de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Jaaaaarig?? Zeg dat dan!  ;) :D ;D



Petra

Tara

Gefeliciteerd Marilyn,
heb trouwens een valkje die Marilyn heet, mooie naam vind ik!

Trouwens, ben nu mee ivm dat kuisen, maar velen weten niet wat dat wil zeggen (maar denk dat het op 't forum hier wel meevalt door mengeling Belgen & Nederlanders) Ben zelf ook Belg, ook uit West-Vlaanderen trouwens ;)

Maak er 'n fijne dag van !

Groetjes, Tara

Riny

Citaat van: Tara op 13 november 2005, 02:19:02
Trouwens, ben nu mee ivm dat kuisen, maar velen weten niet wat dat wil zeggen

Hoy Marilyn en Tara
Ik weet wel dat ik er eigenlijk geen tijd meer voor heb sinds ik een computer heb.
Groetjes Riny :D :D :D

Tara

Citaat van: Riny op 13 november 2005, 09:59:48
Citaat van: Tara op 13 november 2005, 02:19:02
Trouwens, ben nu mee ivm dat kuisen, maar velen weten niet wat dat wil zeggen

Hoy Marilyn en Tara
Ik weet wel dat ik er eigenlijk geen tijd meer voor heb sinds ik een computer heb.
Groetjes Riny :D :D :D


Hoi Riny,

dat wordt een poetsvrouw vragen zonder computer ;D

Christine

Marylin gefeleciteerd met je verjaardag nu jullie het toch over die nederlanders en belgen hebben! ik kom ook uit belgie maar uit vlaams brabant! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Citaat van: Tara op 13 november 2005, 11:02:16
Citaat van: Riny op 13 november 2005, 09:59:48
Citaat van: Tara op 13 november 2005, 02:19:02
Trouwens, ben nu mee ivm dat kuisen, maar velen weten niet wat dat wil zeggen

Hoy Marilyn en Tara
Ik weet wel dat ik er eigenlijk geen tijd meer voor heb sinds ik een computer heb.
Groetjes Riny :D :D :D


Hoi Riny,

dat wordt een poetsvrouw vragen zonder computer ;D

Je leert het wel: JEZELF AMUSEREN!!

Als je baasje de hele dag on-line is, hahahaha

Tara

Citaat van: Riny op 13 november 2005, 11:20:27
Je leert het wel: JEZELF AMUSEREN!!

Als je baasje de hele dag on-line is, hahahaha



Die's toch goed ;D ;D
Waar haal je het toch allemaal :D

marilyn

hoikes iedereen

echt keitof die vele felicitatie's voor mijn verjaardag bedankt hé  :D  :D  :D  :D
en ik vind het heel erg leuk dat ik nu ook weet dat er hier ook heel wat mensen uit belgie en zelfs uit west vlaanderen op deze site te vinden zijn . :P
met de kleine lieverdjes gaat het al wat beter in de nieuwe kooi dan gisteren alleen hebben ze deze nacht toen we thuiskwamen wat paniekerig gereageerd  :-\ maar in het vervolg plaats ik een nachtlichtje zodat ze kunnen zien waar ze hun stokjes kunnen vinden .

groetjes marilyn


Kirsten

Gefeliciteerd Marilyn en een hele leuke dag gewenst!

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

Hallo Marilyn
Heb je een leuke dag gehad tot nog toe?
Ik heb ook altijd de eerste nacht in een nieuwe kooi de lamp aan,anders weten ze de weg niet.
Het zal wel snel over gaan dan weten ze niet meer beter.
groetjes Riny :D :D :D

marilyn

hoikes iedereen

ik heb gisteravond een toffe avond gehad met mijn ventje en vandaag was al even leuk, veel bezoek gehad en iedere keer een gleesje gedronken met andere woorden mijn verjaardag is geslaagd en qua drinken zit ik nu wel aan mijn limiet  :-\
maar ik weet nog altijd wat ik doe of zeg hoor  ;) alleen wat boven mijn theewater maar ik hoef nergens meer naartoe dus kan het geen kwaad  :P

met de lieverdjes gaat het ook goed ze hihihi ze hebben rodgevlogen terwijl mijn bezoek hier was en ze waren er allemaal dol op ze kwamen zo mooi van de ene schouder op de andere zitten en had ik er nog ééntje vrij gehad dan was het nu zeker ook besproken maar jammer genoeg voor die mensen hebben ze al allemaal een thuis.

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

ojeeeeeeeeeee ik heb mijn eigen reactie nog eens gelezen en ik geloof dat de alchohol toch zijn werk heeft gedaan  :-\ zoals gleesje gedronken in de plaats van glaasje gedronken
en rodgevlogen in de plaats van rondgevlogen en als ik nog fouten heb getypt soryyyyyyyyyyyyyyy  :-\

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Je neemt me de woorden uit de mond.
Geeft niets er worden wel meer fouten getypt.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

marilyn

hoikes riny

hog ja jullie zullen het me wel vergeven zeker als ik wat fouten typ   :P het gebeurt ook niet elke dag dat ik drink hoor , hoogstens op speciale dagen of op feesten ofzo en meestal ben ik dan nog niet echt dronken , maar helaas moet je niet veel op hebben om al door de politie een boete te krijgen hé maar vandaag moest ik nergens meer naartoe dus dat kon nu wel.
ha ja en ik wou ook nog eventjes op da hondje met die jojo reageren da was ik vorige keer vergeten ....... die vind ik echt wel goed ze  ;D waar haal je toch al die gekke prentjes hihihihihihi

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Dat was nog veel leuker dat van dat hondje met die jojo,maar dat kon ik niet op het forum zetten alleen als mail versturen.
Ik krijg die dingen wel eens gestuurd van iemand.
Meestal zijn ze niet geschikt voor op het forum ;D ;D ;D
Groetjes Riny :D