12 mei 2025, 02:38:33

Brutus, mijn boomer

Gestart door carco, 16 november 2005, 09:44:58

« vorige - volgende »

Anja

Wow Brutus,

Ik ben er helemaal stil van zeg. Maar goed dat je vrouwtje in heeft gegrepen.
En dat die stomme buurman dan ook nog zegt dat zijn hond er niets aan kon doen. Nou ik zou ontploft zijn zeg.
Groot gelijk dat je vrouwtje daar de rekening in gaat dienen.
Hoop dat hij dat dan ook gaat vergoeden.

Nou heel veel sterkte en knap maar snel weer op. Laat je nu maar lekker verwennen ;) ;) ;) ;)

Groetjes Anja

imv

Hoi Brutus,
Wat hoor ik nou  :o :o
Wat een rothond, zeg! Zal ik eens met hem gaan praten  8) ::)

Mijn vrouwtje denkt nu ineens dat ik aan telepathie lijdt, want ik eet en drink ook de hele dag al niet.. en ik slaap alleen maar..
Vrouwtje komt snel bij je kijken zegt ze.

Pootje en een voorzichtig likje van je vriend Max

Caroline

Jeetje BRutus, wat een verschrikkelijk verhaal, wat zul je geschrokken zijn.  :o

Heel veel beterschap en een dikke knuffel, ook sterkte voor het vrouwtje, die zal ook wel verschrikkelijk geschrokken zijn.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Ahhhhhh,Brutussie !!!  :-* :-*
Wat zullen jullie geschrokken zijn.
Denk je lekker te kunnen spelen in de tuin....
Word je zo in je poot gebeten.  >:(
Hopelijk kom je de schrik snel teboven.
Dit vergeet je niet zo snel,denk ik.

Sterkte ook voor je vrouwtje !!

Ik zou als ik zoiets ziet gebeuren helemaal shaken van angst en boosheid. >:(

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kirsten

Hoi Caroline,

Pff jij zal inderdaad geschrokken zijn inderdaad! het had ook veel erger kunnen aflopen.
Die hond heeft helemaal niets in jouw tuin te zoeken, dus deze zaak win je altijd.

Ik hoop alleen dat Brutus niet te erg geschrokken is en snel weer herstelt.

Sterkte!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

♪ Marlies

Hoi Caroline,

Ik zou wel even een melding bij de politie doen. Mochten er misschien nog meer gevalletjes als dit komen, dan wordt er misschien eerder actie ondernomen.

Nu was het Brutus, wat natuurlijk erg genoeg is, maar straks is het misschien een kind.

Beterschap met Brutus, hopelijk is hij snel de schrik te boven.

Groetjes Marlies ;)

Anja

Hoi Brutus,

hoe is het nu met je? Heb je een beetje geslapen vannacht.

Heel veel sterkte.

Pootje van

Doggy en Pukkie

carco

Ik vind dat best wel moeilijk Marlies om aangifte te doen.
Stel inderdaad dat dat beest geen stamboom heeft , dan wordt hij hoogstws. wel als pitbull-achtige opgepakt met de evt. gevolgen daarvan. Daar wil ik toch eigenlijk niet de aanzet toe zijn.
Àls Brutus toch nog meer last mocht krijgen ga ik er wel over denken  ,of als ik niet normaal meer bij mijn schoonmoeder op visite kan komen omdat we met de tuindeur dicht moeten gaan zitten ook.
Ik weet dat hij (tot nu toe) nooit iets tegen mensen gedaan heeft, maar het begin is wel gezet natuurlijk. Als ze eenmaal beginnen te bijten, denk ik ook niet dat het de laatste keer zal zijn geweest.

Gisterenavond tegen 10 uur begon Brutus een beetje bij te komen en ging eindelijk wat drinken en at zijn voerbak leeg.
We namen hem voor de nacht maar een keer mee naar boven naar onze slaapkamer, maar hij was zo aan het ijsberen en toen hij op een gegeven moment voor de slaapkamerdeur ging liggen omdat ij naar beneden wilde heb ik hem terug gebracht.
Hij heeft toen 2 bakken water leeggedronken :o

Vanmorgen heeft hij de ab gehad en weer pijnstilling.
Hij liep wel weer aardig mee, maar slaapt nog erg veel.
Toen ik naar school liep kwam er een vriendinnetje aan die Brutus altijd heel enthousiast begroet door tegen haar op te springen. Toen zij hem aaide begon hij ineens te piepen. Ze schrok haar een hoedje en vroeg wat hij had. Hij heeft dus nog wel pijn aan zijn pootje.
Gelukkig heeft hij wel weer wat gespeeld, maar ik durf niet te wild te doen nu.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Fijn dat het redelijk gaat met Brutus, als je ooit op tv ziet,   pfffh, het had veel erger kunnen aflopen.

En ja aan gifte doen of niet  :-\ best lastig, de moeder moet er toch nog een tijdje naast wonen, dat zal dan niet echt in harmonie meer gaan.

Wel zou ik ze de rekening aanbieden kijken hoe ze daarop reageren.

Succes met de kwestie.

Dikke knuffel Brutus, hopelijk heb je snel minder pijn.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Brutus

Ach jij arme. Begrijpelijk dat je tegen een aangifte opziet Carco, het is natuurlijk niet niks en de moeder moet er inderdaad nog een tijd langs wonen en als dat dan niet meer in vrede kan......

Heel sterkte en beterschap.

Mara

Saar

Gelukkig gaat t al wat beter met brutus :)
Ik hoop dat hij snel weer beter is. Ik ben ook heel erg benieuwd wat ze doen als jij met de rekening voor hun neus staat. Veel succes met je beslissing of je aangifte gaat doen ja of nee :-\ Dat lijkt me een heel moeilijk besluit :-\
Groetjes Saar :-*

imv

Hoi hoi,
Ik ga me er ook lekker mee bemoeien  :P
Ik zou géén aangifte doen, idd om de vrede te bewaren. Ik hoop dat deze mensen, met name na het zien van de rekening.. (is toch ook een bevestiging dat de hond echt doorgebeten heeft).. een beetje geschrokken zijn en zelf gaan nadenken hoe ze de hond in het gareel gaan houden. Vooral als dalijk een baby komt...

Is Hans al langs geweest?

Groetjes,
Irene

carco

Ik heb huisarrest zegt baasje : :'(   :'(
En weet je waarom? Omdat ik nu door de bleek ben gehaald bij de kapper en als ik weer ga spelen met mijn grote vriendin Luna , de herder, ik weer vies word :-[ :P
Snappen jullie dat nou ???

Die mensen van die gemene hond waren vandaag niet thuis, dus morgen maar weer proberen.

Vrouwtje heeft nog even een foto gemaakt van me hoe mooi ik er nu uitzie en van mijn kale pootje met bijtwond.
Maar die ziet er wel goed uit hoor , er zitten al korstjes op ook :D

Poot:

Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Hey lieverd, wat ben je  weer mooi!!  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Brutus

Wat ben je weer mooi zeg. En gelukkig dat het wondje aan het helen is.

mara