20 juli 2025, 15:17:46

Brutus, mijn boomer

Gestart door carco, 16 november 2005, 09:44:58

« vorige - volgende »

Valerie

carco

Hoi 

:-X :-X :-X
Je denkt toch niet dat ik verteld heb dat we verkering hebben zeker??
Daar vinden ze me veel te klein voor hoor.
En weet je ze denken hier dat ik moe be, maar ik laat ze maar in die waan want dat is helemaal niet maar :ik doe iets heel anders als ik slaap kijk maar:

Maar hoe noemt jouw vrouwtje mij nu??
Dik??
Ik ben helemaal niet dik hoor :P Zeg maar dat ze dat niet meer mag zeggen anders kom ik nooit meer spelen bij je ;) :P
Ik ga nu nog even naar het dagboek van Eddie even iets vertellen !

Poot:

Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Ach, die lieve kleine Brutus is verliefd!!  ;D :D

Ja, Brutus op een oudere fiets moet je het leren hè??  ;)

Maar wel een hele lieve ouwe fiets heb je uitgekozen.  ::)

Tot gauw, nog 5 nachtjes slapen en dan kom ik je allemaal knuffeltjes en kusjes geven van Riny je schoonmoeder, dat is namelijk de mama van Bailey.  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy
Laat ze maar lekker denken wat ze willen,doe ik ook.
En jij te klein,ze moesten eens weten dat we spelletjes gedaan hebben voor boven de 18.
Maar we zeggen niks hoor Brutus,als je soms ziet wat die allemaal op dat forum schrijven.
Dadelijk vertellen ze zulke onzin ook nog over ons.
En weet je Brutus, als Caroline uit Veghel komt ,dan brengt ze Sanne mee.
Daar moet je wel heel lief voor zijn want dat is ook mijn vriendinnetje.
                                  Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii :-* :-*

Caroline

Hoi Brutus,

In hetecht vond ik je nog leuker dan dat ik je al vond. Als dat al kon. Ik vind je een super lekker, ondeugend ding!!  ;)

:-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline
En waar zijn de foto's die je gemaakt hebt van mijn vriendje?
Groetjes Riny :D

carco

Hoi

Ikke ontdeugend ???
Ik wilde juist even gaan vertellen wat er nu allemaal weer is gebeurd.
Vanmorgen begon het al: joepie we gingen naar school! Nou ja niet helemaal, want bij Irene stopten we. Ach, ook goed die ken ik ook.
Iedereen was in ieder geval weer thuis.
En daar werd het me toch druk dat wil je niet weten, mocht ik niet eens enthousiast zijn!
Ja zeg en heb je net bij Riny op de bank leren springen, mag dat nu weer niet. Thuis niet(stiekem soms wel) en bij Irene ook al weer niet. Snap er weer niets van hoor.
Gooien ze allemaal speelgoed op de grond en wie mag er mee spelen? Ja ik dus mooi weer niet. Alleen die kinderen die daar waren. Ja zeg gooi dan heel die grond niet vol, hoe weet ik nu wat van mij is en wat van een ander ??? Ik kan toch ook niet lezen?!
Oh ja was er nog een mevrouw met een rok en daar mocht ik ook al niet aan hangen. Nou had ze maar een broek aan moeten trekken, dat had de rest ook :P
En maar ach en oh roepen naar zo'n raar klein wezentje in een kooi nou ja zeg zijn ze helemaal: ik ben toch zeker veel leuker en liever ??? :P
En weet je gingen die mafkezen vanmiddag nog eens allemaal mee naar mijn huis om met de andere beesten hier te knuffelen. Nou ja zeg het leek wel een optocht en ik mocht de weg wijzen waar ik woonde:  nou dat weet ik wel hoor.
Als hond wordt je toch wel erg moe en maak je toch wel rare dingen mee hoor af en toe.

Poot:
Citaat van: Riny op 27 februari 2006, 22:57:31
Hoy Caroline
En waar zijn de foto's die je gemaakt hebt van mijn vriendje?
Groetjes Riny :D

Oh heeft ze dat beloofd??
Jij wilt niet weten hoeveel foto's ze gemaakt heeft.
Vast wel uh...0 ?
Ik ook niet hoor , we hadden het fototoestel wel bij ons, maar niet uit de tas gehaald alleen Irene heeft ons vereeuwigd.
Wij hadden het veelste druk met andere dingen.

Groetjes: Caroline.

Riny

27 februari 2006, 23:14:23 #157 Last Edit: 28 februari 2006, 09:32:49 by Riny
Hoy
Is dat echt waar dat jij thuis niet op de bank mag?,dat heeft Riny niet in de gaten gehad ,want dan had je dat hier ook niet gemogen.
En weet je wat Brutus,dan had ze ook nog tegen mij gezegd',
''Bailey jij bent het oudste ,jij moet het voorbeeld geven''
Ja  Brutus jij zult het ook nog wel merken dat als ze wat ouder worden,die vrouwtjes,dat ze vanalles vergeten.
En zal ik je nog eens wat vertellen,ze mist jou iedere morgen als ze de keuken in komt.
En ook nog als ze haar kousen aantrekt,omdat jij daar mee vandoor ging.
Ik heb het wel gelezen op het forum dat ze veel lol gehad hebben vandaag,maar over jou heb ik nog niet veel gelezen.
Ja alleen als we er naar vragen.
Nou Brutus ik ga naar bed want ik ben hardstikke moe.
Ik ben met Jan naar de carnavalsoptocht geweest.
                                               Doeiiiiiiiii

