de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

trienke

hoi marilyn

fijn dat het goed gaat bij jou zeg.
en de eitjes ik denk dat die wel komen.

en je poes gizmo ik ben erg benieuwd naar wat er gaan komen ;D

Groetjes Trienke

Tara

Hoi Marilyn,

je poest die zal moeten bevallen,
je valkjes die eitjes verwachten,
komt er kraamvisite ;D

marilyn

hoikes trienke en tara

voorlopig verwacht ik nog geen kraamvisite maar misschien komt dat nog wel want je kan moeilijk al afspraken maken voor er een geboorte is hé  :P

groetjes marilyn

Christine

Citaat van: marilyn op  8 maart 2006, 14:46:49
hoikes trienke en tara

voorlopig verwacht ik nog geen kraamvisite maar misschien komt dat nog wel want je kan moeilijk al afspraken maken voor er een geboorte is hé  :P

groetjes marilyn

Over kraamvisite gesproken! Hier liggen 4 schatjes die je kan beworderen ;) :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

ik kijk zo snel mogelijk uit voor een dag om eens langs te komen maar ik vrees dat het dit weekend niet zal lukken  :-\ maar ik laat je nog wel iets weten  ;)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Kijk eens wat er voor een persbericht van het ministerie bij ons binnen kwam.

08-03-2006 - Minister Veerman van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) trekt met ingang van 15 maart de afschermplicht voor sier- en postduiven in. Uit nieuw onderzoek is gebleken dat de kans klein is dat duiven het vogelgriepvirus krijgen. Duiven vormen daarom geen groot risico voor verspreiding van vogelgriep. Het voederen en drinken moet echter in het hok plaats vinden.

Sier- en postduiven kunnen dus weer een rondje rond de duiventil vliegen. Volgens de Nederlandse Postduivenhouders Organisatie (NPO) vliegen duiven niet verder dan 1 tot 2 kilometer rond het hok.

De intrekking van de afschermplicht komt overeen met het standpunt van het Europese Comité voor de Voedselketen en Diergezondheid (Standing Committee on the Food Chain and Animal Health, SCOFCAH).

Het verbod op wedvluchten, zowel nationaal als internationaal, blijft van kracht. Onder de huidige omstandigheden worden in een klein land als Nederland met een hoge pluimveepopulatie nationale wedvluchten als een risico gezien. Ook is het nog steeds verboden om sier- en postduiven te verzamelen.

Het ministerie van LNV heeft de vertegenwoordigers van de duivenhouders vandaag op de hoogte gesteld van de versoepeling van de maatregelen.

Hopelijk heb je er wat aan.
Groetjes Riny :D

Christine

Citaat van: marilyn op  8 maart 2006, 15:03:03
hoikes christine

ik kijk zo snel mogelijk uit voor een dag om eens langs te komen maar ik vrees dat het dit weekend niet zal lukken  :-\ maar ik laat je nog wel iets weten  ;)

groetjes marilyn

Ik heb tijd hoor! Ze lopen echt niet weg ;) Volgend weekend heb ik zelfs alle tijd, normaal moet ik vrijdagavond weg, zaterdag komen er een paar vrienden af maar weet nog niet m hoe laat die hier gaan zijn, de zondag heb ik helemaal niets te doen! Mijn ouders zijn dan ook weg dus ja :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Hoe gaat het in jouw speelparadijsje??? Wordt er ook zo met plezier"gewipt ??? En juist nu je het zo druk hebt met de duiven ??? heb je wel tijd om erop te letten of "het" gedaan wordt  ;D ......

Ik vind de gemaakte handtekening echt mooi en Piet vind dat ook, hij heeft ook een dergelijk programma, maar daar moet ik nog veel op oefenen hoor?!!!

:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes riny

wij weten al van de vorige ophokplicht dat een duif het virus niet kan krijgen en ook geen drager kan zijn maar ja je kent die hoge mannen hé als ze te snel zouden toegeven wat duiven betreft zulllen er ook andere vogels buiten de ophokplicht vallen en daar zijn die gasten bang van hé  :-\
bij ons in belgie weten we toch al een week of 2 zeker dat de duiven niet hoeven opgehokt te worden maar eten en drinken moet wel in een hok gebeuren  ::) ppppppppfffffffff alsof onze reisduiven dag en nacht buiten zouden zitten tarara hoe zouden we ze dan in godsnaam na een vlucht moeten tekenen  :P nu ja de vergadering van vandaag ging daar niet over maar wel over electronisch constateren  ::)

