20 juli 2025, 13:40:29

Dagboek nest 2

Gestart door Saskia, 14 november 2005, 10:49:52

« vorige - volgende »

Shirly

Hoi Saskia,

Het blijft toch wonderlijk zo'n nestje.
Ze zien er zo fragiel uit.

Ik hoop ook ooit een nestje te krijgen.

Groetjes Shirly

Saskia

Net weer even geknuffeld en gelijk weer wat foto's gemaakt.

Valkje 1

Valkje 2

Valkje 3

Valkje 4

Saskia

Ze zijn alweer lekker gegroeid.het begint er sterk op te lijken dat valkje twee een cinnamon word want hij heeft wat meer een bruine gloed en z'n pootjes blijven ook lichter dan bij valkje 4,nog even afwachten en dan weten we het zeker.

Saskia

De kleintjes doen het nogsteeds perfect.Ze groeien goed en de veertjes beginnen steeds meer uit te komen.

Saskia

Saskia

Hallo,

Jeetje wat een reacties  :P

Alles gaat hier goed.
Zoals het er nu uit ziet is het laatste jong ook een cinnamon en zijn het dus twee lutino en twee cinnamon.

Saskia

Ik stop maar met dit dagboek :-X

Lin

Niet doen! Ik wil het straks nog volgen! Ik doe even een oproep in mijn dagboek. Wie wil dit nou missen!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy  Saskia
Niet stoppen met je dagboek.
Ik denk dat iedereen druk is geweest met Sinterklaas en Kerstmis wat in aan tocht is.
Ik vindt in ieder geval dat je prachtige jonkie's hebt.
Je ziet ze groeien.
Groetjes Riny :D

Lin

Ik kom zeker weer terug, want ik vind het erg leuk dagboekje.  Maar na de 18e ben ik er elke dag weer!

Tot dan!

Groeten, Lin

p.s. er komen straks wel mensen hoor!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mandy

10 december 2005, 18:18:41 #40 Last Edit: 10 december 2005, 18:25:36 by Mandy
Ach jee, dat is inderdaad niet leuk dat er vandaag pas reacties komen sinds 28-11... :-\
En eerlijk gezegd zie ik dit nu ook pas doordat ik het berichtje van Lin en Riny zag. ::)
Er zijn veel mensen die bij bepaalde mensen kijken en daar al een dagtaak aan hebben. Dan worden minder bekende mensen/dagboeken makkelijk vergeten. Ik kan het zelf ook niet allemaal bijhouden en bij mij wordt ook niet altijd meteen gereageerd. Het gaat er ook niet om of je nou 3 of 20 reacties krijgt, maar zoals hier helemaal geen reactie is niet echt leuk nee. :(
En dat terwijl je nu een van de weinige bent die een nestje met jonge valkjes heeft, zo leuk juist om te zien. Misschien is het wel jaloezie! ;D Nee hoor, geintje, dat zal wel meevallen.
Je jongen zien er in ieder geval goed uit. Alleen zijn je 2 cinnamons wildkleurtjes hoor. ;)
En heb je al een thuis voor ze gevonden waar ze straks heen kunnen? 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Saskia

haha, ik geloof dat je gelijk hebt dat het twee wildkleurtjes zijn :D.Het is ook best lastig te zien, de vorrige keer waren er drie wildkleurtjes en een cinnamon, dus die sprong er echt uit.
Leuk dat jullie wat in m'n dagboek hebben geschreven.

leoni

halllo :D

wat leuk dat het goed gaat met de jongen  :)
ze groeien wel lekker snel.
ooit h :)op iknog een keertje jogen te krijgen :D

groetjes leoni

Ankie

Hoi Saskia

Ik was al eens eerder hier wezen kijken hoor ,maar dat is inderdaad alweer even geleden. Door Lin werd ik er weer even attent op gemaakt en daar ben ik blij om , want ik had je scheetjes niet willen missen !!!

Er zijn ook zoveel dagboeken en het is inderdaad een drukke tijd ! Ik lees erg veel dagboeken en reageer ook in heel veel.

Ik kom gauw weer bij je kijken hoor !!!

Groet van Ankie

Caroline

Hoi Saskia,

Ik had al een keer gereageerd in je andere dagboek en zag nu pas dat je nog een ander boekje had. En ook lees ik net dat je hem alweer wilt sluiten, niet doen hoor!!
Zoiets moet groeien. En kijk eens je krijgt vandaag al weer veel meer reacties.

Succes !!

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.