Riny

6 maart 2006, 22:06:15 #158 Last Edit: 7 maart 2006, 21:44:29 by Riny

Hoy

Moet je kijken wat er bij ons in de brievenbus viel.
Dan denk je dat je een leuke kaart krijgt,want er stond op ''voor Bailey''.
Maar weet je Brutus wat er op die kaart stond?
Dat ik moest komen en dan krijg ik een spuit.
Dus als er bij jullie zo'n kaart in de gang ligt moet je ze maar snel verstoppen.
Zijn ze nog steeds bij jullie bezig met die vogels?'
Ik denk het wel,want ze schrijven niets meer bij jou.
                                  Doeiiii

carco

Hoi

Zo ben ik even een bofkont dan!
Mijn vrouwtje heeft pas ook zo'n kaart gehad en nadat ze even had gebeld heeft ze hem weggegooid  ??? Ik hoefde dan zeker toch niet. Ja zeg hoeveel prikjes heb ik al wel niet gehad? Toch al wel genoeg zeker ???

En weet je al dat ik pas thuis in bad ben geweest? Ik had gespeeld met Reus in de blubber en toen vond vrouwtje mij toch wel erg vies en stinken.Maar eigenlijk was dat bad wel lekker nadat ik er een paar keer uit was gestapt :P

Poot:

Riny

Hoy
Nou Brutus vandaag ging het dan gebeuren,ik moest naar de dokter.
Ik heb me toch een joekel van een spuit gekregen man.
Maar ik heb niet gejankt.
En weet je Brutus ,je wil niet weten wat dokter Rob nog meer bij me heeft gedaan.
Je raadt nooit waar die zijn vinger ingestoken heeft bij mij.
De volgende keer ga ik niet mee ,dat weet ik wel.
                                    Hoye

carco

Hoi

Wat heeft ie dokter nou gedaan bij jou ???
Daar ga ik nooit heen hoor:ik zou me mooi verstoppen.
Maar wat heb ik nu gehoord? Zijn de vogels weer ''vrij' bij jullie? Dan bof je wel, want dan heb je weer wat te doen zeker.
Ik heb hier nu al een heleboel vriendjes gemaakt want de meeste sootgenoten ken ik al en dan hoef ik niet eens eerst op mijn rug te gaan liggen, want ik spring gewoon gelijk boven op ze om te spelen.
Alleen pas joh was er zo'n jack russel en die beet zo in mijn neus. Nou ja het deed lekker toch niet zeer en ik wilde gewoon verder spelen, alleen dat gekke beest niet. Ik had hem toch niets gedaan ??? Bijten ze jou ook wel eens en dat je niet eens weet waarom??

Mijn vrouwtje heeft ook nog parfum gekocht voor me omdat ze vindt dat ik soms stink ??? Nou zeg da's helemaal niet waar hoor, maar ik krijg wel veel meisjes achter me aan zo :)
Niet jaloers worden hoor, want we hebben nog steeds verkering toch, maar je woont zover weg :-[

Poot:

Caroline

Hoi Brutus,

Wat een mooie nieuwe tandjes heb je gekregen zeg!! En ook je haren zijn weer lekker gegroeid, je ziet er weer uit als een robbedoes.  :D

Kusje vanuit Veghel, heel dicht bij je geboorte stad.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

23 maart 2006, 10:04:46 #163 Last Edit: 24 maart 2006, 11:18:12 by Gerda
Hoy
Nou hier mochten de zwanen ganzen en eendjes weer los.
Ik blij ,ik wilde Jan wel graag helpen,
maar weet je wat ze zeiden?
''Nou Bailey ga jij maar even naar binnen''
Daar zat ik mooi te kijken met mijn goede gedrag,alle leuks ging aan mijn neus voorbij.
Ze gunnen ons ook niets.
Ze zijn hier helemaal knettergek geworden,ze hebben boven de vijver allemaal slingers hangen.
En hier is niet eens iemand jarig.
Snap jij jou baasjes nog?
Ik hoop wel dat jou vrouwtje eens wat vaker in je dagboekje schrijft.
Dat gedoe met die valkjes, hier beginnen ze er ook al mee.
                                  Doeiii

carco

Hoi allemaal

Zo is me dat even lang geleden!! Dat komt zo: ik ben een beetje ziek geweest en toen wilde mijn vrouwtje niet schrijven, stom hè??
Ik moest steeds overgeven en toen zijn we naar de dokter geweest en daar heb ik primperid gekregen en een kuurtje. Die primperid heb ik al vanaf afgelopen donderdag niet meer gehad en het kuurtje was vrijdag afgelopen. En wat denk je? Moest ik zaterdag wèèr een heel klein beetje overgeven!! Maar dit klonk anders dan eerst hoor en was niet zo erg, daarna heb ik het ook niet meer gedaan. Dus nu hoop ik dat het beter is.
Ik ben maandag  met het kleine vrouwtje naar het park geweest en samen met nog wat vriendjes van haar en honden: dat was gezelllig joh!! En daar was een soort van hondentrainingsveld of zo waar ik allemaal kunstjes moest doen en als ik dat goed deed kreeg ik een kluifje. En of ik mijn best deed: voor een kluifje doe ik veel hoor. En weet je ik was ook de enige die los mocht: knap van mij hè?! Nu gaan we morgen alweer, en dan met nòg meer honden erbij: wat ben ik toch een bofkont zeg.
Vandaag heeft vrouwtje eindelijk eens de ramen van de auto gewassen, dat werd hoog tijd want dan kon ze mij er eens opplakken: kijk maar. En je wilt niet weten hoe lang ze die sticker al in huis heeft.

Wat ik me wel afvraag: waarom moet ik nu weer naast die vliegende gevallen hangen, daar is toch niets aan ???

Nu weet ik niets meer te vertellen hoor, doeii!!

Poot: