22 juni 2025, 02:56:21

Brutus, mijn boomer

Gestart door carco, 16 november 2005, 09:44:58

« vorige - volgende »

Valerie

He Brutus!

En dan moest jij aan de lijn lopen, omdat je anders wegliep! Als ik jou was, zou ik vrouwtje of baasje maar aan de lijn houden.  ;D
Je hebt het blijkbaar wel leuk gehad!
We hebben je hier wel gemist hoor!

carco

Tjonge, jonge zeg: waar was ik helemaal gebleven ???

Die rondvliegende monsters hier worden steeds brutaler zeg!!
Als mijn vrouwtje op de bank zit zitten er steeds van die beesten bij haar, en omdat ik toch wel een beetje jaloers ben kwam ik er ook maar even bij. Is er zo'n geel vliegbeest bj dat me ineens kusjes op mijn neus begint te geven :o Maar da's nog niet alles: komt er nog 1 bij met een gele kop en die gaat ineens sjansen tegen me en geeft me òòk al kusjes. En toen kwam er nog 1 met een nog gelere kop en die deed dus hetzelfde. Nou ja wat moet je dan doen hè?? Ik ben maar als een idioot rondjes door de kamer gaan rennen: de gekke 5 minuten noemt mijn vrouwtje dat. Ja zeg die beesten vliegen toch altijd weg als ik met ze wil spelen :-\

Trouwens wisten jullie al dat ik jarig geweest ben? Dat is al weer even geleden hoor en ik snapte er niet veel van, maar ik kreeg wel veel speelgoed. En een maandje later zei baasje dat ik weer een beetje jarig was en toen kreeg ik weer wat lekkers ??? Vind ik helemaal niet erg hoor, want dat lust ik wel.

Poot:
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

Héé Brutus,
Kusjes?? Wil je van mij ook een kusje?  ;D ::)

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Wat een dom vrouwtje heb ik, joh! Zij dacht dat jij net zo oud was als ik! En ik ben over 8 nachtjes jarig!  8)

Wat heb je gekregen voor je verjaardag?

Groetjes en tot gauw!
Eddie!

Caroline

Och ben ik ook je verjaardag helemaal vergeten.  ;) ::)

Gefeliciteerd lieverd!!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Kan ik tegenwoordig ook al niet rustig meer geborsteld worden ??? >:( ;D

En dat moet ik dan nog goed vinden ook!
Straks vreten ze me op:gisteren pikte er ook al weer 1 knetterhard in mijn neus, helemaal niet leuk hoor :'(
Gelukkig miste ik er nog 2 die hadden het te druk met een broedblok inspecteren wat niet voor hun bedoeld is ??? :P

Poot:

Saar

Hoi Brutus
wat zijn die vleugelbeestjes brutaal!
Jou zomaar in je neusje happen! :o
:-* voor op je neusje
groetjes Saar :-*

*Yvon

Hoi Brutus

Wees maar niet bang dat ze je opvreten hoor.  ;D
Ze willen je gewoon ff van de klitjes afhelpen.
Duurt het borstelen ook niet zo lang. ;)
En die ene beet je misscchien per ongeluk in je neus omdat je daar misschien wel een haartje had zitten  ???  ;D
En je vrouwtje zal ze heus wel allemaal in de gaten houden.  ;D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Hallo

Veel nieuws heb ik niet hoor, maar ze moesten me weer zo nodig op de foto zetten, om hier op het forum te plaatsen. Nou ja vooruit dan maar hè ;D

Oh ja, vandaag was ik toch bijna mijn oog kwijt :o Er was weer eens zo'n klein vliegend monstertje los van het kleine vrouwtje en die vloog zo van de volière af de grond op. Ik zat er naast, maar deed natuurlijk helemaal niets (ik ben namelijk heel erg lief weet je ::) :P ). Maar vrouwtje heeft zo'n rare gewoonte dat als ze zo'n gevleugeld vriendje vast heeft die vlak bij me te houden om te laten zien of zo ??? In ieder geval vond Nerissa ( zo heet die vogel) dat blijkbaar niet leuk en pikte me toen, maar dat was dus bijna in mijn oog. Vrouwtje schrok wel hoor en nu mag Nerissa niet meer bij me komen.

Poot:

imv

:-* :-*

Wat ben je toch een lieve, luie hond  ;D
Ze zeggen altijd dat de hond op het baasje lijkt... hoe zit dat bij jullie?  8) :-X ;D

carco

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Zowee is het al weer zo lang geleden dat ik hier was :o ???
Ik ben vandaag een heel eind wezen wandelen met het bazinnetje, eigenlijk weet ik nu niet meer wie het meest moe was :P ;D
En weet je waarvoor ze dat deed? Ik moet conditie opbouwen want ik krijg een vriendje erbij. Niet hier hoor, maar een paar straten verder komt er nog een hond te wonen. Ik weet al lekker hoe hij gaat heten en jullie nog niet
Maar eigenlijk is het niet eerlijk want die hond kan vast veel harder lopen dan ik, want die heeft vele grotere poten. Kan ik hem dan wel bij houden denken jullie??Ik vind het wel een beetje spannend hoor, want ze praten hier over niets anders

Ik ben vandaag voor de verandering weer eens  op de foto gezet, want er is een nieuw toestel gekocht wat voor de winkel bedoeld is en die moest natuurlijk even uit geprobeerd worden. Ik vraag me alleen af, waarom nu altijd op mij

Wij zijn 2 vriendjes :-*

Poot:

imv

Haai Brutus,
Je moet zeker in conditie gaan komen, want mijn vrouwtje en ik gaan lekker met jou wandelen als ik groot ben.

Ik moet nu eerst nog een beetje groeien, hoor! maar als het mooi weer wordt en lekker warm, dan zie ik je op de uitlaatplek, en ook lekker thuis en zo  ;D

Groetjes en een mini-pootje van Max

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Heey Brutus

Ze moeten jou gewoon hebben omdat je zo'n lieffie bent.  :-*
En als jouw conditie straks beter is(en die van het vrouwtje  :P ),dan kan jij de nieuwkomeling met gemak bijhouden.
Bedenk maar zo,hoe kleiner hoe sneller.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >