voeren in het nachthok of in de voliere zelf?

Gestart door ricky, 4 juni 2003, 01:47:16

« vorige - volgende »

ricky

hoi, ik heb een vraag van de ene vogelliefhebber hoor ik dat je de vogels in het nachthok moet voeren en van de ander weer dat dat in het nachthok moet gebeuren. Hoe zit het nou precies.En verder heb ik nog een vraag of er in het nachthok s'nachts ook een klein beetje licht moet zijn omdat de vogels dan beter de zitstokken kan zien en vinden of moet het s'nachts gewoon donker zijn in nachthok. graag hoor hier de antwoorden op alvast bedankt vogelvrienden!!!!

groetjes ricky,

Remco_Ultee

'van de ene vogelliefhebber hoor ik dat je de vogels in het nachthok moet voeren en van de ander weer dat dat in het nachthok moet gebeuren'

Dat lijkt wel hetzelfde... ;D

Maar ik snap denk ik de vraag, eten in de voliere, waarom in het nachthok? Daar zien ze toch al bijna niks en overdag zullen ze meestal in de voliere zitten en daartegenover staat dat ze meestal snachts in het nachthok zitten, waar het dan donker is, waar ze dus slapen en dus niks eten....

De valkjes weten heus wel van overdag waar alles zit, anders gaan ze er toch nog niet meteen in. En ze slapen toch in dat hok dus veel vliegen doen ze dan niet. Ik zou me er niet te druk om maken hoor. Komt wel goed.

Cobie

Hoi Ricky.
Ik heb voer in het nachthok en in de vlucht staan.
Er kan altijd een valkje in het nachthok terechtkomen die niet meer terug kan. Dan staat er in ieder geval eten. Ik raad je aan hier ook drinken bij te zetten. En s`nachts is er geen licht in mijn nachthok.
Groetjes van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier