de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes caroline

ja idd ik heb al nieuws van joran , het ziekenhuis heeft mij opgebeld om te zeggen dat de operatie niet eerder kan dan 3 julie omdat het kennelijk razend druk is. ook direct een afspraak gemaakt om de draadjes er terug uit te halen want ook daarvoor moet hij onder narcose omdat het aan zijn oogjes is en voor een kind erg gevoelig  ::) dat is dan op 12 juli
ik had liever gehad dat het eerder doorging want volgens mij heb ik nu veel teveel tijd om erover na te denken en mij er zorgen over te maken  :-\

groetjes marilyn

Caroline

Ja, misschien wel, dat je je zorgen maakt.

Maar je kan ook zo zien, misschien kun je er nu naar toe leven. Het is niet niks als ze aan je kleintje gaan zitten.

Heel veel sterkte met de wachttijd.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes iedereen

vandaag zijn de papieren van het ziekenhuis toegekomen in verband met de operatie van joran. de operatie gaat door op 3 juli en hij moet om 6.50 h aanwezig zijn. en dan om de draadjes er terug uit te halen moet hij ook nog eens onder verdoving omdat hij nog zo klein is en een oogje is een heel delicate plaats wel dat gaat door op 12 julli .

wat de birdie's betreft : veel is er niet verandert , elke dag mogen ze een aantal uren rondvliegen en chanel en dora zitten meest bij mij maar ook chico komt af en toe wel eens op mijn arm of schouder zitten maar van handen is chico nog steeds bang.
dora eet definitief alleen sinds 28 mei heb ik haar geen pap meer hoeven bijgeven ..........ze weigert zelf nog pap te eten  ::) nu ja haar gewicht blijft goed (rond de 90 gram) en ik zie haar af en toe bij het etensbakje zitten dus ik denk niet dat ik mij nu nog veel zorgen moet maken om haar  ;)
deze avond ga ik gaan kijken of mijn ander pareltje groot genoeg is om naar huis te komen  :D en ik heb ook nog smsje gekregen van waar mijn ander pareltje zit of ik nog een valkje wou bijnemen om verder tam te maken  ::) tja ik kon weer geen nee zeggen hé  :P dus ja vanavond weet ik om welke mutatie het gaat van het andere valkje maar lang zal dat kleintje niet bij mij blijven want het is ook voor vrienden bestemd en het wordt maar uit het nestje gehaald net voor het uitvliegt (met andere woorden als ze af en toe eens hun kopje uit het blokje beginnen te steken ) dan blijft het kleintje bij mij tot het zelfstandig eet normaal is dat een week of 2 misschien 3 (alé als alles zo goed gaat als met dora hé  ;) )
ik hou jullie op de hoogte  ;)

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

mijn 2de pareltje is thuis  :D  :D  :D foto's heb ik nog niet maar die komen zo snel mogelijk  ;) ze gelijkt erg goed op dora alleen heeft ze ietsje minde pareltjes .

het pleegvalkje dat eventjes bij ons zal komen om tam te maken is nu nog wat jong (nog een 14 tal daagjes denk ik  ::) ) maar is ook een cinamon witmaskertje zoals chico .

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

fototijd

chico zijn kuif is al mooi terug gegroeid hé  :D

chico even op klautertocht  ::) doet hij graag

chico gaat ook al uit zichzelf terug zijn kooi in   ;)

dora ook weer eens op foto

mijn 2 pareltjes samen het kleintje is nog een beetje bang  :-\

en nu eff ons nieuwelingetje alleen  :D

ik heb jammer genoeg geen foto's van chanel want die zag liever het fotoapparaat van dichtbij dus alle foto's zijn mislukt  :-\

wie helpt een naam zoeken voor ons nieuwe schatje ?

groetjes marilyn

trienke

Hoi marilyn

Ik had hem/haar al gezien via de cam. Echt een schatje hoor ;D

mooie foto's

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

bedankt hé ik vind haar ook een schatje hoor  :D

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

ons nieuwe birdie's heeft ondertussen een naam gekregen die de kids hebben gekozen , ze draagt nu de naam tiny . helaas gaat het minder goed met de voeding van tiny als dat het ging met dora  :-\ tiny heeft moeilijkheden om zelf van het lepeltjete eten , haar gewicht ging te snel naar beneden en daarom geef ik haar nu eten met een spuit . ik hoop dat alles goed komt met tiny maar nu weet ik tenminste waarom ze zo traag groeide en vooruit ging toen ze net geboren was . maar hoe je het ook draait of keert .........net om de reden dat we al van bij haar geboorte zo bezorgt om haar zijn geweest zit ze nu al zo diep in mijn hart , het is zo'n lief schatje . en ik hoop zo dat ze het red , de grootste probleem zal zijn wanneer ze zelfstandig moet worden............ik denk niet dat ze in staat is om zelf de zaadjes te pellen maar dat zien we dan nog wel  ;)
met chanel gaat alles nog goed maar ik denk dat chanel zich een beetje teveel voelt in de kooi samen met dora en chico want die twee zitten elkaar gans de tijd te knuffelen en chanel is dan gans de tijd aan het roepen om mijn aandacht  ::) ik geef hen allemaal veel aandacht en ze mogen erg veel uit hun kooi (misschien wel teveel om goed te zijn  8) )maar ik hou van mijn lieve schatten zo op mijn schouder, of gewoon eens kijken welke gekke toeren ze uithalen of als ze weer eens straaljagertje spelen dan voel ik hun wind voorbij paseren . het doet me goed om hen in mijn nabijheid te hebben en het doet hen kennelijk goed want ze hebben meestal heel veel plezier dus iedereen happy  :D

