5 mei 2024, 17:39:34

Brutus, mijn boomer

Gestart door carco, 16 november 2005, 09:44:58

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Caroline
Wat weegt die ondeugd van jou?
En hoe groot wordt die?
Groetjes Riny :D

carco

Hoi Riny

Vorige week woog hij 1805 gram. Ze worden rond de 5 kg geloof ik. En zo'n 25 cm groot ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Riny

Hoy Caroline
Ik kom eraan om hem te halen ;D ;D ;D
Je maakt veel te veel reclame ,dat is niet goed voor mij.
Groetjes Riny ;D

carco

Hoi

Hihi , zal ik nog meer reclame maken? Ik was net wat voor je op aan het zoeken, kijk hier maar eens, daar komt hij ook vandaan:
http://www2.hondjes.nl/kdehoeve/boomers/over_boomers.htm

Oh ja en zij werken samen met iemand uit Limburg  :P :) :-X

Maar wie is Baily dan bij jouw handtekening??

Groetjes: Caroline.


Klik op het plaatje voor onze site!




Riny

Hoy Caroline
Bailey is onze West Highland terrier .
Ze is 12 november 3 jaar geworden .
Maar wat een mooie site heb je me gestuurd.




groetjes Riny

carco

Hoi

Wat een poepies hè?
Maar gelukkig hoef ik niet zó bang te zijn dat je hem komt pikken, want je hebt zelf al een hele leuke hond ;D Daar zie je er bij mij in de buurt trouwens heel veel van.
Even een leuke anekdote.
Zoals iedereen weet wordt ik ( nou ja eigenlijk Brutus) nogal eens belaagd op school.Daar was ook een vrouw die een hond had gehad en er wel weer één wilde, maar ze hebben een boot en twijfelde dus. Nu 2 weken geleden komt ze naar me toe en vertelde dat er een Jack Russel van zo'n 4 maanden aan was komen lopen. Niet gechipt of als vermist opgegeven. Als er na 2 weken niemand op zou komen dagen mochten ze hem houden. 2 Dagen later liep 1 van haar kinderen er mee buiten toen er iemand naar ze toe kwam en wist te vertellen van wie het hondje was. Hij was van een kampbewoner die helemaal geen aangifte had gedaan van een weggelopen hondje. Degene die het hondje herkende heeft de eigenaar ingeschakeld die hem 'savonds pas kwam halen :-\
Het beestje bleek nogal ondervoed te zijn. Er kon blijkbaar geen dank je wel af. Een week later stond het hondje wèèr voor de deur en hebben ze hem naar het asiel gebracht en verteld van wie hij was.
Maar blijkbaar ging het nu toch wel erg kriebelen want vandaag kwam ze naar me toe en zei dat ze een hondje hadden gekocht:een boomer!!
Hij is helemaal zwart en al iets groter dan Brutus. De kruising wist ze niet?? Ja een Boomer:maar goed dat is een modern woord voor vuilnisbakkie en kan zoveel wezen.
Ik denk dat er dan iets van terriër in zich. Volgende week kan ze hem ophalen:ze waren zondag wezen kijken. Ik ben dus heel erg benieuwd.Ze zou hem meenemen naar school.
De eerste is dus al overstag ;D :D ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mandy

Aaahhh wat een leuke foto's! :-*
Het is niet mijn type hond maar toen ik 'm bij je zag was ik zo verkocht, zo'n lieverd, geweldig! ;D
Geniet er maar lekker van want de pupfase gaat sneller voorbij dan je denkt. Alleen Brutus zal niet zo'n metamorfose ondergaan als Paco heeft gedaan, die weegt inmiddels 33 kg! :o Je moet er toch niet aan denken dat Brutus over een paar jaar ook 33 kg zou wegen, zou er niet uit zien hahaha! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

carco

Hihi nee daar moet ik inderdaad maar niet aan denken!!
Heb je de folder van Blokker al gezien, daar verkopen ze Brutus ;D.
Kijk maar:



Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Ach Caroline,

Het is echt net Brutus!! Alleen wel een stuk goedkoper.  ;D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi

Nou Brutus staat erop hoor. Zelfs 2 keer!
http://www2.hondjes.nl/kdehoeve/besproken/indec.htm

En dan een eind naar beneden scrollen. Hij staat ook bij baasjes pagina 53 en dan ook een eind naar beneden.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Riny

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Dat is helemaal niet goed voor mij wat ik nu allemaal gezien heb.
Veel te veel mooie hondjes.
Maar Brutus is de mooiste.
Groetjes Riny ;D ;D

Caroline

Hoi Caroline,

Ik heb hem ook gevonden hoor. En inderdaad ik vind Brutus toch wel iets speciaals hebben.

Die Deense dog trouwens ook, is die van hun zelf?? Die zou ik nog wel erbij willen.  ;D

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Citaat van: Caroline op 24 november 2005, 00:21:19
Hoi Caroline,

Ik heb hem ook gevonden hoor. En inderdaad ik vind Brutus toch wel iets speciaals hebben.

Die Deense dog trouwens ook, is die van hun zelf?? Die zou ik nog wel erbij willen.  ;D

Inderdaad die zie ik nu ook wel op veel foto's staan, geen idee of ie van hun is .De honden hadden een zeer groot grasveld tot hun beschikking en ik heb ze  niet allemaal gezien. Brutus was al naar binnen gehaald.Maar ze hadden er wel erg veel.
Maar een Deense Dog tussen de valkjes :P :o
[/size]
Groetjes van Caroline  :D


Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Hoi

Hier weer even een korte update van Brutus.
Alles gaat goed met die ontdeugd. En hij weegt nu 2450 gram en is dus 535 gram aangekomen in bijna 2 weken.
Hij heeft 2 nachten doorgeslapen tot 7.30 uur:ik hoop dat dit zo blijft nu.Ik was wel heel blij dat ik er niet uithoefde met dat kl*** weer. Ik denk dat hij zelf ook geen zin had.
Alleen voor hij gaat slapen duurt het een beetje erg lang:dan moet ik wel een paar keer naar beneden om hem ''af te straffen''.
Meestal doet hij nog één plasje in huis dus dat valt wel mee.
Alleen gisterenochtend heeft hij in huis gepoept, maar dat was mijn eigen schuld, want terwijl ik naar buiten liep kreeg ik een hagelbui op mijn kop en ging ik snel weer naar binnen en ik weet dat hij 'sochtends altijd moet.Maar het was hem voor deze keer vergeven.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Hoi

Alles gaat goed hier met Brutus, hij is nu zo goed als zindelijk(even afkloppen)
Gisteren is hij voor het eerst naar de dierenarts geweest en het is een mooi en gezond hondje.
Hij is daar ook gewogen en is alweer 150 gram aan gekomen!! :o
Ik heb ook eindelijk weer een paar foto's kunnen maken met mijn nieuwe toestel:




De ogen van mensen worden vaak rood op de foto, die van Brutus dus groen en dat krijg ik niet weg :-\


Wie snurkt er het hardst?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!