27 juli 2025, 12:07:24

Cobie`s  Valkjes.

Gestart door Cobie, 29 mei 2003, 00:56:23

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Cobie,

daar heb je gelijk in, ben hun ook dankbaar dat ze het hebben bekend gemaakt, want wat zouden de gevolgen anders zijn geweest ... Meer dode valkjes ....

Veel succes he Cobie, hoop dat jij het niet hebt en je valkjes ook niet :-/.

Groetjes, Tara

Kolkkie

Hoi Cobie,

Het is goed dat je naar Dr. Feld bent geweest, en natuurlijk ook naar de HA.
Ik vind het echt goed dat het zo serieus wordt genomen door Dr. Feld en je HA.

Ook ben ik het helemaal eens met je mening over dat Lique en Mandy het naar buiten hebben gebracht. Sommige mensen konden daar schijnbaar niet echt tegen, maar ja.

Ik wens jou en Daan veel sterkte en dat de ziekte niet bij jou is.

Groetjes + knuf,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Cobie

Hoi Tara.

Ja inderdaad zouden er dan misschien meer valkjes gestorven zijn. Deze ziekte mag je niet verzwijgen.
Met deze medicijnen komt het echt wel goed hoor Tara.
Daar ben ik zeker van  ;).

Groetjes van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Cobie

Hoi Mariska.

Ja ik ben dit verplicht aan mijn valkjes. Ik heb ze willens en wetens genomen, dus moet ik goed voor ze zorgen.
Ook ik ben blij dat zowel mijn huisarts als de dierenarts dit zeer serieus nemen. Het had ook anders kunnen gaan.
Ik ben de meiden dankbaar dat ze dit hebben gedaan.
En wat betreft Ria, modder gooien is oh zo makkelijk.
Door de medicijnen komt alles goed.
En namens Daan en mij een knuf terug.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Tara

Hoi Cobie,

trek het je maar niet aan wat Ria tegen je zei, vond haar reactie zelf kinderachtig, zeker als ze op een andere naam als gast binnenkwam .... Ben blij dat alles goed zal komen met je valkjes :). En met jou natuurlijk :).

Veel geluk!

Groetjes, Tara

daan

Hoi Cobie,

ppppfffff wat een elende allemaal he, vreselijk gewoon.
Maar met de antibiotica gaat het allemaal wel goed komen ook met jou en daan.
Meissie sterkte ermee en laat je niet gek maken hoor!!!

Knuffie Daan

Cobie

Hoi Tara.

Ach ik word alleen nog boos als ik het terug lees, of als ik er aan denk  >:(. Ik laat mijn pret die ik op deze site heb niet vergallen. Het belang van mijn valkjes staat voorop.
En mijn valkjes en ik gaan het redden hoor, maak je geen zorgen.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Tara

Helemaal met je eens Coob :D ;) ;D

Cobie

Hoi Daan.

Het is echt een doffe ellende, maar met zijn allen gaan we het redden. We zetten onze schouders eronder en we gaan door  ;). Je kent mijn kreet toch nog HOPPA. We laten ons door niets of niemand gek maken. De antibiotica gaat zijn werk wel doen hoor  :D. Maar jij ook heel veel sterkte hoor met je valkjes.

Dikke  :-* van Cobie.

[/glow]

Cobie

Hoi Tara.

Fijn dat je het met me èèns bent hoor.
Klein Tartaartje van me.
 :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Groetjes Cobie.

[/glow]

Tara

:D :D :D Hahahah nou lig ik zo goed als plat.

Tuurlijk ben ik het met jou eens Cobie, ik heb hier ook veel pret en mag er niet aan denken wat die enkele het forum aandoen, vind het totaal onrechtvaardig. Maar ik weet wel, dat veel mensen hier veel plezier zullen hebben, en velen weten dat Lique het goed bedoelde om dat hier op het forum te plaatsen. Dus ben ik het ook helemaal eens met jou ;D.

Cobie

Hallo Tara.

Nou jij reageert snel zeg. Niet in je broek plassen hoor. En ook wij hebben weleens een meningsverschil gehad maar dat is netjes uitgepraat. Zo hoort het ook. Niemand kan ons onze pret ontnemen.

Groetjes Cobie.

[/glow]

Tara

Hoi Cobie,

vind het ook wat kinderachtig dat men het forum verlaat voor een meningsverschil ... Maar het is er wel heftig aan toegegaan met Ria enzo ... Wat ik erg jammer vind.

Ik ga nooit in m'n broek doen hoor Cobie, heb het nog nooit gedaan dus waarom zou ik het ook ooit doen :D.

Cobie

Hallo Tara.

Laten we er maar geen woorden over vuil maken.
Ze zijn het niet waard  :-X.

Cobie.

[/glow]

Tara

Groot gelijk Cobie, zwijgen nu :-X ;D