de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

Wilma1

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!

Wat liefffffff...mijn hart slaat meteen over maar Piet lijkt mee en zegt NEE!!!! :-\

Gefeliciteerd poezenoma ! Is de bevalling goed verlopen, ondanks dat het wat traag ging?!

Nou ze zijn schattig hoor!!!!
:-*  :-* :-*Wilma

ps En bijna aan je 100e pagina...DAT moet lukken vandaag  :D !!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Bedankt voor die prachtige foto's!! Vooral wanneer ze pas geboren zijn!! Het is wel rost met wit ;) :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

marilyn

hoikes iedereeen

de bevalling is goed verlopen en het blijft kennelijk bij 3 baby's ze zijn echt schattig en idd zijn ze rost met wit maar het eerste moment als ze nog nat zijn kan je dat helaas niet goed zien hé  ;)

mama gizmo zorgt heel erg goed voor haar kleintjes en ondertussen heeft ook joran kennis gemaakt en jammer genoeg heb ik daar geen foto van mijn zijn snoetje was goddelijk  :D

en nu iets over kendi en misty !!!!!! in hun grote kooi zitten ze altijd in het bovenste gedeelte maar kennelijk wilden ze ook de bevalling meemaken want ze hebben vanuit het onderste gedeelte van de kooi zitten meekijken  :P

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

nog snel eventjes enkele fototjes getrokken kunnen jullie ook eens zien hoe goed gizmo voor haar jonkie's zorgt  :D

en zo liggen ze er nu bij, heerlijk ontspannen  :D

groetjes van marilyn en pootjes van gizmo en de kleine schatjes

trienke

Christine

Ik heb toch dringend een kweilslabje nodig!! Echt om te  :-* die kleintjes!!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

19 maart 2006, 13:36:08 #1462 Last Edit: 19 maart 2006, 13:44:02 by marilyn
:D poezen baby's filmpje  :D[/color]

ziezo hier heb je de eerste beelden van gizmo en de baby's  :D
http://youtube.com/watch?v=T6tPaqvWPuU

groetjes marilyn

ROCKS

Hey....

Leuk!!
Ik ben geen poezenmens, maar dit is heerlijk om te zien, geniet er maar lekker van.
Heb je al mensen die er eentje willen?
Die ben je zo kwijt, haha.

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Monky

Hi Marilyn,
Gefeliciteerd. Wat lief is dat toch altijd  :-*
Het leuke is dat Zotty dinsdag 11 wordt. Ze is ook een rode poes.
Weet je trouwens of de jongen katertjes of poesjes zijn?

Wat super lief ziet dat er altijd uit....
Ik wenste dat ik de geboorte van Zotty had meegemaakt. Het lijkt me zo bijzonder...

Geniet er lekker van zou ik zeggen.

Groetjes,
Monky

marilyn

hoikes nellie

het is idd heerlijk om te zien die kleine poesjes en ook heerlijk om alles zo van dichtbij mee te maken  :D
en nee ik heb nog geen mensen die een klein poesje willen maar dat komt nog wel  ;)

hoikes monique

héééé heb jij ook een rode poes  ::) mooi hé maar de mama is niet echt rood hoor meer beige  ;) ik heb nog maar eff gekeken naar de kleintjes en volgens mijn eerste zicht zijn het alledrie katertjes  ;) ik heb in elk geval genoten van de geboorte van de kleintjes  :D

groetjes marilyn

trienke

aaa wat een lieverds, nog eens :P Ik blijf het zeggen wahhaha

en de mama poes ligt er zo lekker tevreden bij ;D

Christine

Je doet me weer wat aan eh!! Zo lieffieeee!! Nu ben ik echt opslag verliefd op kleine katjes!! :o :o ;D ;D ;D :-*

marilyn

hoikes christine

jij verliefd op mijn kleine poesjes ik verliefd op jou birdie's  :P staan we gelijk  ::) hahahahaha  ;D

groetjes marilyn

Mariska

YOEHOE, DAAR BEN IK DAN WEER ;D

Wat een lieve babytjes heb je  :-* :-* :-*
Weet je wat ik altijd zo lief vind?
Hoe ze met die pootjes die melk uit die tepel trappelen ;D

Maar voorlopig heb jij weer even iets leuks om je mee bezig te houden :D

Ik ook, dus allebei blij!
1 eitje is zowiezo bevrucht en vanmiddag is ook de derde al gelegd.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)