20 juli 2025, 11:34:02

Brutus, mijn boomer

Gestart door carco, 16 november 2005, 09:44:58

« vorige - volgende »

Riny

24 januari 2006, 11:25:07 #105 Last Edit: 24 januari 2006, 11:28:01 by Riny

Hey Brutus
Heb je lekker geslapen in je nieuwe mandje?
Doeiiiiiiiiiiiiiiiii

carco

Hoi

Ach wat een lief plaatje, maar ik ken die vriendjes niet die bij me liggen???
Enne die mand?
Ja wat zal ik daar eens over zeggen?

Kijk dit is de mand,

En dit ben ik ;D

Ik ben er gisteren wel netjes ingezet hoor, maar mijn vrouwtje is later stiekem nog wezen kijken en toen lag ik op het kleed onder de tafel :D
Maar baasje moest vanmorgen vroeg al weg en toen zat ik hem op te wachten onder aan de trap en ben toen toch maar in mijn mandje gaan liggen.
Die mensen zijn wel lastig èn nieuwsgierig hoor naar wat je allemaal uitvreet :P

Oh ja en Bailey ik kan héééél goed mijn mond houden hoor: wat is die verrassing nou?
Poot:
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

Hééé.. gaan er weer geheimpje rond?  :-X ;D
Ik houd ook mijn snaveltje toe, hoor! Wat is het Bailey?

En Brutus, precies boven je oor zit een perfekt stokje voor mij! Mag ik dan bij je logeren? Jij hebt al een logeerbeer zo te zien.. ik alleen een zebra en een varken!

Weet je dat ik mijn vrouwtje heb laten schrikken? Hihi! Ik zei ineens "mama" en mijn vrouwtje zei: "ja".. hihi.. die dacht dat ik één van die 3 meisjes was ;D . Dat is ook het woord wat ik de HELE dag hoor! dus...
En hoi kan ik ook al zeggen.. behalve als je het graag wilt. want dan zeg ik allen wrah en toettoet ;D ;D ;D

poot (ja.. ik kan pootje geven 8) geleerd van Irene en Britt)
Eddie

Riny

Hoy Brutus
Je moet ook tegen je vrouwtje zeggen dat je meer als een plaatsje wil om te liggen.
Ik heb een mand en een kussen achter de deur,dan heb ik tenminste van niemand last.
En in mijn bench ga ik ook vaak slapen.
Ik mag zelf kiezen waar ik ga liggen ,behalve als ze gaan eten dan moet ik in mijn mand.
Ik heb ze net op mijn kop gekregen,ik mag binnen niet blaffen.
En als ik buiten sta te blaffen komen ze zich er ook mee bemoeien.
Hoe zit dat eigenlijk bij jullie?
                                            Doeiiiiiiiiiiiiii

Caroline

Hé Kanjer,

Aha, dus ook nog op de koffie bij jou Brutus, de 27 ste februari, gezellig, kom ik je dan lekker knuffelen.

Het is maar goed dat ik er een hele dag vrij voor heb genomen, Ed heeft dan ook de hele dag niks te doen en kan mooi op onze 2 zoontjes passen. Alles ligt hier helemaal plat die dagen, in Brabant vieren ze dan Carnaval.  :D

De valkjes, hondjes en andere dierengespuis laat ik lekker thuis, maar ik neem wel Sanne mee, ons dochtertje, maar die is heel lief voor hondjes. Is het ook niet zo ongezellig voor mij in de auto op de heen en de terug weg.

Tot gauw!! Dikke  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi 

Hihi de bench staat hier ook hoor, maar ik kruip het liefste weg in een hoekje onder de stoel of de bank of zo.
En moet jij je mand in als de baasjes gaan eten ???
Ikke lekker niet hoor, ja zeg het zal wat wezen : de valken mogen de kaas van de tafel eten en ik niet? Daar moet ik wel bij zijn want stel dat ze iets laten vallen ;D
'Savonds niet hoor dat is saai want dan mogen de valken niet los en valt er voor mij ook weinig te halen.
En blaffen;ja dat doe ik eigenlijk helemaal nooit, alleen als grote of kleine baas(en soms vrouwtje) me wel eens plagen en waf, waf zeggen tegen me. Dan doe ik ook één keer waf en dat klinkt toch stom, want ik schrik dan altijd zelf :-\
Maar mijn soort zeggen ze, blaft heel erg weinig ::)

Hoi Caroline

Ik vind het heel leuk als jij samen met Sanne mij komt knuffelen want ik ben gek op kinderen en Amber is nog een beetje bang voor me, terwijl ik alleen wil likken.
Kan ik gelijk Sanne's mooie armpje zien ;)

Ik heb ook nog heel mooie foto's van Eddie, nou ja eigenlijk vind ik irene veel leuker dan zo'n toeteraar.Gaat vrouwtje vragen wanneer ik eens ga praten, nou ja zeg ???Ik praat iedere dag en dat zij dat nu niet kan verstaan dat is toch dom?

