22 juni 2025, 23:02:24

Brutus, mijn boomer

Gestart door carco, 16 november 2005, 09:44:58

« vorige - volgende »

imv

Hoi Brutus,
Je bent een echt fotomodel. Waarom schrijf je je niet in bij Harry Klooster  ;D Heb ik ook gedaan hihi!
Nu ga ik weer met mijn belletje spelen, hoor!

Tot gauw, vriendje!

Eddie

Ankie

Hoi

Jee wat een prachtig plaatje zeg !!!!
Vooral op de laatste foto is het echt Kelly in het klein !!!
Bij welke fokker heb jij hem gekocht Caroline ?

Groet van Ankie

Caroline

Citaat van: carco op  7 januari 2006, 09:31:47

Vinden julllie me hier niet mooi?

Ik vind je supermooi hier, je bent echt een lekker ding. Om te  :-* :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

8 januari 2006, 22:29:30 #78 Last Edit: 8 januari 2006, 22:35:14 by carco
Hoi

Vandaag heb ik het toch druk gehad joh! Ben er nog moe van.
Eerst heb ik met maar liefst 2 honden tegelijk gespeeld, dat was eng................leuk.
Ja je weet maar nooit hè komen er ineens 2 van die kleine hondjes op je afgestormd, dus ik ging eerst maar even op mijn rug liggen. Maar dan spring ik ook al gauw overeind hoor en was het heel gezellig, alleen die gekke lange riemen zouden ze moeten verbieden die zaten steeds in de knoop.
En vanmiddag hebben we toch een eind gewandeld. Rennen dat ik kon joh! En toen kwamen baasje en vrouwtje nog een bekende tegen met ook een hond, ja die wilde niet echt met me spelen, maar je kon er wel leuk achteraan lopen. Ik bedoel dat deden mijn baasje en vrouwtje ook achter die hond zijn baasje dus ik deed dat ook gewoon. En die andere hond: Figo vond dat ook wel goed hoor.
En nu heb ik wel lekker geslapen daarna hoor want ik ren dan wel veel en speel wel graag, maar daar word ik toch nog wel een klein beetje moe van.
Poot:
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Wat zul jij lekker hebben geslapen, Brutus, als je zo gespeelt hebt.

Voor straks ook welterusten,  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi

Vanmiddag had mijn vrouwtje een verrassing voor me!
We gingen met zijn 3en (nou ja met mij erbij 4) ergens op de koffie.
Maar dat ergens was niet zomaar ergens hoor! Daar was een hondje :ook een boomertje en toevallig precies net zo oud als ik en daar mocht ik héél lang mee spelen.
Dat was pas echt gaaf!!
En er had nog iemand van ons in huis geplast. Heeft mijn vrouwtje en Reus zijn vrouwtje even gekeken en ik was het lekker niet goed hè?! Want ik ben al groot hoor ik deed het lekker buiten :P
En weet je er zijn hartstikke veel foto's gemaakt en een paar daarvan mag ik aan jullie laten zien.

Zoals je kan zien word ik wel moe van spelen hoor, maar het is ook zo fijn! Nu ga ik straks nog even plassen en weer verder slapen want dat heb ik wel nodig.

Poot:

Riny

Hey Brutus
Leuk man dat je vanmiddag met een ander hondje kon spelen en met je vrouwtje mee mocht.
Heb je nog geluk gehad dat ze niet naar die hijghond op visite ging,want dan had jij weer thuis moeten blijven.
Ik heb vanmiddag in de tuin ''gewerkt.

En dan beginnen ze toch te roepen en nu moet je in bad.

En als je naar binnen loopt roepen ze nog veel harder.
Maar nu ga ik weer ik ben moe van het werken.
Doeiiiiiiiiiiiiiiii 

carco

Hoi

Ben jij eigenlijk een mannetje of een vrouwtje?
Je klinkt als een reu, maar anders wordt ik denk ik maar verliefd op je met je mooie zwarte pieten koppie.

En anders is mijn vrouwtje het wel op je :-*
Poot:

Riny

Hoy Brutus
Eigenlijk ben ik een teefje.
Maar ik weet het eigenlijk niet meer heel zeker ,want ze hebben me een keer naar de dokter gebracht en toen kreeg ik een spuit .
Toen viel ik in slaap,en toen ik wakker werd had ik buikpijn.
Het is gewoon schandalig wat die vrouwtjes soms met ons uitspoken.
Doeiiiiiiiii

Riny

Hoy Brutus

http://www.youtube.com/?v=tq9uSxuMJWA

Ga maar eens aan je vrouwtje vragen of je samen met haar naar mijn filmpje mag kijken.
Dat heeft een mevrouw gemaakt met een heel stom fototoestel,er zat een grote toeter op.
En weet je wat ze ook nog deed?
Een foto maken van mij waar ik ga poepen,ik hoop maar dat ze die niet op het forum zet .
Dan durf ik mij hier niet meer te vertonen .
Doeiiiiiiiiiiiii                             

imv

Hoi Bailey,
Wat ben jij een leuk hondje...
Als je bij mij zo doet bij ik je mooi in je neusje  ;D Maar het is wel heel leuk om te zien hoe leuk je die rare fazanten vindt!

Groetjes,
Eddie

carco

Hey Bailey

Ook weer eens in het land??
Achter fazanten jagen? Volgens mij mag je dat niet van je baasje. Hoor ik hem zelf zeggen hoor stouterik.
En ik heb me toch een mooie foto gezien van jou vandaag!! :-* :-*
Weet je wat ik heb gedaan? Vrouwtje zei dat ik een ontzettende viespeuk ben, nou ik vind van niet hoor!
Maurice moest onder de douche, Jeroen sliep op de bank en Simone zat achter de computer. En het konijn liep lekker los zodat de kooi openstond.
Het vrouwtje kwam terug naar beneden en kon me nergens vinden, alleen een heleboel stro in de kamer. Hihi ik was gewoon op vistie gegaan bij Karel ( de cavia) en lag daar heerlijk languit in de kooi naast Karel dus, jammie poepies te eten. Da's pas lekker vrouw! Mocht niet eens:stom hè (ik vind het gewoon lekker).
Maar stiekum moest ze wel lachen omdat ik zo prinsheerlijk naast Karel lag en Pluisje niet eens zijn eigen kooi in kon.
Vrouwtje zegt ook dat ik niet spoor alleen maar omdat ik gewoon elk trapje en blokje oploop waar Maurice ook altijd loopt. Nou ja hij doet het toch ook en ik ook , ook als hij er niet bij is. Nu wilt ze het nog gaan filmen ook! Nu zeg ik je ze spoort zelf niet hoor :-\
Oh en weet je wat ze ook gedaan heeft? Me geknipt!! Onder mijn ogen doet ze steeds en dat vind ik wel fijn hoor anders zie ik niets meer, maar nu vond ze het nodig om het bovenop ook te doen. Knip, knip ging de schaar en de plukken haar vlogen in het rond. Maar ik ben maar blijven zitten , want ze heeft gedreigd met een strikje. Ja dag daar ga ik niet mee lopen hoor, da's nog erger dan een kerstmuts:ik ben tenslotte wèl een man en geen mietje. Kom nou zeg! Maar ik moet zeggen ik ben nu toch wel iets knapper hoor dan dat ik al was.

Poot:

Caroline

Hoi Brutus,

Waarom heb je geen foto geplaatst van je nieuwe kapsel?

Kus van mij!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Hee Brutus,
Wat zal het bij ons een paradijsje zijn voor jou.. heb je al eens papegaaienpoepies geprobeerd?  :P
Ze liggen hier voor het oprapen/likken  ;D

Mijn vrouwtje vindt jou ook al een lekker ding.. ik ben best jaloers, hoor!

Groetjes en een zacht 'toetertje"

Eddie  8)

Riny

20 januari 2006, 21:53:52 #89 Last Edit: 20 januari 2006, 22:16:44 by Riny
   Hey Brutus   
Lachen man , jij in het konijnenhok.
Ik mag ook niet in de gang bij de voliere's komen,alles wat leuk is mogen wij niet.
Maar vandaag had ik Jan te pakken .
We gingen wandelen langs de beek en hij stond rond te kijken ,en ik floep de beek in.
Had je het spektakel moeten horen''bailey wat stink jij""
Nee die hondeparfum die ruikt lekker.
Je begrijpt het al ,ik moest weer het bad in,maar daar geef ik niets om.
Nou ik ga weer  Doeiiiiiiiiiii