de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

@ valerie
ik heb ook maar gezien toen ik terug naar mijn dagboekje kwam dat we kennelijk in elkaars dagboekje bezig waren  ::) hihihihihi moet ook kunnen hé  ;)

@ riny
ik heb niet eens gemerkt dat je een berichtje geplaatst had in mijn dagboekje want kennelijk heb ik maar heel weinig notificatie's gekregen en van mijn eigen dagboekje heb ik geen notificatie gehad  :-\ maar goed missen is menselijk en je hebt je kleine foutje recht gezet alvoor ik er vanaf wist  ;) had je het niet zelf gezegd ik zou waarschijnlijk nog van niets weten  :P

@ caroline
ik heb ondertussen al 2 touwladdertjes gemaakt  ;) en waar ik nog een valkje gereserveerd heb krijgen ze een laddertje cadeau van mij  ;D

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

nu eventjes een update over de birdie's  ;)
en eigenlijk speciaal over de kleine donsjes van kendi en misty  ;D
de 2 oudste kleintjes zijn vandaag 10 dagen oud en het jongste (met de donkere oogjes) is vandaag 8 dagen oud
toen ik het oudste jong zag sloeg de angst om mijn hart dat ik het ringetje niet meer over zijn pootje zou krijgen  :o  :o  :o
maar het is me toch nog gelukt hoor  ;) ook het 2de jong en het 3 de jong is geringt (allemaal op 1 dag  ::)  :P ) ik heb ze ook eens op de weegschaal gezet en hun gewicht is wel met volle krop hé  ;)

jong 1          rode oogjes               57 gram
jong 2          rode oogjes               49 gram
jong 3          donkere oogjes          41 gram

of ze goed op gewicht zitten heb ik nog niet gecontroleerd maar ze zien er in elk geval goed en gezond uit  ;D
normaal zouden het bonte cinamon witmaskertjes moeten worden maar van het bonte is tot nu toe nog niet echt veel te zien  ::) (maar ja is ook tamelijk donker in de volieres hé  ::)
de toekomst zal wel uitwijzen welke mutatie's eruit komen  ;)

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

gisterenavond waren weer eens alle valkjes los ,

ik heb enkele foto's van chica (de broer van chanel) die bij ons op vakantie is  ::)

chica op oorlogspad want hij heeft debbie haar oorbel gezien  :P

en hier chica en chanel samen (al staat chanel niet helemaal op de foto  :-\

en wat ik nog niet veel meegemaakt heb is 4 valkjes op mijn schouder dus snel eff fotoke getrokken  :P

hebben we pas de foto's op de pc gezet komt chica er ook  nog eens bij  ::)  :P dus snel nog een fototje want das wel heeeeeeeeeeeel uitzondelijk  ;D  8)

ons spookytje stond er niet bij omdat hij aan het eten was  ::)

zo dat waren weer enkele fotokes (die wel gelukt zijn want ik had er veel meer hoor maar ja zal toch eens een nieuw toestel moeten kopen vrees ik  :-\) voor vandaag

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Hier zijn dan de beloofde foto's waar je zo lang op hebt moeten wachten.
Het gaat prima met je gereserveerde valkje.
Als je vindt dat deze nog niet geel genoeg is,er zit er nog een in het blok die ook geel gepareld is.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

ooooooooooooooooo zo'n schatje is ze (hij)  ;D  ;D  ;D bedankt voor de fototjes  :-*  :-*  :-*
en hebben hier unaniem beslist we houden het bij dit kleintje  ;)

nu kan ik lekker dromen van mijn 2 kleine schatjes die erbij komen  ::) dit kleine lieverdje van op de foto en pearly  ;D  8)

groetjes marilyn

es

Hé Marilyn, heb je nog wel plek in huis om te lopen, hahahahaahh geintje hoor.
Ben echt heel blij voor je met je aankomend nieuwe aanwinsten.

Caroline

Grfeliciteerd met weer een knapperd!!

Jeetje, joh ik ben helemaal de tel kwijt bij nou, hoeveelheb je er nu??

Heel veel plezier hoor.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

@ es
niet alle valkjes staan in huis maar wel nog op een warme beschermde plaats hoor dus dat valt heus wel mee  ;)

@ caroline
wacht hoeveel valkjes heb ik nu eigenlijk  ::) eff alle namen op een rij zetten  :P
1 kendi (zit in de voliere)
2 misty (zit in de voliere)
3 chanel   (zit in de garage in een kamervoliere)
4 dora     (zit in de garage in een kamervoliere)
5 spunky  (zit in de garage in een kamervoliere)
6 tiny       (in huis in kamervoliere)
7 spooky   (in huis in kamervoliere)
8 sunny    (in huis in kamervoliere)

dan komt zondag pearly erbij en later nog lisa (al staat die naam nog niet 100% vast want ik weet nog niet of het een man of popje is) dat zijn mijn eigen valkjes met pearly en lisa er al bij geteld (ook al zijn ze nog niet bij mij thuis kom ik aan 10 valkjes  :P

dan heb ik ook nog pipo maar pipo vertrekt morgen naar zijn nieuwe baasje  ::)

maar momenteel hebben we ook een vakantie gangertje dat is chica (de broer van chanel)  ;D

groetjes marilyn

Caroline

10 stuks!!!

Net zoveel als dat ik er heb met Amor al meegeteld.  ;)

Alleen staan ze bij mij in de huiskamer  :-[ :-[ Ach, is wel super gezellig hoor.  :D

Gaan bij jou stgraks de meeste in een volière?? Of allemaal??

Ga je ook nog van je eigen jonkies ééntje houden?? Of meer??  ;)

Groetjes!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

mijn valkjes blijven bij mij maar zullen niet allemaal in één kamervoliere zitten hoor  ;) ik heb ondertussen verschillende kamervoliere's die ook onderverdeeld zijn dus kan ik elke keer 2 koppeltjes in één kamervoliere plaatsen  :D maar ook al zitten ze niet allemaal in huis toch mogen diegenen die niet in huis zitten toch eens hun vleugels strekken samen met de anderen  ;D en dan is het hier een leuke boel hoor  :P enkele berichtjes geleden heb ik een foto geplaatst waar er 4 of 5 tegelikertijd bij mij zaten terwijl ik voor mijn pc zat hahahaha

van de jongen van kendi en misty gaat er momenteel geen enkel jong weg (toch niet van deze die nu geboren zijn) omdat mijn vrienden ook erg veel interesse hebben in die mutatie en er zijn daar ook nog mannen te kort dus wordt eff afwachten wat ze worden  ::)

groetjes marilyn

Caroline

Hoi Marilyn,

Ik bedoel niet allemaal in een kamervolière,maareen buitenvolière.  :D

Ik vroeg of er enkele of allemaal ooit in een buitenvolière komen bij jou, of dat je ze allemaal binnen houdt in verschillende kamervolières??

Snap je wat ik bedoel??

Groetjes van Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

voorlopig gaan enkel kendi en misty in een buitenvoliere daar mijn eigen buitenvolie enkel nog maar op plan bestaat en ook mijn tamme valkjes gaan zowieso niet bij mijn vrienden in de voliere hoor die lieverds wil ik lekker dicht bij me houden  :P

groetjes marilyn

Riny

Hoy marilyn
Hoever wonen die vrienden waar jij de voliere mag gebruiken, bij je vandaan?
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes riny

die vrienden wonen in dezelfde straat als ik maar 3 huizen verder dus zover is dit nu ook weer niet maar toch mijn tamme valkjes blijven bij mij daar ben ik nu al meer aan gehecht dan ik had verwacht , ben een softy hé  ::) ook mijn geelwangetjes zullen hier bij mij blijven no doubt , daar ben ik veel te gek op om ergens anders onder te brengen  :P

groetjes marilyn

es

Gezellig hoor Marilyn, ik had echt een beeld dat ze allemaal in je kamer stonden.
Maar ook dat is gezellig kijk maar bij Caroline die zijn ook allemaal binnen.
Ahhh, ik heb daar echt geen ruimte voor hoor, ja dan zou mijn pc kast naar boven moeten, maar dat doen lekker niet