27 april 2024, 17:31:08

Roosje en de beestenboel.

Gestart door Roosje, 15 november 2005, 22:41:04

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Hoi Roosje, ;D
Gefeliciteerd met je pracht vogel. Het lijkt wel of ze geverfd is, zo fel van kleur. :o

Veel succes met Bo, en dat we maar veel foto's mogen zien.

Groetjes Marlies ;D

Roosje

Bedankt voor de reacties allemaal! We zijn allebei echt gesloopt, dus gaan lekker slapen. Tot morgen!

margreet

hallo Roosje,

Het is een beauty (Bo), neem maar lekker de tijd om van haar te gaan genieten.

groetjes Margreet

Caroline

Ha die Roos,

Ik had je al op de MSN gesproken, dus wist het al van Bo. Maar kom nu even foto's kijken.

Het is wel Miss Edel 2005!!


Wat is ze mooi en al groot. Ik heb het niet mee kunnen lezen dat je Loki ging halen, maar vind het heel leuk om het nu wel mee te maken van Bo. En wat leuk dat ze het zusje van Loki is, maakt haar nog een beetje specialer.  ;)

Heel veel geluk en plezier, samen met Paul natuurlijk met en van jullie nieuwe kanjer.

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Gefeliciteerd met Bo! :) Ze is echt prachtig, rood is een van mijn lievelingskleuren! ;) Veel plezier met je nieuwe dagboek!

Valerie

Wat een mooie kleuren, Roosje! Mooie edel is Bo! :)



Roosje


Christine

Ik vind dat caroline gelijkt heeft! ik zit hier al te smelten met die foto's opnieuw te zien ze is en wordt miss edel 2005! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Roosje, gaan we voor de 100 pagina's?  ;D



Christine

Dan help ik toch wel mee hoor!!! zeker voor haar :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tess@

Wat leuk dat je ook een dagboek bent begonnen.
Leuke foto's van Bo!
Erg mooi
veel plezier met Bo!!

groetjes Tessa

Monky

Wat een schitterende vogel!!!  :o  :o  :o
Volgens mij ga je daar weer veel plezier mee beleven!

Ik moet je eerlijk bekennen. Ik vind het ook een Miss Edel. Echt prachtig...
Volgens mij ga ik van jou nieuwe dagboek genieten  ;D ;D ;D
met je mooie foto's  ;D ;D ;D

Groetjesm
Monky

``jerney``

hey roosje

alloa haha ik ben hier ook en ga ook ff me dagboek bijhouden

en bo is idd wel mooi
ik had hem nog niet gezien ja 1 foto op je moeders ze tel en een druif die op de tafel lag haha

groetjes!

Roosje

Ik ga m'n best doen!

Miss edel probeerde net al op haar nieuwe driehoekige schommel te klimmen.
Deze:
Echt een gaaf ding.

Maargoed, dat klimmen ging dus mis. Haar vleugels zijn niet sterk genoeg om haar dat laatste zetje te geven dus ze donderde als een baksteen naar beneden :-\

Verder is ze wel druk bezig met de kooi te verkennen, wel op de edel manier, heel rustig dus. Maar inmiddels zie ik het wel als ze ergens mee bezig is.

Ik ben volop aan het genieten, ook wat ongerust natuurlijk omdat haar kleine vleugeltjes niet veel voor haar doen. Maar dat komt weer goed.

Husky heeft totaal geen interesse in Bo, het boeit hem helemaal niks. Net zat hij van een afstandje te kijken. Hij ging wandelen, dus ik denk hij gaat ernaartoe. Maar nee, hoor, hij vond het tijd om een dutje te doen op de bank :P

Ik maak vanmiddag wat foto's. Ook van de valkjes :D

(Hee Jern! Jaaa jij moet ook een dagboek beginnen, leuk ;D)

Monky

He wat leuk!!
Ik heb dat ding ook in mijn voliere hangen!!

Ze zitten er heel graag op.

Two minds think alike  ;D

Monky