de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Monky

Hi Marilyn,

Wat een mooi diertje is Mayka zeg! Heerlijk gezicht om ze zo lekker te zien genieten van een douche. Mijn hart maakt gewoon een sprongetje. Echt prachtig.

Nog beterschap. Ik hoop dat jullie allemaal snel beter worden.

Groetjes,
Monky

• SH0RTY •

Hai Marilyn,

Wat een mooie douchefoto's!
Ik heb zelf ook een Mayka, alleen heet ze Scooby.
Ze is ook een stukkie ouder, ze is namelijk de 20 al gepasseerd.

Eigenlijk is ze niet echt van mij, maar pas ik al bijna een jaar op haar.
Ze is echt een vriendinnetje geworden en als ik niet met de valkjes bezig ben, dan houdt zij mij warm.
Als ik de kamer uitloop dan roept ze "PAPAAAAA" tot ik "JAAAA" terug roep.
Ze zingt ook lekker en giechelt en huilt zelfs.

Mayka is echt een lekker dingetje, nog even en hij heeft superveel praatjes!

En lekker veel foto's blijven plaatsen, hoor!

Liefs,
Roxanne

bobbie

Hoi Marilym

Wat een leuke foto's van Mayka :D, ze geniet er echt van. Mooie kleuren heeft ze he. Prachtig die vleugels zo.

Inderdaad veel foto's blijven plaatsen. Ik ga nu naar het dagboek van Tweety.

Groetjes, Nel :)

Lin

Hey,

Net zoals iedereen al zegt, wat een kleurenpracht!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

Zoals ik net al zei....mooi hoor....ze is zo HAPPY!!!! Wat een mooie kleuren heeft ze...dat kun je nu goed zien.....wat zijn wij allemaal toch RIJK he met onze dieren, daar kan geen GELD tegenop om je gelukkig te maken!!!!!

IK voel me tenminste SUPERGELUKKIG en nu met goofy erbij lijkt het compleet, maar dat zal ik "zachies" zeggen.. ;D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

es

Ho Marilyn,

Geweldig zeg ook die kleuren enzo heel mooi.
Leuk is dat hé als ze zo genieten van zo'n douche  :D :D
prachtige foto's  :-*
ES

Caroline

Hoi Marilyn,

Wat genieten, die heerlijke douchefoto's, zulke mag je wel vaker plaatsen hoor.  ;)

Groetjes van Caroline  :)

Ik weet niet meer of ik het al had gezegd maar beter 2 x dan geen één keer, een hele fijne jaarwisseling, met je gezinnetje en jullie beestjes.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Hoi Marylin,

Een fijne jaarwisseling en voorzichtig met vuurwerk.....het kan erg mooi zijn zolang men er maar proffesioneel mee omgaat! Maar in België gebruiken ze niet zoveel vuurwerk!! Ik kom er met regelmaat...in Kortrijk of St. Katharina......heb er vrienden en familie wonen.

;)Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes trienke

mayka heeft idd hele mooie kleuren in haar veren zitten en die kan je zo prima zien  :D
en wat betreft voor de cam dat is graag gedaan hoor  ;)

hoikes monique

mayka krijgt heel erg graag een douche en soms zie je dat ze er zelf om vraagt dan begint ze die bewegingen al te doen zonder water hihihihihi

hoikes shorty

mayka is idd een hele grote lieverd en ze heeft nu al veel praatjes hoor  :P en ze is pas 6 maanden oud . ik hoop dat jullie evenveel plezier hebben aan scooby als wij aan mayka

hoikes nel

mayka mag veel uit haar kooi en ik zal wel af en toe wat foto's plaatsen alleen heeft mayka een probleem met het fototoestel  :-\ ze wil het iedere keer van dichtbij bekijken en zo zijn de foto's niet echt zuiver  :-\

hoikes lin

ik ben ook gek op mayka haar kleuren hoor  ;)

hoikes wilma

we zijn idd heel erg rijk met onze dieren en voor geen geld van de wereld wil ik ze nog missen

hoikes es

ik ben blij dat je de foto's ook zo leuk vind, mayka staar er heel mooi op vind ik

hoikes caroline

er komen nog wel foto's zowel van mayka als van de valkjes zeker weten  ;) en voor jou ook een fijne jaarwisseling met je gezin en je diertjes

hoikes wilma

vuurwerk daar doe ik niet aan mee dat vind ik een beetje eng  :-\ maar zeg als je nog eens in de buurt van kortrijk bent dan ben je niet zo heel ver van mijn deur hoor , dan kunnen we best eens ergens tussenin afspreken dan zien we elkaar een irl  ;)

groetjes marilyn

ps iedereen een fijne jaarwisseling met zijn gezin, familie, vrienden en ook met de dieren  :D  :D  :D

Wilma1

DOE IK....DE BEDOELING IS ROND FEBR. MIJN SCHOONMOEDER WIL GRAAG EEN X NAAR FAMILIE (ze is 82)EN WE GAAN DAN SAMEN...LIJKT ME LEUK OM EENS TE KIJKEN BIJ JULLIE!!
:D WILMA

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

yiehaaaaaaaaaa eindelijk eens iemand van het forum in belgie en dan nog jij wilma  :D ik kijk er al naar uit  :D staat al in mijn agenda hoor  :P

groetjes marilyn

Monky

De beste wensen voor het nieuwe jaar.

Groetjes,
Monique

Riny

Hoy Marilyn
Ik ben weer in the air hoor!!
Wat een gedoe als er iets aan dat ding mankeerd.
Gaat alles bij jullie goed,ik ben nl nog niet bijgelezen.
Groetjes Riny :D

es

Lieve Marilyn en Familie,
alvast een hele fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2006.
Ik ben vanaf vanmiddag aan het werk en morgen ook nog  :-\ helaas pindakaas.
Ben nu als een gek iedereen een gelukkig nieuwjaar aan het wensen volgens mij ga ik iemand vergeten  :-[
Zal alles goed nalopen  ;D
Kijk uit met vuurwerk en we spreken elkaar in het nieuwe jaar
:-* :-* :-* van Esther

marilyn

hoikes monique

voor jou ook de beste wensen voor het jaar 2006, veel plezier en veel kroeltjes van je lieverds  ;)

heeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyy riny

wb meisje we hebben jou gemist hoor , ik ben blij dat je weer terug bent  :D bij ons gaat alles prima en met mayka nog beter dan prima  :P haar douchefoto's moet je echt eens bekijken hihihihihi

hoikes es

voor jou ook fijne feestdagen en een gelukkig 2006 feest maar eens goed en we zien of horen elkaar later wel weer terug  ;)

groetjes marilyn