2 augustus 2025, 16:18:51

♥Seraiyo, Cottony & Quantadro♥

Gestart door Tara, 7 november 2005, 13:24:25

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Tara,

Ik vind je kerstkaart echt heel leuk geworden zo alleen zou ik de letters een beetje lichtere kleur geven.
Dat is niet als kritiek bedoeld maar als tip.
Verder ben ik het wel met Riny een wat betreft het pootje geven.
Ik vind het niet echt duidelijk een pootje geven maar meer een twijfel van opstappen dan doen ze ook zo met hun poot.
Ik kan ook zeggen dat Nelis hier pootjes geeft want die steekt de hele dag zijn poot uit  omdat die een invalide pootje heeft ;D
Je kan elk gedrag wel als Antropomorfisme zien zoals Inger laatst uitlegde (http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,13630.0.html) maar vaak heeft zoiets als een pootje optillen een heel andere reden.
Verder mag toch iedereen zijn eigen mening geven en je moet dat zeker niet als kritiek zien wat jij er weer van maakt.

Groetjes, Paul

Tara

Ik word er gewoon helemaal kapot van...
Ja tuurlijk, er gebeuren dingen waar anderen niet van weten, maar ik mag het weer allemaal bekopen, heel leuk hoor...

En ja van die tekst, weet het dat het niet de perfecte kleur is, maar weet begot niet welke kleur er beter bij past...

En kritiek, ik heb het leren ervaarden, al een heel tijdje, maar als dat keer op keer opnieuw gebeurt.... Dan ben ik nog een van de meesten die gewoon wil dat alles ophoudt, ja, gebeurt dit weer.... Pff ik hou er gewoon over op, kan het men wat schelen dat ik me rot voel.

En geloof dan niet dat Seraiyo goed bezig is met het leren van een pootje te geven, als ik maar weet dat hij het goed doet, en dat hij niet wil opstappen, dan ben ik al blij genoeg.

Groetjes, Tara

valkje-jacco

hoi,

volgens mij geeft hij wel pootje wat hij stapt niet op, ik probeer het jacco ook aan te leren maar hij stapt gelijk op ;D dus ik denk dat het wel degelijk pootje geven is,
mja

gr.Mitchell en Co ;)
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Ik vind je kerstkaartje wel mooi! ik wou dat ik het zo mooi kon!! over dat filmpje je ziet echt dat hij met één pootje op je schoot blijft zitten maar ik kon er niet tussen!! ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

Dag mensen,

een gesprek met Mitchell en Christine heeft mij heel veel deugd gedaan, ik ben weer helemaal sterk en niemand krijgt me stuk.

Dank jullie, Christine en Mitchell, jullie zijn schatjes :-*

valkje-jacco

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Tara graag gedaan hoormeid!! met jou kan ik ook heel goed praten en vooral heel goed lachen!! dikke kus :-* als er iets is je weet me te vinden!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hoi Meis,

Maak je toch niet zo druk om alles.
Ze bedoelen het allemaal goed, al komt dit bij anders over.
Ga lekker door waar je bent gebleven, je doet het hier toch verder prima.
Gelukkig heeft een goed gesprek goed gedaan en voel je je hierdoor weer wat beter  ;D

Hoe gaat het nu met je, ben je al wat opgeknapt?

Sterkte verder

Valkengroet,

Natas

Tara

Hoi Natasja

ja raak verder wel wat opgeknapt, alleen is de dokter vandaag niet doorgegaan, mijn moeder moest vanmorgen werken, deze middag hebben we samen met Jan boodschappen gedaan en later op de middag hebben zij en Jan de drie stallen uitgemest van onze paarden en werd later dan 7 u.

Zal dus voor morgen zijn, haha tegen dan ben ik helemaal genezen ;D

We hebben wel een blunder begaan,
toen we naar de winkels gingen, kwamen we mijn grootmoeder tegen, mijn moeder zat bij haar en ik en Jan gingen mijn gsm terug gaan halen (het is een groot centrum waar vele winkels zijn, mss kennen mensen van België dit, het Shopping Centrum :D in Kuurne).

De gsm komt van The Phonehouse, enzelf ben bij de provider Proximus, da's van Belgacom. Je hebt drie winkels in dat centrum voor telefoons/gsm's; Mobistar, Belgacom & The Phonehouse.

Jan vraagt me of het naar Mobistar is, ik zeg nog mooi, nee, het is naar "Belgacom", daar begon ik mijn fout al zonder het te beseffen. Wij stappen die winkel binnen en ik dacht nog, hmm komt me niet bekend voor, veel veranderd... Maar goed, de vorige keer kwam mijn moeder dus...

Ik mijn gsm vragen, dat juffrouwtje gaat zo papieren halen, ze zoekt mijn naam op en vindt hem nergens, ik zat daar met een doosje met een reservegsm waar Phonehouse op stond, na zo'n vijftal minuten zag ik het :D

Het juffrouwtje keek me zo aan en vroeg of ik zeker ben dat het van daar komt, omdat er Phonehouse opstond?
BLUNDER...** Wij nog even bedankt en ons rug gekeerd naar The Phonehouse, daar mocht Jan het woord doen, ik durfde niet meer ;D

Groetjes, Tara

Roosje

valkje-jacco

hahhaa

ik heb ook iets, ik was een beetje aan het dollen in et centrum wou ik over een paaltje springen flikker ik recht in het centrum!!
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 

Tara

Hahah dan ben ik nog niet de enige die zo'n blunder begaat :D

Net nog een kaartje gemaakt ;D
Ik moet er ook een maken met alle vijf de honden en de twee paarden voor kerstmis, zal werken worden :)

Met dank aan Chiaro en Merko!

Groetjes, Tara

Rianne

Hoi Tara,

ik ben blij dat Christine en Mitchell je weer moed hebben ingesproken. ;)
Kritiek is niet altijd negatief, en het is ook niet gemeen bedoeld. :)
Ik vind dat je een hoop van valkjes weet, en ook met tips en weetjes komt die ik in ieder geval niet wist. :)

Christine

Tara, als er nog iets is je weet me te vinden!! Heel mooi kaartje trouwens! :-*

leoni

hallo

oww mooie kaartjes :D
hihihi gewoon de verkeerde winkel in stappen  :P
leuk dagboekje trouwens

groetjes leoni