18 juli 2025, 09:39:37

lucky,coco,punky en de rest

Gestart door marga, 11 november 2005, 23:07:30

« vorige - volgende »

marga

zo hier is de  foto  van de winnaar van de derde prijs

hoi riny
dankje wel voor de felicitatie
groetjes marga

marga

hoi riny
hier is een mooie foto van je lieve coco
die kan geen genoeg krijgen van kroelen en knuffelen

bobbie

Hoi Marga,

Leuke foto's, ook van je Cathatarine parkiet. Gefeliciteerd met de prijs, het is ook een mooitje hoor.

Groetjes, nel :)

Monky

Hi Marga,
Gefeliciteerd met je prijs!!
Je catherina is inderdaad een beauty. En Coco ziet er ook echt als een kroelerd uit...
Echt leuke foto's

Groetjes,
Monky

Riny

Citaat van: Monky op 19 december 2005, 10:26:06
. En Coco ziet er ook echt als een kroelerd uit...
Echt leuke foto's

Hoy allemaal
Dan hadden jullie Coco moeten zien als jonkie.
Het was net een indiaan alleen de strepen op zijn gezicht ontbraken.
Die durfde alles het eerste en het meeste.
Het was zelfs zo erg dat ik Marga van te voren heb gewaarschuwen dat het zo'n brutaaltje was.
Maar het is een prachtig beestje.
Groetjes Riny :D

Monky

Hi Riny,

Het is inderdaad een prachtvalkje.
Grappig hoe ze soms veranderen bij de nieuwe eigenaar...

Groetjes,
Monky

Riny

Hoy Monky
Heel in het begin bij Marga was die zijn streken nog niet kwijt ,lees dit verhaaltje maar eens.

Hallo mijn naam is Coco .ik ben 5 maanden oud. Ik ben geboren in America in Limburg.en ben daarna verhuisd naar Schoorl in Noord Holland. Voor ik verhuisde naar Schoorl ben ik tam gemaakt samen met 5 andere valkjes. Maar ik durfde het meest van allemaal van mij konden ze nog wat leren. In Schoorl kreeg ik een vriendje Lucky maar toen ik daar de kans kreeg ben ik  weggevlogen. Jessica mijn huisgenootje had heel veel verdriet hier van ,en liep mij overal te zoeken en hing overal pamfletten op in het dorp. En weten jullie waar ik in die tussentijd zat? Heerlijk op een camping in de buurt en een aandacht dat ik daar kreeg. Maar dank zij Jessica en een man die op de camping logeerde kwamen ze mij op het spoor, door die pamfletten met mijn foto erop. Toen ik weer veilig thuis kwam deed ik net of ik niet weg was geweest. Dit was mijn grote avontuur ik vond het wel leuk, maar mijn huisgenootjes hebben toch flink in de rats gezeten om mij. Ze waren zo verdrietig dat ze al weer een nieuw valkje hadden besproken. Dus dank zij mij zijn er nu 3 valkjes in huis. Eind goed, al goed!!!

Hij is nl valk van de maand geweest.
Groetjes Riny :D :D

Jessica

19 december 2005, 11:44:13 #127 Last Edit: 19 december 2005, 12:07:24 by snappie
hoi

zo was coco echt ( zooo brutaal )  :P
maar als je coco nu ziet zou je dat niet zeggen.
die houd zoveel van kroelen dat je al genoegheb aan 1 tam valkje.......... (alleen coco :P)

hier nog een paar fotos van coco

kijk haar dan toch braaf zitten  ;D ;D :D :D

Riny

Hoy Jessica
Ik verheug me op jonkie's van Coco.
Heeft ze al een keus kunnen maken tussen de mannen?
Groetjes Riny :-*

Jessica

19 december 2005, 11:57:50 #129 Last Edit: 19 december 2005, 12:00:34 by snappie
hoi

nog steeds niet hoor.....
maar er is ook zo'n ruime keus.....
als ik coco was zou ik ook niet kunnen kiezen :P

maar we hopen dat het bontje word want dan krijg je denk ik een paar kleine indiaantjes :P
en als er een coco tussen zit wil jij die dan :P:P

(VOOR RINY : ik mocht toch ook kiezen ???? tussen coco en een ander toen ze klein waren????? heb jij nog foto's van die ander en coco toen ze nog klein waren????)

FOTO van PUNKY    ( hij is niet zo mooi gelukt maar het is de eerste vliegfoto van mij  :D ;D :D ;D ook effe op snappie letten (geparelde )

punky wou net op mijn hooft gaan zitten :P
- :-*-

Monky

Hahaha. wat een verhaal.
Maar wat is ie mooi....geen wonder dat hij valkje van de maand is geweest.

Ik moet er niet aan denken dat een van mijn vogels weg vliegt. Ik lees het wel eens bij gevonden/vermist.
Mijn hart maakt altijd weer een sprongetje als ik lees dat de eigenaar hem weer terug heeft.

Hi Snappie,
Het is echt een schoonheid hoor.
Leuke vliegfoto hoor. Ik heb alleen nog mijn plafond en vloer te pakken  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Groetjes,
Monky

Riny

Citaat van: snappie op 19 december 2005, 11:57:50

(VOOR RINY : ik mocht toch ook kiezen ???? tussen coco en een ander toen ze klein waren????? heb jij nog foto's van die ander en coco toen ze nog klein waren????)

Hoy jessica
Die heb ik niet meer,maar ik heb er toen wel naar jullie toe gestuurd .
Misschien dat Mama ze nog heeft.
Groetjes Riny :-*

marga

ik zal straks eens kijken  heb nog foto s op een cd staan

marga

hoi
nou waar die cd met foto s is verstopt geen idee zal wel weer boven water komen

marga

dit is zo n heerlijk gezicht
ze waren het gewoon met zijn vieren aan het omploegen en later heerlijk badderen in een schaal met water
nou dat was wel genieten zowel voor hun als voor ons