de wereld van chanel: 2 witte donsjes bij kendi en misty

Gestart door marilyn, 12 november 2005, 15:37:00

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes iedereen

ik heb al enkele berichtjes hier gepost maar er werd mij aangeraden om bij dagboek verder te doen omdat de kleintjes nu eigenlijk niet meer onder handopfok vallen al krijgen ze wel nog voeding uit de spuit ze zijn toch al geen babytjes meer  :P. momenteel gaat het niet alleen om chica maar ook om knabbeltje en timmy maar knabbeltje en timmy zullen in de toekomst wel naar een ander gezin moeten terwijl chica bij ons zal blijven .ik zat ook met een probleempje dat mijn lieverdjes hun couveuse te klein werd maar dat probleempje heeft mijn ventje opgelost nl hij heeft voor mijn verjaardag een nieuwe kooi gekocht en mijn dochters hebben wat speeltjes gekocht voor in de kooi  :Dzodus probleem opgelost. ondertussen zijn ze al verhuist maar toch nog een beetje bang van hun nieuwe  :-\ omgeving maar dat went wel .

groetjes marilyn :'(

marilyn

hoikes iedereen

hier is alvast een foto van de kleine lieverdjes hun nieuwe kooi

groetjes marilyn


Roosje

Ik zat net bij handopfok te lezen. Leuk dat je ook een dagboek begint. De kleintjes zijn erg lief. En wat goed van je man en dochters dat ze je hebben geholpen :)

Van harte welkom bij dagboeken :)

marilyn

hoikes roosje

bedankt om me alvast welkom te heten bij dagboeken
en wat mijn man en mijn dochters betreft die zijn al net zo gek op de kleintjes al ik dus eigenlijk had ik kunnen verwachten dat ze zoiets cadeau zouden doen voor mijn verjaardag en ik ben er ook reuze blij mee en chica, knabbeltje en timmy ook ze al moeten ze wel nog eff wennen aan hun nieuwe omgeving  :P

groetjes marilyn

Riny



Hallo Marilyn
Ik ben blij dat je mijn raad opgevolgd hebt.
Hopelijk breng jij hier net zoveel gezellige uurtjes door als ik.
maar let op het is heel verslavend ,eigenlijk hebben we geen tijd meer om te poetsen.
En je verjaardagscadeau vindt ik schitterend,ze zullen er snel aan wennen.
groetjes Riny :D :D :D

Petra en Cheeky

Ha Marilyn,

Van harte welkom hier! Leuk dat je ook een dagboek begonnen bent! Maak je borst maar nat hoeveel tijd er in je eigen dagboek en dat van de anderen gaat zitten!  ;) ;D Maar het zal bij jou ook wel verslavend gaan werken, dat doet het bij de meeste anderen hier ook! ;D

Leuk dat jullie Chica houden! Blijft ze alleen, of heeft/krijgt ze wel een maatje in de kooi als de andere twee weg gaan naar hun nieuwe baasjes? Mooie kooi hoor! Een paradijsje! ;)

Groetjes,
Petra

Enneh... Riny... poetsen... wat was dat ook alweer? o ja, iets wat ik deed totdat ik hier op het forum kwam buurten.... ;D ;D ;D

Tara

Hoi Marilyn,

fijn dat je 'n dagboek bent begonnen,
nu kunnen we hier verder genieten van je lieve witmaskertjes :)

Groetjes, Tara

marilyn

hoikes iedereen

hey allemaal bedankt voor jullie welkom hé en ik heb nog een fototje getrokken van de bange kleintjes maar dat komt wel goed  :P

maare wat betreft de verslaving !!!!! ojee ik heb dat virus ondertussen al enkele weken te pakken want ik heb hier op het forum al heeeeeeeeeeeel wat afgelezen en ik ben nog niet ten einde .

ahja en nog iets een beetje uitleg graag !!!!!!!! kuisen ??? wat is dat hihihihihihi

groetjes marilyn


marilyn

haja en petra 

idd chica zal niet alleen blijven (door die handopfok heb ik ook het valkparkieten virus gekregen  :P) ik ga een partner zoeken voor haar maar liever niet haar broers want da vind ik eigenlijk geen prettig idee (als ik al een broer zou hebben zou ik er ook nie mogen aan denken om het met mijn eigen broer te doen  :-\ yakkes ) maar ik heb wel nog tijd om een geschikte partner voor haar te vinden hoor en het zal niet de eerste de beste zijn !!!!!!! voor chica is enkel het beste goed genoeg hahaha nu overdrijf ik een beetje zeker ???  :-\  maar goed ik ga op mijn gemak uitkijken voor een partner en tegen die tijd zijn haar broers misschien al naar hun ander gezinnetje

groetjes marilyn

bobbie

Hoi Marilyn,



Leuk dat je een dagboek bent begonnen. Kunnen we ook eens bij jou lezen en reageren.

Veel plezier hier.

groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Nou Marilyn, er zijn hier voldoende valkjes via het forum te verkrijgen hoor, dus kijk eerst maar eens lekker op je gemakkie wat je het liefste wilt. Fijn dat je voor Chica een maatje erbij gaat zoeken! Is wel zo fijn voor het valkje!

Groetjes,
Petra

Tara

Kuisen is een Vlaams woordje voor schoonmaken ;D

marilyn

hey tara

hihi idd kuisen is een vlaams woord en ik woon in west-vlaanderen (belgie) maar sinds ik deze site heb gevonden ben ik zodanig bezig met lezen van vanalles en nog wat dat het woord kuisen helemaal achteraan mijn geheugen zat  :P grapje hoor maar idd sinds ik deze site heb gevonden moet ik mezelf dwingen om het hier op orde te houden want ik vrees dat de anderen gelijk hebben en dat het een echte verslaving is .

maar deze avond ga ik niet lang meer online blijven vrees ik want ik ga een stapje in de wereld zetten en eens goed uit de bol gaan (hihi da's het voordeel als je jarig bent dat je al eens gek mag doen yiehaaaaaaaaaa)

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Marilyn,

Welkom bij dagboeken en dat je inderdaad maar een hoop lol hier mag beleven.
Schattige valkjes heb je,. en leuk dat je man en je dochters er ook zo van genieten

Kom gauw weer even lezen :)

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny


Hoy Marilyn
Een heel fijne dag en een nog mooier levensjaar.
wenst je Riny :D :D :D