4 juli 2025, 05:31:03

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

Lin

Ja lief he die kleintjes. In het begin wil je dat het zo blijft. totdat ze veertjes krijgen dan wil je snel weten wat het voor mutatie is. en dan wil je dat ze nooit meer verder groeien omdat ze dan weer weggaan. bij mij begint het ook weer te kriebelen. Ik wil zo graag witmasker zilver!  ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Roosje

Hahaha dat is inderdaad precies hoe het gaat. Omdat ik me om het nest van chico en chickie al minder zorgen maakt merk ik dat het zó hard gaat!

Ik heb trouwens een heel vreemd vogeltje in de voliere hoor. Ja okee hij komt van Nellie dat zegt al genoeg :P ;) ;D Maargoed, onze Chipo die wordt een echte man. Versiert alles wat leeft en gaat daar met zijn vleugels wijd achteraan. Nu doet hij alleen niet echt een bepaald sexy versier fluitje. Nee...Hij schreeuwt! Héél romantisch hoor ::)

Mariska

;D ;D ;D

Gekke Chipo!
Hij begrijpt het dus nog niet echt, maar dat gaat vast nog goed komen ;)

Gefeliciteerd met je tweede donsje van C&S :-*
Gaat vast helemaal goed komen als ik jou zo hoor.

Een dikke knuffel voor Ukkie en Pukkie!
En neem er zelf ook èèn ;D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Mariska

;D ;D ;D

Hoe voelt dat ;D :P

Ik ben echt blij voor je dat het goed gaat!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ROCKS

[Ik heb trouwens een heel vreemd vogeltje in de voliere hoor. Ja okee hij komt van Nellie dat zegt al genoeg :P ;) ;D

ROOSJE!!!!
Wat ben jij een naar meisje!! Bah, wat moeten al die goedgelovige forummers nu wel niet van me denken?
Ik ben hier heel verdrietig om!!

Nu ik hier toch bezig ben: natuurlijk gaat het goed met me nakomelingen, Rocky's kleinkindjes, ohh, als ik aan haar denk...als het net zulke vechtertjes zijn als Rocky, nou, dan redden ze het wel!!
Als er eentje tussen zit, die op Rocky lijkt, kom ik haar stelen, oke? Maar daar kom je dan wel achter.
Dan hoef ik geen provisie voor de andere babies die er nog gaan komen.....deal?

Doeiiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Mariska

We zouden nu kunnen denken dat jij ook een heel vreemd vogeltje bent ;D :P

Nee hoor Nellie, ik plaag je maar weer!
Je bent gewoon prettig gestoord en Chipo heeft dat van je meegekregen ;D

Liefs
Maris!!

Mariska

Nellie, jij bent nu ondeugend aan het doen op je werk :o

Stout hoor ;D

Soory Roosje, zal niet meer je dagboek als chatroom gebruiken :-X

ROCKS

NOUHHHHH...

Begin jij ook al??
Leuk hoor, en ik dacht nog wel dat jij en Roos(doos) :-X me vriendinnen waren hier!! Niet dus!

Maarre.....als er bij jou babies komen ga je me ook zien hoor, want dan kom ik bij jou ook me deel halen!!
Wie het laatst lacht.....

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Roosje

Mariska

Ik heb 2 hele goeie waakhonden hoor 8)

Die ene is 2,5 kilo :o ;D
Dus pas maar op!

En ik heb ook 2 agressieve poppen hier!
Ricky en Dopey, je kent ze vast wel ;D

Mariska

Citaat van: Roosje op 19 mei 2006, 13:34:05
Zet een alarm op zijn huis ;D

We kunnen natuurlijk vragen of Riny voor ons ook waakganzen wil maken ;D

Roosje

19 mei 2006, 14:48:51 #2398 Last Edit: 19 mei 2006, 14:50:41 by Roosje
Twila heeft een onstoken oogje :'( Oogzalf van Feld is al onderweg :)

Diego.

Ukkie en Pukkie.

Chineesje Ingo ;D

Chico voert :D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.