de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes iedereen

met de kleine valkjes gaat alles prima hun gewicht gaat niet meer naar beneden en ik ga nog eens proberen om maar 1 voeding meer op een dag te geven want deze morgen (en ook gisteravond) heb ik ondervonden dat ze niet alles meer willen opeten misschien is dit de reden  :P

hier ben ik dan met de beloofde foto's van mijn poezen

dit is jolie een beetje bange poes die klaaglijk aan de deur gaat staan als de valkjes uit vliegen.

dit is snoezeke een lieve knuffelpoes en zij trekt zich weinig aan van de valkjes

dit is mogly ze kijkt graag naar de valkjes maar doet ze geen kwaad

mogly en knabbeltje

dit is gizmo een megaknuffelpoes ze slaapt liefst in de buurt van de valkjes en als de valkjes roepen dan trekt ze onze aandacht als om te zeggen geef ze eten hahahaha

gizmo en knabbeltje

voila dat zijn onze poezen

groetjes marilyn, de poezen en natuurlijk ook de valkjes

Monky

Hi Marilyn,

Wat een mooie poezen heb je  :o
Echt lief hoe ze naar elkaar kijken. Ik meot eerlijk bekennen... Mogly heeft mijn hart gestolen... Gaaf haar maar een lekkere knuffel van me  ;D

Ik heb genoten...

Monky

marilyn

hoikes monky

het zijn alle vier lieve poezen maar idd mogly en gizmo zijn de twee grootste megaknuffels het zijn dan ook moeder (gizmo) en dochter (mogly) en dat merk je ook aan hun karakter

knuffles van mogly terug

groetjes marilyn

trienke

hoi marilyn

Wat een mooie foto's :D
leuk dat het zo goed gaat tussen je katten en de valkjes ;)
Hoef ik hier niet te proberen hoor >:(
en die snoezeke mooi poes hoor
lijkt wel een beetje op mijn  noes ;D

En zie je wel dat ze zelf al gaan eten :)

Groetjes Trienke

mend0w

Hey marilyn!

Wat een mooie foto's!
Ik wil ook al zo graag een kat..maja mag niet van me ma haha!
Ben al blij dat ik pico mocht  ;D
Vooral Gizmo vind ik mooi!

Groetjes Mandy en Pico

marilyn

hoikes iedereen

met de kleintjes gaat het goed en het gewicht blijft goed dus ik maak me daar geen zorgen meer om ze zijn vrolijk gelijl anders en soms kunnen ze niet wachten om uit de kooi gelaten te worden, dan staan ze te springen voor het deurtje  :P

trienke

het was mij ook al opgevallen dat jouw poes op mijn snoezeke trok hihihihi ik hoop dat jouw poes even lief in als mijn snoezeke

mendow

jammer dat je geen poes mag van je ma maar je pico is ook een mooi valkje hoor en niet in elk huishouden is het een dierentuin zoals hier . sommige mensen kiezen ervoor om minder dieren te hebben omdat ze geen tijd genoeg hebben om het diertje de aandacht te geven dat het echt nodig heeft.
later als je niet meer bij je ma woont kun je zelf beslissen welke dieren je wilt dus nog even geduld

groetjes marilyn

Shirly

Hoi,

Ik ben het helemaal met je eens. Als Mendow op zichzelf woont kan je zoveel dieren nemen als je wilt. HIhi. Laat het je moeder maar niet horen  ;).

Marilyn, geinig eigenlijk he hoe de verschillende dieren zo goed met elkaar overweg kunnen terwijl ze in de natuur zulke vijanden zijn...
Leuke katten trouwen, maar je valkjes vind ik nog leuker, schattiger...

marilyn

hoikes shirly

van de valkjes blijft er jammer genoeg maar ééntje bij mij de andere 2 moeten naar een andere gezinnen ze zijn enkel bij mij gekomen omdat ze anders zouden gestorven zijn en ik kon het niet over mijn hart krijgen  :P

wat de poezen betreft ik geef al mijn dieren zoveel mogelijk aandacht en liefde omdat ik vind dat ze dat best verdienen  ik heb 4 poezen en er is er niet 1 bij die de valkjes aanvalt hoe dat mogelijk is begrijp ik eigenlijk ook niet maar ik dank hen allemaal dat ze zo lief zijn om de valkjes met rust te laten en dat zeg ik ook tegen de poezen (gek hé zo tegen de poezen praten maar ik praat tegen al de dieren) maar alé gek zijn doet geen pijn , het jeukt alleen een beetje (en bij mij jeukt het dikwijls heeeeeel veeeeeeeeel hahahaha)

groetjes marilyn

Caroline

Hai Marilyn,

Ik heb weer heel erg genoten van je foto's hoor.

Ik vond het trouwens heel leuk om eens zoveel katten foto's te zien dat je je niet zo vaak op een valkjesforum.  ;) ;D

Groetjes van Caroline  :)

PS. Vieren ze bij jullie trouwens Sinterklaas net als bij ons??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

ja hoor wij vieren ook sinterklaas maar bij ons is sinterklaas niet thuis geweest (toch niet irl) hij heeft wel cadeautjes achtergelaten maar de meesten voor joran omdat hij nog klein is de twee dochters zijn al wat ouder. hé ik besef nu dat ik mijn kids nog niet aan jullie heb voorgesteld wacht even foto's tonen

dit is debbie ze is 16 jaar oud en volgt hotelschool

dit is kim ze is 17,5 jaar oud en volgt haartooi op school

en dit is joran onze kleinste hij is net 2,5 jaar oud voor hem heeft de sint veel nagelaten over dora (dvd's), tandenborstel,zeep, boeken en bumba (dvd) en nog wat klein speelgoed

en thx dat je de poezen leuk vond

hihi het werd tijd dat ik mijn gezin eens voorstelde

groetjes marilyn

Monky

Leuke kinderen heb je hoor!

Over een aantal jaren kan Joran ook met een valkje op zijn schouder. Leuke foto's  ;D

Misschien een domme vraag, maar eh, wat is haartooi? Is dat iets van kapperschool?

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes monky

idd haartooi is een ander woord voor kapper of coiffeur
wat joran betreft die is momenteel een beetje bang als de valkjes rondvliegen hihihihi er is er een keer ééntje op zijn hoofdje geland en ze hebben momenteel nogal scherpe nageltjes  :-\ dus ja zolang de valkjes stil zitten gaat dat maar van als ze beginnen te vliegen dan kruipt hij weg achter mij of achter het gordijn

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Marilyn,

Wat een leuke foto's van je kinderen :D
en Dora is hier ook favoriet hoor,. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het ook erg leuk vind om naar te kijken ;) :D
Ik heb Dora eigenlijk pas ontdekt, maar vind het erg leuk, dat de kinderen gestimuleert worden om mee te doen.

Je katten vind ik ook erg leuk,. knap dat ze samen kunnen met de valkjes,. maar ach ik heb hier een rotweiler en ook dat gaat prima,. Is denk ik maar net wat ze gewend zijn.

Ik moet altijd zo lachen om de valken in de buitenvoliere,. als ze Shanka (de hond dus) voorbij zien rennen met een bal buiten, dan zie je ze gewoon denken  'wat een mafkees is dat! ;D'

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes kirsten

onze poezen zijn wel grotere vogels gewend ik heb hier vorig jaar een ara gehad die ik met de hand heb opgevoed omdat de ouders hem afgestoten hadden en di heeft de poezen wel op hun plaats gezet hihihihi de poezen renden voor hem weg en de ara rende achter de poezen we hebben ons hier krom gelachen maar alé die ara was niet van mij en ik heb hem weer moeten afstaan :-\ maarja hij was wel wat groot voor in huis ook hoor

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

de kleintjes doen het heel goed hun gewicht schommelt niet zo veel meer dus ik denk dat ik nog eens probeer om op 1 voeding over te gaan. vandaag heb ik ze weer eens lekkere douche gegeven en knabbeltje en timmy deden mooi hun vleugeltjes open wat knabbeltje vorige keer nog niet deed nu enkel chica nog overtuigen dat een douche heerlijk is  :P maar dat komt wel. vandaag zijn ze jammer genoeg nog niet veel uit de kooi geweest omdat ik het ook razend druk heb gehad (ik ben niet veel thuis geweest)maar ze mogen er zo direct nog even uit en hun vleugeltjes strekken  ;)

groetjes marilyn