de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes monique

begrijpelijk dat je een tijdje niet in mijn dagboekje bent geweest, ik heb net in jouw dagboekje alles gelezen  :-\
ik ben heel erg blij dat ju nu eff komt buurten maar zorg ook een beetje voor jezelf hé  ;)

btw ja ik heb al een naam voor het valkje maar die hou ik lekker nog even geheim en het is niet zaterdag dat het valkje komt maar wel vandaag al  :D  :D  :D ik ga er deze namiddag om  ;) dus als alles goed gaat staan er deze avond weer foto's bij hihihihihi  :P

en wat timmy betreft hij is nog altijd niet terug en ook dat is een ander paar mouwen  :-\ ik heb mezelf beloofd om me er niet druk meer in te maken en ik zal het ook niet doen maar van mij krijgen ze geen vogels meer

groetjes marilyn

marilyn

hoikes riny

kennelijk was ik net te laat om jouw berichtje nog te lezen  :-\
timmy is nog niet terug en ik heb ook beslist dat ze van mij geen vogels meer krijgen, ik bied ook geen hulp aan waar ze tamme vogels kunnen vinden. misschien leefde hij wel in een prachtige kooi maar na mijn laatste gesprek heb ik gemerkt dat timmy geen respect kreeg, en liefde ???? kennelijk hebben zij minder moeite om timmy te vergeten dan ik  :-\

groetjes marilyn

Monky

Nou ik ben heel benieuwd naar je foto's!!!

Ik kijk er nu al naar uit. Alvast heel veel plezier vanmiddag!!! ;D
Ik kan wel tot vanmiddag wachten tot ik de naam hoor... Dat lukt nog net  ;)

Gelijk heb je wat Timmy betreft. Toch jammer dat er ook dat soort mensen zijn  >:( :( :'( Geen lieve vogels meer voor hun!!!

Groetjes,
Monky

Riny

Hallo Marilyn
Dat zijn moeilijke dingen.
Jwe kunt er wel tegeenaan kijken maar niet erin.
En sommige mensen weten heel precies hoe ze zich mooi voor moeten doen.
Arme Timmy.
Liefs Riny :-*

Wilma1

Citaat van: marilyn op 25 januari 2006, 10:51:18
Citaat van: Riny op 25 januari 2006, 10:38:00
Citaat van: Wilma1 op 25 januari 2006, 00:01:02
...is eens iets anders dan de Donald Duck.........."lees Valkenstad en je gaat helemaal "plat"....hihihi..

Hoy Marilyn
Als wij twee nu eens de foto's leveren .
Dan laten we de tekst over aan Wilma.
Die schudt dat zo uit haar mouw.
Groetjes Riny :D

hoikes riny

ja dat zou een ideetje zijn ;) wilma kan in elk geval goed rijmen dus verhaaltjes verzinnen zal ze ook wel kunnen.
ik heb wel niet zoveel foto's als jij !!!! (gerda heeft haar best gedaan en dan heb je er zelf ook nog !!!!) maar samen redden we het best ;) goed triotje zouden wij vormen op naar ........ met valkenstad lig je plat .......hahahahaha

groetjes marilyn

IK vind het allemaal goed hoor....rijmen en dichten zonder je hemd op te lichten......gelukkig draagt een valk geen kleren....maar het valt ze altijd te leren....ze zijn vreselijk intelligent en worden meestal door de mens verwend....toch geven ze heel veel liefde en trouw zoals een man krijgt van zijn vrouw!!!!!!
NOU!!!! Dat was dat en nu ben ik het zat...want ik zit hier maar op mijn gat.....
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

ik kom nog snel even een berichtje plaatsen voor ik achter mijn pareltje ga en wat zie ik !!!!! goeie hemel wilma en dat schud je zomaar uit je mouw !!!!!!!!!!!!!!!!!! ..................valkenstad ik lig al op mijn gat ................ van het lachen  :P
alé tot straks  :-*  :-*  :-*

groetjes marilyn

Monky

Hi Marilyn,

ben je al terug ??? ???  ;D ;D ;D

Foto's, foto's, foto's!!!  ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

marga

hoi marilyn
joehoeeeeeeeeeeeeeeeee
mogen we meegenieten
groetjes marga

marilyn

hoikes monique en marga

er valt niet veel te genieten want ik heb het valkje niet meegebracht

groetjes marilyn

Rianne

Citaat van: marilyn op 25 januari 2006, 16:31:11
hoikes monique en marga

er valt niet veel te genieten want ik heb het valkje niet meegebracht

groetjes marilyn

:o ??? Hoezo? :-\

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Skye

He Marilyn Ik heb niet veel gepost bij jou, maar volg het wel. Ik was in spannende afwachting van de foto's. Wat is er gebeurd? He bah, krijg zo'n naar gevoel...

Riny

Hoy Marilyn
Ze hebben je toch niet voor niets laten komen.
Nu ben je de hele week blij geweest om niets.
Ik hoop dat je snel een berichtje post.
Groetjes Riny :D

marga

hoi marilyn
wat lees ik nu allemaal
geen valkje ?????

marilyn

hoikes iedereen

toen ik daar toe kwam kwam ik direct te weten dat hij mij de verkeerde foto toegezonden had dus geen gepareld valkje, hij had ook gezegd dat hij 4 tamme zitten had en er zat er maar 1 tja ik kreeg een ander tam valkje te zien tot ik met mijn hand naar de kooi ging !!!!! hij vloog in paniek gelijk alle kanten op . toen ik het beestje er eindelijk uit had bleek dat hij permanent gekortwiekt was, en alles behalve tam want hij beet mij aan alle kanten  :-\ en daar vroeg hij ineens 75€ voor !!!!!!!!!!!!!! dan kon hij maar blijven zitten met het vogeltje, ik wou het al niet meer

groetjes marilyn