Poot:

Roosje

Haha wat een grappige foto's :D Die Brutus :-*

imv

;D ;D ;D Fijn!!!
Het ziet er erger uit dan dat het werkelijk was  ;D

Je bent een echte lieverd, hoor Brutus  :P

Groetjes,
Irene

carco

Hoi allemaal

Ik stink :P
Weten jullie waar naar? Naar bloemetjes of appeltjes of zoiets, blh ik wil mijn oude luchtje terug.
Waar we nu toch weer geweest zijn ???
Denk je vanmorgen gezellig met de auto mee te mogen kom je bij een wildvreemde mevrouw terecht en gaat je eigen vrouwtje er vandoor. Dit was al niet zo leuk natuurliijk, maar tot overmaat van ramp werd ik daar ook nog in bad gestopt.
Ja en toen hè werd ik helemaal kaal geknipt joh (nou ja niet helemaal maar ik overdrijf graag)
En mijn nagels zijn geknipt, ik zie er niet uit, volgens mij ben ik gekrompen terwijl ik al zo groot was.
En eindelijk na een eeuwigheid kwam vrouwtje weer terug.
Die mevrouw vertelde dat ik het in het begin wel eng vond maar later niet meer ( hoe weet zij dat nou weer ??? )
In ieder geval is het nu ook hartstikke koud buiten en door al dat gedoe stik ik nog eens van de slaap ook de hele dag.
Ja en ik moest natuurlijk weer poseren hè :P.

Poot: 

imv

Nou Brutus,
Ik vond je erg smakelijk ruiken vanmiddag. Mijn vrouwtje doet zoiets niet met mij, hoor! Zij gebruikt de plantenspuit, en die drink in dan leeg. Had jij dat bad niet gewoon leeg kunnen drinken?  ;)
Dat is misschien een tip voor de volgende keer. Want als je dan weer naar appeltjes ruikt neem ik misschien wel een hapje ;D

Groetjes,
Eddie

Caroline

Och Brutus, wat hebben ze dan met jou gedaan, arme schat!!

Maaaaaar, ik vind je wel heel erg mooi geworden. Alleen wel een beetje stijfjes, volgens mij moet je even lekker met Bailey van Riny door de modder rollen.  ;D

Tot over 25 daagjes,  :-* (dan zijn je haartjes alweer een beetje gegroeid)  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi

Ik heb er weer een nieuw vriendje bij en dat is Karel!
Die smaakt toch lekker joh! Naar worteltjes! Ik geloof dat vrouwtje het alleen niet zo leuk vind dat ik hem steeds ga likken, die is bang dat ik ineens hap of zo ??? ??? snap ik niet echt eigenlijk.
Kijk maar eens op de foto: is toch heel erg lief?

Enne.. 

Ik mis je en ik wilde zeggen dat ik eindelijk weet waar mijn mand voor is hoor, kijk zelf maar ;D

Alleen heeft baasje me van de week ook in de ochtend betrapt om half 5 toen hij naar de veiling moest.
Ja zeg dan slaap ik nog hoor, en weet je toen sliep ik ook in die mand, want eigenlijk ligt hij toch wel errug lekker.

Poot:

imv

Hoi Brutus,
Ziet er smakelijk uit, die Karel  :P :-X ;D

Waarom geeft jouw vrouwtje jou geen eten met een spuitje???
WIl je dan wortels of Cavia?  ;)

Groetjes,
Eddie

Caroline

Ha die gekke Brutus,

Jij vind Karel lekker maar wat vind Karel van al jouw gelik??  :P

Vind hij het ook zo genieten.  :D

Kus van mij!!  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy
Wat ben jij een spetter geworden!
Heb jij al een vriendin?
Maar je hebt gelijk dat het niet netjes is van Caroline dat ze jou zomaar achterlaat bij vreemden.
Gelukkig gaat Jan altijd met mij mee ,als ik naar de kapster moet.
En hij moet van Riny erbij blijven hoor!!
En ik weet wat hoe je van die geur afkomt ,ik leer het je wel een keer.
Weet je wel dat ik in de ziektewet zit?
Ik mocht met Riny mee  Gerda van de trein halen ,en die is keileuk man.
En toen de trein eraan kwam wilde ik heel snel naar haar toe en ben te wild uit de auto gesprongen.
Nu doet mijn achterpootje soms heel erg pijn.
Ik moet nu veel rusten zegt Riny,omdat ik anders over 12 dagen niet fit genoeg ben.
Waarom ze dat zegt weet ik ook niet ,het is toch ook soms niet te volgen wat ze allemaal in onze oren tetteren.
Maar nu ga ik dan maar even rusten .
Doeiiiiiiiiiiiiiiiii