hoikes christine

ik praat eens met mijn man over wanneer ik eventueel eens op kraamvisite kan komen ;)

hoikes wilma

hihihihihi ja wippen doen ze wel hoor !!!!!!!!!!! maar we zien het niet meer  :P ze gaan parmantig het broedblok in dan hoor je heeeeeeeeeel veel lawaai en dan komen ze er terug uit en beginnen zichzelf goed te poetsen  :P valt niet op hoor en vooral het lawaai niet  ::)

welk programma hebben jullie voor het bewerken van foto's ? als ik jullie kan helpen met veel plezier hoor maar ik moet wel zeggen dat ik zelf ook nog in een beginnersfase zit hé  :-\ kunnen we samen uitproberen  ;)

groetjes marilyn

Inger m

Citaat van: marilyn op  8 maart 2006, 20:10:49
hoikes riny

wij weten al van de vorige ophokplicht dat een duif het virus niet kan krijgen en ook geen drager kan zijn maar ja je kent die hoge mannen hé als ze te snel zouden toegeven wat duiven betreft zulllen er ook andere vogels buiten de ophokplicht vallen en daar zijn die gasten bang van hé  :-\
bij ons in belgie weten we toch al een week of 2 zeker dat de duiven niet hoeven opgehokt te worden maar eten en drinken moet wel in een hok gebeuren  ::) ppppppppfffffffff alsof onze reisduiven dag en nacht buiten zouden zitten tarara hoe zouden we ze dan in godsnaam na een vlucht moeten tekenen  :P nu ja de vergadering van vandaag ging daar niet over maar wel over electronisch constateren  ::)

Hoi,
Er schijnt een kleinere kans te zijn, maar zover mij bekent kunnen heel veel vogels besmet raken met het virus. De verkleinde kans lijkt de reden voor het opheffen, maar wil niet zeggen dat duiven niet besmet kunnen raken of drager kunnen zijn.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Wilma1

Citaat van: marilyn op  8 maart 2006, 20:10:49
welk programma hebben jullie voor het bewerken van foto's ? als ik jullie kan helpen met veel plezier hoor maar ik moet wel zeggen dat ik zelf ook nog in een beginnersfase zit hé  :-\ kunnen we samen uitproberen  ;)

groetjes marilyn

Zal ik zeker doen, want creatief met de handen ben ik maar, maar op de PC ??? dat duurt altijd ff langer eer ik het "door" heb ;D ;D ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Marilyn
Ik kom even vragen hoe het met jou gaat.
En of je helemaal van je hoofdpijn af bent.

marilyn

hoikes riny

met mij gaat het redelijk goed , mijn wondje op mijn hoofd is ook al kleiner geworden en met mijn hoofdpijn ...... die was al een stuk minder maar vandaag is het terug erger geloof ik  :-\ misschien teveel stress door de drukte hier , ik denk dat ik deze avond eens vroeg naar bed ga (hoop ik toch) ik zal de extra rust best kunnen gebruiken  ;)

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

met chica gaat alles prima, ze zou normaal in de voliere gaan maar ze zit momenteel binnen in huis zijn nieuwe bazinnetje is normaal niet zo hecht met vogels maar chica heeft kennelijk haar uitgekozen om lief tegen te zijn  :P zijn baasje en ook de kids krijgen chica niet terug in de kooi maar sabine mag alles met chica doen en zij krijgt hem terug in de kooi alsof het de normaalste zaak van de wereld is  ::) ze is dan ook apetrots dat chica meer aan haar hangt dan aan haar man  :P sabine vind het ook zo fijn dat chica zelf haar naam zegt (chica chica  :P) hij brengt leven in huis zegt ze en haar man !!!!!! is heimeijk blij dat chica sabine haar hart zo gemakkelijk heeft kunnen raken hihihihihi (dat zegt hij wel niet waar sabine het hoort hoor  :P
in elk geval chica heeft al goede daden verricht in zijn korte leventje en mag in huis blijven en wie weet mag er zelfs een maatje bij maar alleen als hij handtam gemaakt is door mij  ::) dus met andere woorden kendi en misty doe maar jullie best hé  :D

voila dat was deze keer een korte update over chica  ;)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Daar wordt je echt vrolijk van.
Zulk goed nieuws van Chica.
En een grote pluim voor jou!