de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes tara en riny

ik heb net de link gevolgd van tara en ik wist niet dat prei en ui bloedarmoede veroorzaakte ik wist wel dat het minder gezond was als andere groenten waardoor ik er minder geef maar ik denk dat ik in het vervolg de prei eruit laat !!!!!!!!!!

thx voor het verwittigen  :-*

ahja en in die link stond ook iets van bieslook !!! is dat ook zo slecht als prei en ui ? want hier zijn ze ook gek op bieslook hoor !!!!!

groetjes marilyn

marilyn

hoikes riny

wat ik wel weet is dat ui en look bloedzuiverend werkt voor het menselijk lichaam ook prei, bieslook en andere groenten zijn heel goed voor het menselijk lichaam maar van een valkje ??????? geen idee van ik heb gelijk al altijd prei in mijn groenvoer gedaan en nog nooit problemen mee gehad ......... maar ja een valkje kan je moeilijk vergelijken met een mens en het is mogelijk dat dat schadelijk is voor valkjes of andere vogels . ik hoop dat er iemand reageert op dit topic die er iets van afweet dan zijn wij ook weer wat wijzer  :P

groetjes marilyn

Riny

Hoy Marilyn
Ik kan me niet voorstellen dat bieslook er ook onder valt.
dan zat er bij mij in de voliere geen valk meer overeind.
Bij mij eten ze iedere week 2x bieslook en ik ben er niet zuinig mee.
Maar bieslook valt ook onder kruiden.
We horen het wel.
Groetjes Riny :D
[/color]

Tara

Hoi,

nee bieslook kan geen kwaad ook,
maar volgens die persoon van dat topic behoort dat tot de ui, ik weet het niet, zo'n groentenkennis heb ik niet ;)

Maar bieslook kan geen kwaad.

marilyn

hoikes riny en tara

tja ik denk ook niet dat look en bieslook kwaad kunnen hoor want dit wordt in elk geval voor de gezondheid van duiven gebruikt (ook een vogelsoort dus niet alleen voor mensen) maar wat prei betreft tja ......... idd afwachten denk ik tot er een andere reactie komt

groetjes marilyn

Tara

Hoi Marilyn,

ben ik nog even,
net even op internet gezocht en idd behoort bieslook tot de uienfamilie.

Maar look wordt idd gebruikt voor duiven want heb nog ontworming gehad met look en hmm.. 't rook er zeker weten naar ;)

Ik zal er toch wat over blijven opzoeken.

Groetjes, Tara

marilyn

hoikes

ik heb net in één van mijn boeken over valkparkieten zitten kijken en in deze boek vind ik er niets over terug maar ik heb nog boeken en (niet allemaal over valkjes) dus die kijk ik ook eff na  ;)

groetjes marilyn

aad

marilyn

hoikes aad

ik heb net in je dagboekje gekeken en je kleintjes zien er echt schattig uit  :D ik wou dat het bij mij al zover was maar alé nog een beetje geduld en dat komt wel  ;)

groetjes marilyn

Christine

Marilyn! Ik kom je even zeggen dat nummer 2 gisterenaaf geboren is! Ik heb nog geen foto's kunnen maken en doe dat straks wel ofzo! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

ik kom snel even naar je dagboekje en dan reageer ik wel bij jou  ;)

groetjes marilyn

marilyn

foto's foto's foto's

knabbeltje lekker in bad

en chica heeft geen zin in bad of douche  :-\

mayka eerst eff spelen

en dan doucheeeeeeeeeee

wel jammer zijn kopje staat er niet helemaal op maar vond deze foto toch wel grappig  :P

achteraan mag ook eens gedoucht worden vind mayka  :P

vrouwtje ik ben wel nat maar mag ik jouw ten dans vragen ?

sexy natte mayka

en nu aan de fohn ook lekker hoor  :D

ik begin al droger te worden hé

bijna bijna droog

aaaaaaaahhhhhhh dat doet deugd

nog eff de laatste restje droogblazen en voila

groetjes marilyn
pootje mayka, chica en knabbel

marilyn

hoikes iedereen

mijn man is net thuis gekomen en had deze 2 lieverdjes mee ze komen met de andere jonkie's op het duivenhok te zitten   :D

debbie en mijn man mard

groetjes marilyn

es

Hoi Marilyn,

Wat een leuke en mooie serie foto's zeg, super  :-* zeker ook die paar van Mayka in het bad-ritueel dat krijg ik echt hier niet voor mekaar, zulke leuke foto's  ;D
Maar zal blijven oefenen tot dat ik er bij neer val :-X

Liefs van Es :-*

ps. ik wist niet dat jullie ook nog duiven hadden ???  hihihi nu wel dus. ;D

marilyn

hoikes es

ja hoor wij hebben duiven want mijn man is een duivenliefhebber en doet zelfs mee met de plaatselijke wedstrijden (korte afstand vluchten dus geen fond vluchten)

groetjes marilyn