26 juli 2025, 09:03:34

Cobie`s  Valkjes.

Gestart door Cobie, 29 mei 2003, 00:56:23

« vorige - volgende »

Speedy

Goedemorgen Cobie,

Hoe gaat het met jou, Daan en je valkjes?
Een tijd niks meer van je gehoord hier en ook op de chat heb ik je allang niet meer gezien.
Ik hoop dat alles goed gaat met je en dat je weer wat te vertellen hebt over je valkjes.

Groetjes,
    Trudie

Cobie

Hoi Trudie.

Sorry voor de late reactie hoor. Met ons gaat het nu weer redelijk. Weer een hoop meegemaakt in de privesfeer. Maar ik ben er weer bovenop geklommen met hulp van Daan en mijn valkjes  :). Ik kom nog regelmatig op de chat maar vaak is er niemand als ik op de site ben  :-/. En zeer zeker komt er weer wat over mijn valkjes. Ik heb een loveduo en er komt iets over Cyclo. Maar morgen eerst de tentoonstelling.

Groetjes van Cobie en de Valkjes.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Cobie

19 februari 2004, 21:17:27 #602 Last Edit: 19 februari 2004, 21:24:39 by lucky
Hallo Allemaal.

Eindelijk weer iets van mij. Morgen is de grote dag weer voor mij en mijn valkjes. Dan komt ons nieuwe valkenkindje Monchou bij ons wonen  ;D. Eigenlijk zou het nog even duren maar de ouders van Monchou waren aan het pikken. Dus was Angelique genoodzaakt om de valkjes apart te zetten  :-/.
Maar Angelique heeft het zo druk met de valkjes dat ik zei kan ik de kleine dan komen halen? Ik heb ervaring en heel veel tijd. Dat kon, dus hoppa morgen naar zwolle om de kleine te halen. Ik ben benieuwd hoe mijn valkjes monchou vinden. Ik vind hem geweldig  :D :D. Voorlopig komt Monchou bij Cyclo in de kooi, dat is voor mij wat makkelijker. ik verheug mij enorm op de komst van Monchou. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes van Cobie en de Valkjes.

[/glow]

Kolkkie

Hoi Cobie,

Wat gaaf dat je er weer een valkje bij krijgt. Ik vind de naam ook erg mooi.
Wat voor een mutatie wordt het?

Ik ben benieuwd hoe de kleine donder er uit ziet.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Cobie

Hoi Mariska.

Ja het is zeker gaaf dat er weer een nieuw valkje komt hier.
En het is een cinamon, ik heb altijd van die aparte namen dat weet je toch  :D :D :D :D :D. Morgen zal ik foto`s maken en in mijn dagboek plaatsen. Dus nog even geduld.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Cobie

19 februari 2004, 21:48:46 #605 Last Edit: 19 februari 2004, 21:50:21 by lucky
Dit is de kleine rakker Monchou.
Maar hij is nu alweer groter geworden.

Cobie.

[/glow]

Sanna

Hey Cobie!

Gossie, wat een schatje is dat Monchoutje van jou :P :-* Echt een hele mooie kleur ook, zo mooi licht. Is ze erg geplukt?

Groetjes, Sanna

Barbara

Monchou is erg mooi bruin inderdaad, je ziet nu al goed dat ie cinnamon is, zelfs op de foto! Veel plezier er mee!

Kolkkie

Hoi Cobie,

Wat een lieffie is het zeg. Monchou is echt een mooi valkje, en Monchou zzal nog mooier worden ook  ;D   ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Henry

he cobie

en hoe vind beetle monchou nou hij wil zeker zijn maatje zijn he maar het is een klein maar leuk hummeltje hoor cobie :D
maar je valkjes zullen wel blij zijn dat je weer een mooie valkje hebt he

henry van ellinkhuizen

Cobie

Hallo Sanna.

Ja Monchou is echt een poeppie hoor, en ontzettend mooi van kleur  :). Ik ben erg trots op hem. Gelukkig is Monchou niet geplukt het waren vooral de jongste 3 die geplukt worden  :-[.
Tot horens Sanna.
Groetjes van Cobie.

[/glow]

Cobie

Hoi Barbara.

Ja hij is erg mooi van kleur. Ik blijk goede smaak te hebben  :D :D :D.
En zoals het nu gaat ga ik ook met hem een hoop lol beleven.
Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Cobie.

[/glow]

Cobie

Hoi Mariska.

Het is echt een scheetje hoor, maar nu al met een eigen willetje  ;).  Zeker word hij nog mooier want hij moet nog groeien. En daarna zijn eerste rui. Daarna weet je niet wat je ziet hoor. Desnoods verf ik hem wat bij  :P :P :P.

Groetjes Cobie.

[/glow]

Cobie

Hoi Henry.

Leuk dat je ook in mijn dagboek leest en dat je ook even wat schrijft.
Beetle moet nog aan Monchou wennen maar beschermt hem wel. De andere valkjes mogen bij Monchou komen maar niet vervelen want dan grijpt Beetle in. Natuurlijk is Monchou nog klein, maar hij is pas 5 weekjes. De valkjes reageren verder goed op Monchou  :P.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Paul

Hoi Cobie,

Wat gaaf dat Beetle Monchou nu beschermt die ziet het zo te zien als een kind van hem :-)
Het is wel fijn dat dat goed gaat en als ze ouder zijn dan zijn ze al aan elkaar gewend en zal het ook goed blijven gaan.
Ik heb je cd ook liggen hier dus we moeten weer eens wat afspreken.
Als je er handig in bent mag je voor mij ook een keer een t-shirt borduren met een klein valkje erop  ;D
In elk geval heel veel plezier met Monchou.

Groetjes, Paul