de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes riny

chanel is een enorme kroelkont en kruipt dikwijls lekker dicht tegen mijn gezicht aan en wat haar reuk betreft ....alle valkjes hier ruiken even fris dus tja het is niet persé als naamgenoot van die parfum bedoelt maar gewoon omdat die naam toch een beetje gelijkt op de oude naam  ;) en mochten kendi en misty kleintjes hebben dan hou ik daar een man van dan heeft ze al een partner voor volgend jaar een nestje  :D

hoikes nel

nog net op tijd je berichtje ontvangen  :P
ja mayka is een heel mooie amazone en ik ben dan ook erg trots op haar  :D

hoikes kirsten en natas

ik vind chanel wel passen voor haar en idd een prachtige naam  :D wat de verhuizing van chica betreft ...... ze blijft in dezelfde straat wonen dus ik kan die bezoeken zoveel ik wil  :D dus ik vermoed dat het afscheid wel zal meevallen  ;)

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

dit keer plaats ik nog wat foto's van chica laat ons zeggen als een vorm van afscheid  ;)

en dan nog een fototje van een hele tijd geleden maar die blijf ik het mooiste vinden

groetjes marilyn

Riny

Dag kleine Chica
Vraag maar aan je nieuwe vrouwtje of ze ook een dagboekje bij ons begint over jou.
Dan kunnen we je toch nog volgen.
En morgen geef je Marilyn maar een heel dikke kus,omdat ze zo goed voor je heeft gezorgd.
Groetjes Riny :-*

Monky

Hi Marilyn,

Dus de dag is eindelijk aangebroken dat je afscheid moet nemen van een van je lieverds. Wat lijkt dat me moeilijk. Ik leef echt met je mee.

Wat een heerlijke foto's van Chica. Geef hem maar een lekkere kroel ook van mij. Dat hij een heel veel plezier heeft bij zijn nieuwe baasje  :-*

De naam Knabbel viel wel een beetje buiten de stijl van de andere namen, hè? Chanel is echt een hele mooie naam voor zo'n mooi valkje.

Heel veel sterkte morgen. Ook al bereid je je erop voor, toch zal het zwaar zijn, denk ik.

Groetjes,
Monky

es

Hoi Marilyn,

Zo eventjes bijlezen, is toch weer een boel gebeurt bij je  ::)
Hoe is het met je hoofdpijn, is het al een klein beetje minder, ik hoop het wel voor je  ???
Ontzettend mooie naam Chanel.
En Chica, het is wel fijn denk ik voor je dat hij dan lekker dicht bij is.
sterkte morgen. :-*

Wilma1

Daaaaaaaaaag Chica....ik zal je belevenissen bij Marilyn wel missen en voor Chanel zal het ook wennen zijn alleen in het GROTE "huis".......maar je kan nog bezoek verwachten van Marilyn  ;D die houdt je wel in de gaten!!!!!

Maar hoe zie je nou dat zij een hij is ??? ??? Ik weet alleen maar met de wildkleur dat een gele kop een man is ?!

Gaan Kendi en Misty bij  Chanel in de kooi, of wacht je daar nog mee??!!!

Hopelijk sta je morgen op met een "leeg" hoofd zodat de pijn weg is!!!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

~Natas~

Hoi Chica,

Wat ben je mooi zeg.
Ik denk dat je baasje je best wel zal miseen hoor.
Sterkte morgen met het weg brengen van Chica  :-*
Geef je baasje nog maar een extra  :-* en dan zal ze je gereld komen opzoeken.

Natas

marilyn

hoikes riny

chica's nieuwe vrouwtje heeft wel een pc maar geen internet en ook een digitaal fototoestel hebben ze niet maar ik neem mijn toestel wel af en toe eens mee  ;)

hoikes monique

we hebben heel erg lang mogen genieten van chica en we wisten dat er eens een moment zou komen dat we afscheid of van chica of van chanel zouden moeten nemen, dus hebben we wel aan het idee kunnen wennen  ;) ik denk wel dat het zal meevallen . en dat kroeltje krijgt hij zeker en vast nog  :D

hoikes es

zoals ik had verwacht is mijn hoofdpijn toch al een stuk beter vandaag  :D enkel de plaats van het wondje zit nog erg gevoelig maar dat is niet zo abnormaal hé  ;) en chica zit welgeteld 3 huizen hier bij me vandaan dus ik ga af en toe op bezoek denk ik  :P

hoikes wilma

we zullen chica allemaal missen ook chanel , maar van zodra kendi en misty jonkie's hebben mag er ééntje blijven voor chanel  :D

hoe ik weet dat chica een chico is ??? ik had al een vermoeden doordat chica de sterren van de hemel floot ( die ging zelfs boven mayka) ook het gedrag van chica typisch mannelijk stoer doen en zo maar nu hebben we nog meer zekerheid in die zinbij een witmasker zoals chica en chanel wordt bij het mannetje het masker wit en bij het popje blijft het grijs en chica haar masker begint nu snel witte veertjes te krijgen  ;) al moet ik zeggen dat het op foto niet echt te zien is maar in het echt zie je heel duidelijk de kleine witte veertjes zitten tussen de grijze  ;)

hoikes natas

we zullen chica hier allemaal missen en ik vergeet zeker niet im chica die  :-* van jou te geven  ;)

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

chica is weg[/color]

daarstraks hebben we chica naar die vriend gedaan hij stond daar nog niet lang en hij was alweer de pannen van het dak aan het fluiten  ::) ik hoop dat chica het daar snel gewend is .
en wat ons betreft .......... ik heb momenteel een beetje leeg gevoel en het is hier ook vele stiller dan voordien maar ook wij moeten nog wennen  ;) dus dat komt wel goed

groetjes marilyn

Wilma1

Ahhhhhhh  :'(....zo "zit" ik volgende week Zondag na het wegbrengen van Coco....zal ook een erg leeg gevoel zijn, maar ja het zat uiteraard ook wel weer wennen.

Hopelijk leren kendi en Misty snel hoe "het" moet ;D en is de kooi weer snel opgevuld.....
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

volgende zondag kom ik jou dan troosten bij het afscheid van coco  ;)

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

ik kom nog snel even naar mijn dagboekje
chanel is nu uit haar kooitje en ze is weer enorme kroelkont
ik denk dat ze zich eenzaam voelt want ze is niet van mij weg te houden  ::) ik denk dat het geen kwaad kan dat ik haar de volgende dagen wat verwen en wat meer uit haar kooi laat  ;)
ze is zo'n schatje

groetjes marilyn

~Natas~

Hoi Marilyn,

Tja ja zal het wel voelen nu Chica weg is.
Maar des te beter is om te horen dat Chica alweer aan het fluiten is.
Nu hopen dat hij snel gewend zal zijn, maar zo te lezen zal dat best wel goed komen.
En wat leuk dat Chanel een lekkere kroelkont is.
Des te beter het is, is ze lekker gewend.
En verwen der maar lekker hoor, dat hoort er ook bij  :-*

Groetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Wilma1

lekker hoor om ff extra te kroelen met Chanel...moet nog wel ff wennen aan de naam  ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes natas en wilma

ik ben nog maar thuis van mijn werk en chanel (ik moet ook nog wennen aan de naam) is mij alweer aan het roepen, is wel leuk thuis komen zo  :D misschien krijg ik haar op deze manier wel superdesuper tam  :P
mayka is ook veel rustiger sinds chica weg is  ::) is hier eigenlijk heeeeeeel stil in huis zelfs !!!!!!! buiten af en toe kendi die misty aan het verleiden is met zijn gefluit  :P

ik heb eigenlijk nog een nieuwtje maar ik wil het eerst de kids zeggen als ze thuis zijn van school daarna mogen jullie het ook weten  ;) niet boos zijn hé maar mijn gezin gaat nog altijd voor en jullie komen zeker op de 2de plaats
dus tot straks nog eens  ;)

groetjes marilyn