21 juli 2025, 13:10:16

Dagboek nest 2

Gestart door Saskia, 14 november 2005, 10:49:52

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Saskia,

Carolien, Dat vind ik erg mooi gezegd, 'zoiets moet groeien'. Het is inderdaad echt zo,.
Wat een prachtige valkjes zeg,. echt genieten. Ik heb nu twee piepeitjes en kan niet wachten tot die kleine moppen op de wereld staan.
Ik kom zeker vaker lezen,. en heb je inderdaad al een huisje voor ze gevonden?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

aad

hoi Saskia

Zal even me neus laten zien hier  ;D ;D
Maar tis wel zo het is bijna niet meer te volgen al die dagboeken  ;D ;D
Ik zie hier in ieder geval eieren waar wat uit komt  ;)
Maar we komen nog wel eens langs (aan) hier zover is het niet vanaf de "veen" ;D ;D

Groetjes Aad

Saskia

Bedankt voor jullie reacties allemaal! :D
Nee, ik heb nog geen nieuwe huisjes voor ze gevonden.
Ze moeten nog ongeveer 3 weken hier blijven dus ik heb nog wel even de tijd ;D

Kirsten

Hoi Saskia,

Komt vanzelf en ze zijn ook nog zo klein,. hihi heerlijk he

Groetjes
Kirsten

Karin

Ach Saskia, ik ken dat gevoel, af en toe wil ik mijn dagboek ook opdoeken.... denk je wat leuks in je dagboek gezet te hebben krijg je amper reacties, inderdaad niet echt leuk. Het is denk ik een beetje te druk in de dagboeken, sommige dagboeken wordt bijna in gechat  ;D en zo worden de anderen over het hoofd gezien. Ik probeer ook wel eens iets in diverse dagboeken te schrijven, maar als ik absoluut niet weet waar ze het over hebben ( of ik moet 5 bladzijden terug gaan lezen ) heeft het ook niet veel zin. Ik heb jou dagboek dus ook niet gezien tussen alle chatsessies , anders had ik je zeker gemeld dat het ontzettende snoepies zijn ! Heerlijk, geniet er nog maar lekker van ! Ze zijn groot voor je het weet.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kirsten

Hoi Saskia,

Hoe gaat het met de kleintjes?,. Wij hebben er inmiddels ook weer 4 en oh wat heerlijk weer dat gepiep om me heen :-*

Groetjes
Kirsten

Saskia

Lief dat je het vraagt.
Met de kleintjes gaat het goed,al worden ze steeds minder klein :P
twee dagen geleden is de eerste alweer uitgevlogen en vandaag ook de tweede.De derde kijkt al stiekem om een hoekje,dus dat zal ook niet lang meer duren.Wat gaat het toch snel,straks moet ik alweer afscheid van ze nemen,maar misschien houden we er wel twee zelf :D,daar zijn we nog niet helemaal uit.
Hier komen weer wat foto's:

Tess@

Hoi Saskia,

Leuke foto's weer en wat zijn ze al gegroeid !!
echt schatjes.

Ik blijf je dagboek volgen

Groetjes Tess@

Kirsten

Hoi Saskia,

Oh wat een heerlijke foto's :D en die met de trotse papa vind ik helemaal top!,. Ja het gaat erg hard,. merk het zelfs hier al, terwijl ze pas een aantal dagen oud zijn.

Kom gauw weer langs

Groetjes
Kirsten

Riny

Die is echt mooi.
Hij staat er net te kijken of hij zeggen wil ''heb ik hem dat niet mooi geflikt''?
Groetjes Riny :D

Saskia

Alle jongen zijn nu uitgevlogen.Het blok laat ik nog wel even hangen omdat ze er af en toe nog in willen.
De eerste Lutino is vrijwel zeker een mannetje,de wildkleurtjes zijn zeker allebei mannetjes en ik gok dat het laatste lutino'tje een popje is.Hier komen nog wat foto's op volgorde van de oudste naar de jongste.

Kirsten

Hoi Saskia,

Oh wat een moppies :D,. zal voor jou straks ook weer even afkicken worden gok ik,.
Heb je al baasjes voor ze gevonden inmiddels?

Groetjes
Kirsten

Riny

Hoy Saskia
Vooral die bovenste Lutino met zin verfrommeld kuifje vindt ik zo leuk.
Ze zien er goed uit.
groetjes Riny :D

Saskia

Hallo,

Dit zijn ze nu,wat zijn ze mooi en groot geworden he!?
De twee wildkleurtjes zijn echte knuffelkonten en de twee lutino's hebben het karakter van Elmo,een beetje eigenwijs maar toch wel lief:P
We hebben besloten om het laatste jong zelf te houden.
Voor de andere hebben we nog geen baasjes gevonden,maar dat komt nog wel;)

Kirsten

Hoi Saskia,

Wat een heerlijke foto weer en wat leuk dat jullie een jong houden. Deze moppen vinden inderdaad vast wel een goed baasje. Je kan eventueel een advertentie hier op de site plaatsen :D

Groetjes
Kirsten