de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

ik had beloofd om enkele fotokes te plaatsen van ons logévalkje en hier komen ze dan  ;)

eerst even pap eten bij vrouwtje

een beetje morsen hoort er wel bij  ::)

hij eet weer heel flink  :D

even samen op de foto

en zijn gewicht is .......... al 79 gram !!!!!!!!

en een kusje heeft hij nu wel verdient  :D

ook op de vinger zitten kan hij al heel goed  :D

en als laatste na eten wat uitrusten bij vrouwtje  8)

voila dat waren ze voor vandaag en de volgende keer plaats ik weer eens foto's van de andere valkjes  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Leuke foto's!!

Fijn dat ie hetal zo goed doet.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Wat schattig....net gelijk een babymensje met het tuutje in het bekkie...je ziet het genieten...

een hele mooie foto serie gemaakt hoor!

deze heeft mijn hart gestolen  :-*

Tjee jij maar hard werken, jammer met dat warme weer, maar ja dieren kosten tijd he?!!!! Werk ze en vergeet zelf niet te drinken  ;).......

:-* ;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes caroline
het gaat idd heel goed met ons logétje en hij wordt ook met de dag tammer :D hij begint zelf in de kooi rond te klimmen en zit al heel mooi op de hoogste stok  8)

hoikes wilma
hihihihihihi ja die foto is ook mijn favoriet  :D zo schattig hé
heb genoeg gewerkt voor vandaag en ik heb ook genoeg water gedronken  ::) moest wel want heb vorige nacht diaree gekregen en ik moet toch zorgen dat ik met zo'n warmte voldoende vocht binnen heb hé  ;) maar ik voel me nu toch al weer veel beter hoor  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Oeioei....alweer zo hard moeten werken vandaag :-\..... jaja en dan vergeet je wel eens te drinken he?!! Ik ken dat...je moet een fles "op zak" dragen en steeds een flinke slok nemen....

Wij hebben gefietst enkele kilometers ::) .....heerlijk met dit weer...niet al te warm...en onderweg heeft Piet een tarpistenbier gedronken en ik een koud rosé tje  :D
...daarna doorgefiets naar een Italiaans restaurantje en lekker gegeten met als toetje ITALIAANS ijs :P :P :P :P....kom net binnen...lekker hoor...de kids zijn wer terug uit USA en Hawaï, ze hebben genoten en veel te vertellen...ze zullen in de namiddag wel zijn "ingestort" door het tijdverschil....

Misschien kan ik Stacy van de week ophalen, als ze goed eet.....zou fijn zijn!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

amai de kids naar USA en hawaii geweest !!!!!!!!!!!!!!!! ik wou dat ik met hen meegeweest was dan was ik nu lekker uitgerust  :P maar ik klaag niet hoor  ;) heb wel wat tijd voor mezelf genomen ook hoor en heb veeeeeeeeeeeeeeel water gedronken was ook lekker fris en wij hebben vandaag spaghetti gegeten die mijn dochter heeft klaargemaakt hhhhhhhhmmmmmmmm ook lekker hoor  ;) maar dat ijsje had ik er graag ook bijgehad  ::) zou hebben gesmaakt denk ik  :P
waaaaaaaaaaaaaw deze week stacy gaan ophalen  :D de tijd kan niet snel genoeg gaan voor jou zeker  :P

groetjes marilyn

Wilma1

Neeee zeker niet....jammer dat je niet mee kunt hoor!!!!

Je moet je dochter maar eens naar hier sturen om te koken...lijkt me lekker...is dat Debbie of de andere....

ps....heb je dat pakje ooit al eens opgehaald, bij Dirk en Natasja...dat schiet me plos te binnen nu we het over de kinderen hebben ???
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

nee ik ben nog niet terug bij dirk en natasja geraakt maar ik spreek wel eens af met dirk wanneer het eens past  ;)

groetjes marilyn

trienke

HOi marilyn

wat een leuke foto's heb je weer gemaakt zeg :-*

Je staat er zelf ook heel leuk op ;), en vooral waar het valkje bij je ligt te rusten

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

fijn dat je de foto's mooi vind en de foto van mezelf ................ normaal plaats ik niet zo snel foto's van mezelf  :-[ maar deze ...................tja moet ook eens kunnen, kan moelijk elke keer een foto plaatsen waar je wel het valkje ziet op mijn schouder maar waar mijn hoofd niet opstaat hé  ::)

groetjes marilyn

Sander

Hallo Marilyn

De valkjes zien er heel goed uit!

Groetjes
Sander

marilyn

hoikes sander

blij je hier ook eens te mogen verwelkomen in mijn verhaal en als het voor jou past kom ik woensdag naar je toe  ;) ik heb je een mail gestuurd

groetjes marilyn

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

;D ;D ;D
Alles gaat super hier!! ;) ;) :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**