groetjes marilyn

Christine

Wat jammer dat het met Tiny niet zo goed gaat!
Maar probeer haar heel warm te houden en misschien ook een beetje druivensuiker door de pap te geven!

Ik hoop dat de kleine het red!

Veel geluk en sterkte!
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

ik hoop ook dat tiny het red en ik doe mijn uiterste best voor haar de rest moet ze echt zelf doen  :-\

groetjes marilyn

Caroline

Hoi Marilyn,

Heel veel sterkte met kleine Tiny.

Groetjes van Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Hoi Lynntje,

Het gaat goed bij je met Dora...fijn om te lezen...als ik tijd heb zal ik nog ff verder ECHT lezen, ben er nu wat doorheengebladert, maar wilde even bij mijn "secretaresse" op bezoek!!!  ;D ;D ;D Bedankt dat je zo leif bent om mijn dagboekje bij te houden!!! En wat een stunt he van Charlie  ::)  hij voelt zich toch erg hapy tussen de mannen want Maxime is het helemaal!!!!
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes caroline
vandaag heb ik toch wat beter nieuws in verband met tiny
nadat ik gisteren tiny gewogen had (amper 70 gram)en eten gegeven had (dat was gisterenmiddag) heb ik beslist om chanel bij haar te zetten in de hoop dat chanel haar zou leren om zelfstandig te eten. ze eet nog niet zelfstandig maar speelt wel al met de trosgierst en de zaadjes (da's toch al iets hé  ;)) maar kennelijk vind ze het ook erg leuk dat ze niet meer alleen zit want ze is veel actiever geworden en heeft ook reuzehonger gekregen !!!!!!!!!!!!!!!!!! ik geef haar nu iets meer van eten (het normale voor een valkje van deze leeftijd) en dat eet ze mooi op maar haar gewicht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! amai gisterenmiddag amper 70 gram (lege krop) en deze morgen (met volle krop) 91 gram  :o  :o  :o ik verschoot nog geen beetje !!!!!!!!!!!!!! (ik was haar vergeten te wegen deze morgen voor haar voeding  ::)) anders zou ik het misschien al hebben vermoed maar toch het scheelt 20 gram in één dag !!!!!! ik vraag me af of ze toch ondertussen niets binnenkreeg van de trosgierst of de zaadjes  ::) heb nogthans niets gevoeld aan haar kropje maar nietemin is toch fantastisch hé  :D ik hoop dat ze het zo goed blijft doen

hoikes wilma
met dora gaat het heel goed en ook tiny doet het nu opeens veel beter  :D neem maar je tijd hoor mijn dagboekje loopt heus niet weg en zoveel is er niet gebeurt in de tussentijd hoor  :D en wat jou dagboekje betreft ................ veel heb ik niet moeten plaatsen hé dus dat is graag gedaan  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Fijn te lezen dat het beter gaat met Tiny.

Ik dacht alleen dat ze niet alleen zat maar met een nest genootje, die niet bij jou bleef maar die jij wel tam moest maken. Of heb ik het niet goed begrepen en is deze nog niet mee gekomen??

Nou gelukkig heeft ze nu gezelschap van Chanel en gaat het beter.  :D

Groetje van Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

er komt hier idd nog een valkje die tam moet gemaakt worden maar het valkje is nu nog ietsiepietsie te jong om al uit het nestje te halen (is niet van hetzelfde nestje als tiny) ik laat de kleintjes liefst zo lang mogelijk bij de ouders en haal het pas uit het nestje net voor ze zelf uit het blok komen (dus ook net voor ze zelfstandig worden, dan geef ik hen nog wat papvoeding en liefst een al wat oudere valk in de buurt of zelfs in de kooi zodat ze snel nadoen om zelfstandig te eten ) maar bij tiny heb ik niet direct chanel erbij gezet omdat ze toch al van bij de geboorte een probleemvalkje was en normaal gezien zou zij naar die mensen gaan zodra ze tam was maar mijn hart was al verkocht van toen ze geboren was en ik laat haar niet meer gaan dus hebben die mensen een kleintje moeten kiezen uit een ander nestje  ::)
vanzodra dat kleintje bij mij is weten jullie het ook hoor en plaats ik zeker wel eens foto's  ;)

groetjes marilyn