de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Marilyn
Weet je dat als ik mijn Jan niet bij me heb, dat ik nooit ergens geraak.
Ook ik heb een richtingsgevoel waar je niet goed van wordt.
Niets van aantrekken ,je hebt je best gedaan.
Groetjes Riny :-*

Christine

Marilyn
Ik weet dat je je schuldig voelt en dat je er graag bij wou zijn maar het geeft echt niet! Volgende keer spreken we alles heel goed af en dan kan er helemaal niets meer fout lopen! Ik heb je ook een goede site gegeven waar een goede routeplanner opstaat! Wilma en Joke hebben het ook zo beter kunnen vinden en zijn dingen gaan vragen! We spreken zeker nog eens af!! Was het gisteren niet het geeft niet echt niet! Er komen nog genoeg dagen dat jij eens kan komen!!
Knuffel
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hallo allemaal
Op verzoek van Marilyn sluit ik, voorlopig ,haar dagboek.
Groetjes Riny :D

Riny

Hallo Marilyn
Ik ben blij dat je weer verder gaat met je dagboekje.
Nu worden we buurvrouwen bij Verhalen.
Groetjes Riny :D

Christine

Welkom bij verhalen!
Ik wacht op je mooie verhaaltjes en foto's van je valkjes!

Groetjes
Chrisje :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes riny

bedankt dat je mijn dagboekje weer van slot hebt gehaald  :-* je bent een lieve schat en ik plaats zometteen een verhaal  ;)

groetjes marilyn

marga

hoi marilyn
welkom terug
fijn dat je er weer bent
groetjes marga

marilyn

hoikes iedereen

ik ben er een tijdje uitgeweest en hier is ondertussen veel gebeurt kendi en misty bij hun is er nog steeds geen verandering ze zitten nog altijd in dezelfde kooi met een broedblok waar ze heel veel tijd aan besteden maar eitjes zijn er nog steeds niet mayka ............ik denk dat die net uit haar pubertijd begint te komen, van toen we haar kregen was ze wel mensen gewend maar alles behalve tam !!!!!!!!!! ze beet zelfs naar ons en nu !!!!!!!!!!!!! komt ze al zelf haar kopje tegen de tralies leggen als om te zeggen kroel me eens in mijn nekje  :D lief hé  :D  :D  :D chanel is nog steeds de grootste kroelkont die er bestaat en de meesten onder jullie weten al dat chanel ondertussen een vriendje bij heeft  :D in eerste instantie had ik het valkje whistler genoemd maar dat is ondertussen verandert door mijn zoontje joran want whistler kon hij niet uitspreken maar hij noemde het gewoon chica en omdat het een man is hebben we er dan maar chico van gemaakt   ::) chico is hier nu al enkele weken en is hier toegekomen als jonkie van 6 a7 weken oud en niet tam de eerste keer dat hij samen met chanel uit de kooi vloog was hij nog erg bang van ons maar vandaag liet ik hem weer uit zijn kooi samen met chanel eerst naar buiten gelokt met trosgierst en dat lukte zonder moeite

zoals je ziet eet chico de trosgierst al goed uit mijn handen  :D

en hier heb ik net te vroeg de foto getrokken want een seconde nadat ik had getrokken heeft hij eff op mijn handen gezeten maar niet lang genoeg om een nieuwe foto te trekken  ::)

regelrecht naar de kooi van kendi en misty  :P

samen met chanel een boterhammeke slopen  :D

chanelleke moet eens alleen op de foto ook hé wat is dat nu !!!!!!!! als ik haar geen aandacht geeft komt ze gewoon naar me toe  :P

en nu tijd om terug in de kooi te gaan  ::) eff wat trosgierst op het trapje gelegd en maar hopen dat chico er alleen in gaat

nog geen zin  ::)

eff chanel erbij plaatsen wie weet  :P

en net na deze foto heb ik de trosgierst volledig in de kooi getrokken en ze zijn allebei in de kooi gesprongen om de rest van de trosgierst op te eten  :D  :D  :D

chico heeft ook heel eventjes op mijn schouder gezeten  :o  :o  :o (heb ik geen foto van want ik was alleen  :-\) maar hij lande verkeerd op mijn schouder en hij sloor naar beneden via mijn armen wel jammer want hij is net zijn angst voor mensen aan het overwinnen volgens mij  ::) maar ik ben zo blij dat chico eindelijk wat minder bang is dat ik dit wel moest in mijn dagboekje plaatsen  :P  :P  :P

voila dat was het voor vandaag

groetjes marilyn

Christine

Wat een geweldig verhaal weer!
Maar je had wat schade in te halen!
Ik ben ontzettend blij dat je terug bent!
Nu kan ik weeral heerlijk genieten van al je mooie verhaaltjes over de diertjes!
Wat leuk dat Chico tam begint te worden!

groetjes
Christine

marilyn

hoikes riny
ik ben nu idd je buurvrouw en het eerste verhaaltje staat er alweer  ;)

hoikes christine
je hoeft niet langer meer te wachten op je verhaaltje het staat er al  :P

hoikes marga
fijn om weer terug te zijn (ook al was ik niet helemaal weg) ;)

groetjes marilyn

aad

trienke

leuk dat je je verhalen weer geopend hebt ;D

Kunnen we nog eens extra genieten ;D

Leuk dat het zo goed gaat met die 2 en ook met mayka

Groetjes trienke

marilyn

hoikes aad en trienke

ja ik heb mijn dagboekje weer geopend al zal ik waarschijnlijk niet elke dag meer schrijven daarom dat het nu onder verhalen staat  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Hoi Lynntje,

Leuk dat je er weer bent en onder verhalen is makkelijker...dan hoef je niet elka dag als het niet uitkomt....maar wel leuk als je het wel doet  ;D ;D ;D....

Mooie foto's en bij mij trappen ze er niet in hoor met trosgierst dat snoepen komt wel...lijken ze te denken...In de pubertijd met Mayka heb ik met Ruby....soms hapt die ook, maar ook vaak om zich vast te houden ...dat doen ze met tralies/stokken ook, maar die zeggen geen AUWWWWWWW en hebben ook geen blauwe plekken...IK WEL :-\ !!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

mayka hapt ook wel eens om zich vast te houden en dat doet ook wel pijn maar dat opzettelijk bijten doet ze niet meer wel doet ze haar snavel open om op mijn vinger te knabbelen of om met haar tong een likje te geven maar dat is heel wat anders dan bijten hé  ;) en als ik nu nog eens wondjes heb aan mijn handen van mayka dan zijn het maar kleine ondiepe wondjes die zelden bloeden die wondjes komen dan alleen nog maar van onstuimigheid en onvoorzichtigheid maar wat wil je ze moet eind deze maand nog een jaar worden dus nog erg jong hé  ;) dus met ruby zal je ook gewoon nog een beetje geduld moeten hebben en doet ze dat ook niet meer  ;)  :D

groetjes marilyn