2 augustus 2025, 14:20:20

♥Seraiyo, Cottony & Quantadro♥

Gestart door Tara, 7 november 2005, 13:24:25

« vorige - volgende »

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

Nah er is hier iemand, aan jullie om te raden wie...

Christine

Citaat van: Tara op 17 januari 2006, 18:24:54

Is het Jan?? ::)

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Haha Christine, ik weet nog wel toen ik 20 werd! Dan hoor je bij de 'tig'ers. Ofwel, THE TIGERS! :P
Toen ik 21 werd hadden mijn collega's ballonnen opgehangen in het cafe waar ik werk, en hadden ze een zilveren armbandje gekocht met z'n allen. En dit jaar word ik alweer 23. Waar blijft de tijd? Het gaat allemaal zo snel!
Probeer er evengoed van te genieten hoor Tara, mijn tienerjaren waren echt heel leuk! Niet altijd natuurlijk maar dat hoort erbij. Ergens vind ik het wel jammer dat ik al zo vroeg ben gaan samenwonen. Maar ik heb het wel goed voor elkaar zo, alle vrijheid van de wereld. (bijna dan ;) )

Tara

Zucht het gaat gewoon niet lukken vrees ik :(

es

Citaat van: Christine op 17 januari 2006, 18:26:36
Citaat van: Tara op 17 januari 2006, 18:24:54

Is het Jan?? ::)

volgens mij is het Jan, toch!! ofniet.

Gr.esther

Tara

Ja het was Jan..
Ik heb foto's gemaakt van mijn drietal, alleen vielen de batterijen juist uit, zijn aan't opladen nu... dus nog even geduld en ik post ze.

Groetjes, Tara

es

hahaha ik heb het ook goed geraden, heb ik nog wat gewonnen hihihihi  ;D ;D ;D ;D geintje
Balen is dat altijd he als je batterijen leeg zijn, komt bij mij ook wel eens voor.
Groetjes van Esther  :-*

~Natas~

Hoi Tara,

Hoe gaat het nu met je?
En hoe is het met school verder, gaat het allemaal lukken nu.
En dat zal je altijd zien, heb je iets belangrijks...................zijn de BATTERIJEN leeg.
Tja das balen, volgende keer beter.

Groetjes,

Natas

es

Hi Tara, meid alles goed met je  ??? lekker druk denk ik, ja ik weet er alles van. ::) ::) om gek van te worden.
Ik spreek je snel weer, en denk aan jezelf  :-*
Gr.Es

Tara

Hoi iedereen,

met mij gaat het goed,
het is alweer eventjes geleden,
ik schrok me even te pletter daarnet, wilde me aanmelden hier maar was altijd gewend van op andere sites ook gwn als gebruikersnaam 'Tara' te gebruiken en hier is het tara_dewulf, maar vulde Tara in, krijg je dan te horen dat ie niet bestaat poehh....!

Ik heb even de foto's geüpload voor jullie;

Seraiyo;

Cottony;

Quantadro;

Verder heb ik echt weinig tijd, ik ben goed bezig voor school en dat wil ik ook echt zo houden.

Ik ben inmiddels ingeschreven om volgend volgend schooljaar naar een andere school te gaan om dierenzorg te doen.

Groetjes, Tara

Rianne

Dat lijkt me een hele leuke opleiding, en echt iets voor jou!
Leuke foto's van je drietal! (en van jezelf natuurlijk!) :)

Tara

Dag iedereen,

terug van weggeweest, nouja, weggeweest..
Alles goed hier, op een valkje na, Marilyn, die's beetje ziekjes... Gelukkig is het al warmer aan het worden :)

Verder heb ik het hier wel gemist, poehh.. veel in te halen ;D

Ik zal spoedig weer 'ns foto's posten, en over enkele weken een nieuw dagboekje moeten beginnen als ik weer begin te kweken, maar dat zal nog eventjes duren ;D

Christine

Wat leuk dat je er weer bent!! Ik heb je enorm gemist!! Maar kijk dit even  ;)

Tara

Oooooooooooo Christine!!!!
GEFELICI!!!!! :-* :-* :-*ù
*Jaloers* hihi!