29 april 2024, 03:48:56

Cobie`s  Valkjes.

Gestart door Cobie, 29 mei 2003, 00:56:23

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Cobie

Wat mooi dat Daan en Cobie nu bij je zijn. En wat zijn ze mooi.

Die foto van je buitenvoliere onder de sneeuw...wat mooi!!!

Mara

marianca.

hallo Cobie,

hier is ik weer ;D :-*

Wat een prachtige knapperds zijn die Cobie en daan toch,ik had ook niet anders verwacht ;)
Ben blij dat je zoveel plezier in al die lieverds hebt..en jullie tuintje..wat mooi met die sneeuw.
En Kika,wat een snoetje :PZelf heb ik ook 2 krikis..Kiki en Flipper.Ik ben ook zo dol op ze.Een kriki is reuze lief met valkjes zoals jij al vertelde.

Vele lieve groetjes :-* :-* :-*
marianca

Olga en Hans

Hoi Cobie,

Ik ben weer wat aan de late kant, maar we zijn net vanmiddag terug gekomen van een weekje weg.

Wat een leuke foto's van je valkjes Daan, Cobie en Angel en ik vind het nog leuker dat jij zo mooi kan fluiten  ;) en dat Daan een popje is, maar dat hij/zij jouw deuntje toch ook heel mooi vindt  :D.
Natuurlijk wil Beetle ook even op de kiek, hij wil ook aandacht van het vrouwtje  ;D.
Wat is Kika trouwens prachtig geworden, een heel mooi vogeltje en weer heel anders dan je valkjes  :D.

Ja, de sneeuw is altijd prachtig om te zien. Jij hebt van jou buiten een heel mooi plaatje geschoten  :D.
Ik kon het die middag ook niet laten en heb Yoeri op de kiek gezet.
Vorig weekend kwamen we in het Sauerland aan en daar lag toen ook sneeuw. Niet voor lang, want de regen heeft het opgeruimd, maar we hebben toch een paar kiekjes geschoten  :D.

Liefs van Hans en Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

helen

he cobie wat zijn ze mooi geworden.
ik ben blij te horen dat het goed gaat met ze.
angel heeft de kunst afgekeken van pipo, die haald het eten uit de bakjes, bakje optillen kan die niet  :P
ik hou je in de gaten hoor
dikke kus van super worm

Mara

Hoi Cobie

Hoe gaat het nu met je valkjes? En met jou?

Liefs

Mara

Cobie

Hallo allemaal.

Namens mij en mijn huisdiertjes wens ik jullie fijne paasdagen. Ook dit jaar heeft mijn lieveling Beetle weer model gestaan.



Wat een model is het toch.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Riny

Hoy Cobie
Wat een mooie kaart, heb je die zelf gemaakt?
Ik wens jou ook fijne paasdagen.
Hoe gaat het met je valkjes?
Groetjes Riny

Cobie

Hoi Riny.

Ja deze kaart heb ik zelf gemaakt. Naast mijn valkjes en honden is kaarten maken mijn hobby. Het gaat fantastisch met de valkjes. Als ik weer beter kan zien komen er weer foto`s van ze. Maar jij hebt ook een leuk valkje bij je naam zeg. mijn muisaanwijzer is ook een valkje, maar ik weet niet meer waar ik die vandaan heb.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Olga en Hans

Hoi Cobie,

Wat een mooie kaart, het is toch 3D knipwerk en nou ben ik ook heel benieuwd waar je dat mooi valken(Beetle)plaatje vandaan hebt :D?
Of is het een plaatje van de computer?
We hopen ook dat jij kan genieten met de paasdagen en dat er een hele boel eitjes door je valkjes worden gelegt  ;).
Hopelijk werkt het weer mee, dat je lekker naar buiten kan.

Liefs van Hans en Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Cobie

Hoi Olga.

Het is idd 3d knipwerk. En het is een foto van Beetle die bewerkt is tot knipvel. Het bewerken kan ik niet zelf hoor.
Ook ik hoop op een hoop eithes, en veel zon.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Valerie

Hoi Cobie,

Ik wilde je net vragen waar je dat valkje als muisaanwijzer vandaan hebt, schrijf je dat je het niet meer weet... ik google wel een keer. ;)

Hele mooie kaart heb jij gemaakt! Al heb je het bewerken (uitsnijden van het valkje) niet zelf gedaan, het is een prachtkaart! :)

Ook jij fijne pasen.  :-*



Cobie

Hoi Valerie.

Ik heb alleen de foto van Beetle opgestuurd en dan krijg je een knipvel terug. Dus ik heb Beetle wel zelf uitgeknipt. Alleen de lijst eromheen is voor me gemaakt. En Beetle is wat bewerkt. Mijn muisaanwijzer heb ik ook via google. En het is net Beetle  :D :D :D. Succes met zoeken.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Cobie


muisaanwijzer.

Ik hoop dat het een beetje te zien is.

Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Valerie

Ik zie hem Cobie. Mooi! Maar ik heb hem niet gevonden via google. Heb nu Woodstock (van Snoopy) als aanwijzer. :P



Mara

HOi Cobie

Ow ow, ik zie nu pas dat je weer iets in je boekje had geschreven.  :-[ Had het echt niet gezien.

Wat een mooie kaart van Beetle zeg, echt heel erg mooi.

Ik wens je fijne Paasdagen.

Mara  :-*