt, maar mijn eindbod zou wezen 25 euro, dit had ik al een aantal keren voor mijzelf vastgesteld. Natuurlijk mogen er mensen overheen bieden. Dus, eenmaal andermaal, ........

groetjes Margreet

Mariska

Ik bied 20.

Ik heb al een hele mooie handtekening van Gerda, maar mogelijk ga ik uitbreiden en moet hij veranderd worden ;)

Groetjes
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

margreet


Mariska



Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

margreet

hallo,

oke, ik ga mee 25 euro.

groetjes Margreet

Karin

Margreet gefeliciteerd ! Jij hebt het hoogste bod gedaan ! Stuur me een aantal mooie grote scherpe foto's van je valkjes waar ze helemaal opstaan ( dus inclusief kuif en staart enz.  ;D ) en ik zal wat handtekeningen voor je maken. Stuur de foto's zo groot mogelijk voor het mooiste resultaat. Ik zal je ff een im sturen met mijn emailadres.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

margreet

hallo Karin,

Zal maandag gelijk aktie ondernemen, moet dit weekend werken, zal dan ook het bedrag overmaken. ben er blij mee, eindelijk mijn eigen handtekening.

grroetjes Margreet

Karin

Gisteren heb ik de handtekeningen naar Margreet gestuurd. Er komt als er nog belangstelling is een nieuwe ronde, maar ff geduld want de jongen van jazzy en Dizzy zijn al echte handenbindertjes  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

margreet

hallo Karin,

Ze zijn stuk voor stuk prachtig, een moeilijke keuze, maar als ik moet kiezen gaat mijn voorkeur uit naar de paarse, heel vrolijk en lief. Dat zal hem dus worden. Hij past precies bij mij. Als ik hem bij mijn berichten heb zal ik hem hier even showen.

groetjes Margreet

marga

hoi margreet
ik ben heel benieuwd
groetjes marga

Karin

Je kunt ze ook om en om gebruiken hoor  ;D Ze zijn alle vier voor jou. En ik heb van allemaal 2 formaten gemaakt, zodat je kunt kiezen hoe groot je het wil, maar ik geloof dat ze ook automatisch aangepast worden op het forum  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Is er nog animo voor een volgende ronde ? Ik kan ze wel pas over een maand maken, want ik zit nu nog met jongen, maar ik kan wel alvast laten bieden. Ik zat ook te denken aan 2 versies : de "dure" waarop geboden kan worden waar ik tubes van de valkjes van maak, en de "goedkope" die een vast bedrag heeft en waar ik alleen een foto in zet, je moet dan een beetje denken aan dit :





Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves