de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

caro

Hoi Marilyn,

Wat een leuk filmpje en leuke foto's . En wat een gaaf schommeltje, leuk gedaan hoor.

Wat een heerlijk valkje is Charley toch. Volgens mij is het wel een dondersteen, zo aan zijn koppie te zien.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

marilyn

@ wilma
ik maak veel speelgoed van sisaltouw  :D vinden de valkjes heel erg leuk en vooral als je wat kralen er tussen knoopt  ;)

@ caro
charley is een echt lief valkje en een al even grote kroelkont als chanel en tiny  :D ze kan uren bij mij op mijn schouder zitten maar haar gisteren had ze het straaljagertje spelen in haar vel samen met spooky  ::)  :P de grootste dondersteen die we momenteel in huis hebben is yanni die bedlet constant om pap ook al is het tijd dat hij zelfstandig begint te eten toch vertikt hij het  :-\ vandaag leer ik yanni een nieuw spelletje ............. met zaadjes spelen wie weet begint hij dan niet alleen te eten hihihihihihi  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Dat is leuk he  :P straaljager  ;D...je moet dan goed opletten, want voor je het weet ben je een stukje haar kwijt  ;D ;D ;D
Dat gaat wel zo snel  :o ::) :P en ze hebben er grote plezier in!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

plezier heeft charley wel als ze straaljagertje speelt hoor  ::)  :P dan moeten wij ons hoofd intrekken of het is botsing  :P gisteren heeft ze heel lang bij mij gezeten en geknuffeld vind ik zo lief  :D en als ik eff afgeleid werd door iets dan kwam ze gewoon haar kopje tegen mijn wang drukken oooooooooooooooo echt mijn hartje slaat een slagje over als ze zo doet  ::)  :D
momenteel zit ze hier in de kooi te bedelen om eruit te mogen maar het is hier zo'n warm weer en de buitendeur staat open  ::)  :-\ nu moet ze echt wel in haar kooitje blijven want ik wil haar niet kwijt  :-\ maar deze avond mag ze er wel weer een tijdje uit hoor  ;)

groetjes marilyn



Riny

Hoy Marilyn
Knuffelen en kroelen krijgen ze bij mij met de paplepel ingegeven.
Nu kan ik weer heerlijk rustig tv kijken, dat gaat wat moeilijk met 6 jonkie's in je nek.
Is Charley nog niet gaan buurten bij jullie poezen?
Bij Bailey in de hondemand , zat ze geregeld.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

hhhhmmmmmmm  ::)  :-[  ja hoor ze is al wezen buurten bij de poes gelukkig was het bij gizmo en dat is een hele brave poes  :P gizmo heeft eens gekeken van "wat doe jij nu op de grond , jij hoort te vliegen" en ze draaide haar kop terug om verder te slapen hihihihihihi eigenlijk moet ik zeggen als er valkjes naar de poezen gaan dan is het bijna altijd naar gizmo  ::) raar maar waar zouden ze aanvoelen dat gizmo hen niets gaat doen misschien  ??? in elk geval ben ik blij dat ze mogly niet uitdaagd , al heeft mogly ook nog nooit geen enkel valkje iets misdaan toch is deze poes veel speelser en misschien dat ze ooit met de valkjes wil spelen  ::)  :-\  :-X ik mag er niet aan denken  :o

groetjes marilyn

ps charley blijft mooi op gewicht (tussen 85 en 87 gram) dus ik denk niet dat ik haar nog elke dag ga wegen hoor  ;)

marilyn

hoikes iedereen

vandaag ga ik het eff hebben over kendi en misty
ze hebben op 28 augustus hun eerste eitje gelegd en normaal zou er dan maandag een eerste donsje moeten zijn maar.............. bij hun eerste nestje zijn ze beginnen broeden vanaf het eerste eitje :o en ook deze keer is er vanaf het eerste eitje steeds één van de twee in het blok geweest dus dan zou morgen het eerste eitje moeten uitkomen  :o  :o  :o
ik kan niet meer gaan kijken want kendi en misty zijn net als vorige keer echte pitbulls geworden en verdedigen hun nest met hun leven geloof ik  ::)  :P maar goed morgen ga ik zowieso eens gaan kijken of ik nog geen donsje vind  :D je weet maar nooit  :P ben weer erg nieuwsgierig hé  ::) het is ook nog maar mijn 2de nestje hé  ;D  ;D  ;D
ik laat iets weten hier vanzodra ik zelf meer weet  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Spannend hoor....hopelijk komen er donsjes!!!! Geduld OMAatje.... ;D ;D ;D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

Hoi marilyn

Dat is dan spannend he ;D, ik wens je veel succes

Die schommel die heb je mooi gemaakt zech ;)

Groetjes Trienke

marilyn

@ wilma
vandaag is er in elk geval nog niets te zien de 3 eitjes liggen er nog alle drie , ik weet niet of ze piepen of niet want dat hoor ik jammer genoeg niet  ::)  :-\ en geduld hebben is niet echt mijn sterkste kant  :-\ tja ik kan ze moeilijk uit de eitjes kijken hé  :P

@ trienke
het is idd best wel spannend zo'n nestje  ::)
ik ben blij dat je de schommel mooi vind  :D
ik heb al zitten nadenken hoe ik kan uitleggen hoe je die moet maken maar dat is niet makkelijk hoor  :-\ zelfs met foto's erbij zou het nog niet echt duidelijk zijn denk ik  ::)
het is nogthans niet moeilijk om te maken en lang duurt het ook niet voor het klaar is maar een duidelijke uitleg geven ..................  ::)  :-X

groetjes marilyn

trienke


caro

Hoi Marilyn,

Wat spannend. Moeilijk is dat he om het geduld op te brengen, je zou de donsjes er het liefst uittrekken. Ik wilde dat ik ze er ook uit kon kijken ::). Maar helaas het lukt nog steeds niet ;D.

Succes met wachten. Ik ga voor je duimen.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

marilyn

joepieeeeeeeeeeee

ik had gelijk, ik had gelijk  :D  :D  :D kendi en misty hebben idd weer vanaf het eerste eitje gebroed en er zijn vandaag 2 van de 3 eitjes uitgekomen  :D  :D  :D
ik heb niet kunnen kijken welke kleur oogjes ze hadden want misty was weer pitbull en ik heb heel veel geluk gehad dat ze mijn gezicht niet bewerkt heeft  ::) ik heb net op tijd het deurtje kunnen dicht doen maar ik heb zeker 2 lieve witte koppie's gezien  ;D  ;D  ;D

groetjes marilyn

Caroline

Gefeliciteerd!!!!  :D

Leuk hoor, misschien wel weer een albinootje erbij.  8)

Groejtes en succes met je nieuwe nestje.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

eigenlijk hoop ik wel op een albinootje want eer het nu dit jaar nog is of volgend jaar maar er is al iemand die een albinootje besproken heeft  ::) ik heb die persoon wel gezegd dat ik nog niets vast leg maar toch heeft die al zijn adres en telefoonnummer achtergelaten dus ja al er ééntje bij is dan bel ik hem binnen een paar weken misschien wel op  :P maar mocht er geen albino bij zijn dan maakt het voor mij echt niets uit hoor  ;) ik ben al gelukkig dat ze gezond uit het eitje zijn geraakt nu nog hopen op het 3de eitje  ::)

groetjes marilyn