18 juli 2025, 19:41:08

lucky,coco,punky en de rest

Gestart door marga, 11 november 2005, 23:07:30

« vorige - volgende »

marga

hoi anja
ja zo kan je het ook bekijken
groetjes marga

Wilma1

Hoi Marga,
Het is al aardig stil hier met 5 valkjes minder, maar ik heb ze met een goed gevoel afgegeven....bij zowel Christa als de moeder van Rianne en ook bij jou, heb ik er geen naar  gevoel bij....sterker ik "geef" en 4 en KRIJG er 7 terug  ;D las ik het op DIE manier bekijk, wordt het leed minder en alles positiever.....gelukkig ben ik van dien aard, ook al voel ik verdriet van het gemis, de vogels zullen het anders ervaren en zich thuis gaan voelen.

Een geluk is het dat vogels zich snel aanpassen en zeker als ze de aandacht krijgen in hun vreemde nieuwe ongeving.

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Bedankt, je weet wel waarom!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Hi Marga,

Hoe is ie?

Je hebt wat tijdelijke uitbreiding lees ik  :)
Heel erg lief van je  :-*
Alles goed met de bontjes? (Ik zit toch nog steeds heel stiekem te twijfelen hahaha)

Groetjes,
Monky

Wilma1

Hoi Marga,
Hoe gaat het met deze 3 musketiers ???  Kun je ze nog "mannen"  ;D of maken ze er een dolle boel van....bij Christa zitten Kiki en Koko OP de kersttakken  :P en vallen er in slaap zodat ze worden vergeten  ::) en ze er 's nachts achteraan moeten  ;D

Die hebben straks de wallen onder de ogen van het oppassen  ::) ;D ;D ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
dat valt hier wel mee hoor ze gaan iedere avond trouw hun kooi in
en vergeten doe je ze echt niet
tenslotte moeten we die 7 van ons ook in hun kooi doen
groetjes marga

Wilma1

14 december 2006, 19:54:56 #1026 Last Edit: 14 december 2006, 20:10:20 by Wilma1
 ::) ::) ::) :P

Heb je het filmpje nou gezien bij mij ??? Voorpret luktte niet  :-\ te groot,  maar de pret was er niet minder om hoor tussen Melody en Lucky  ::)

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Gerda

Hoi Marga,

'De rest' uit je titel is tijdelijk een wat grotere groep heb ik begrepen. Fijn dat je ze kon opvangen, dat zal Wilma zeker wat rust geven.
Misschien wil Wilma wel wat extra bontjes als ze de valkjes komt halen als haar voliere klaar is  ;)

Groetjes, Gerda

marga

hoi gerda
ja binnen zitten er nu 10 en ze vermaken zich prima
wilma heeft er hier 3 onder gebracht
maar er zijn hier ook nog 3 popjes die met haar dan mee terug gaan als de voliere klaar is
of ze moet dan gebrek aan mannetjes hebben ;D ;D ;D
groetjes marga

Wilma1

15 december 2006, 11:02:02 #1029 Last Edit: 15 december 2006, 11:05:54 by Wilma1
Niks mannen :o :o :o......1 ervan zit als PITTBULL zijn gekaapte popje te verdedigen  ;D....

Hoi Gerda,
ik wilde dus ook net zeggen.....ik breng er 3 en neem er 6 mee terug, goede deal toch ???  ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Hoi Marga,

Hoe is het met het kroost ??? Ze vermaken zich en jullie vast goed!
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
ja hoor we vermaken ons prima
vooral binky steelt de show
die zit de hele avond op mijn hoofd
en zit daar hele verhalen te vertellen ;D ;D
maar de andere  2 beginnen ook wat los te komen
groetjes marga

Wilma1

Lief ie die he Binky....zo'n makkelijk vogeltje en blij met elke vorm van aandacht...lekker krabbelen op zijn koppie  :-* De andere zijn ook lief, maar afstandelijker.......zo los bij jou zullen ze zeker bijkomen en vertrouwen krijgen in de mens.

Binky is van een leven uit ergens in een schuur, in de hemel beland...zowel hier als  bij jullie. Ik heb zo'n geluk met de oppas adresjes, fijn voor mij maar NOG fijner voor de valkjes want DAAR gaat het om!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
ja binky is een schat  hij zit nu lekker op mijn hoofd
maar de andere 2 zijn ook schatten
ze zijn lekker iedere avond los en als ze er weer in moeten
gaat dat ook prima
alle 10 zitten ze er binnen de 10 minuten in
en niks geen problemen
dus geen gestes dat is heel fijn
groetjes marga

Monky

Hi Marga,

Ik wens je een hele fijne kerst en een heerlijke 2007  :)

Groetjes,
Monique