28 maart 2024, 16:54:19

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Caroline

Welkom thuis, meis.  :D

Welterusten.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*Manon*

Hoi hoi,

Fijn dat je er weer bent!
En wat een mooie foto's heb je geplaatst zeg en ik moest ook erg lachen om die dikke vogel die in de vinger beet....

Ben benieuwd naar je verhalen, maar slaap maar eerst eens lekker bij.

Groetjes Manon

Wilma1

HOME SWEET HOME  :D

Voor je dieren is de vakantie dus ook over  ;D als ze nu op dieet moeten  ::) :P

Beter zo dan broodmager, lekker verwend door de buren  ;)

;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja


Romy

Hoi Monky

Welkom thuis!

Wat superongeloofelijk fijn dat je buren zó goed voor je schatjes hebben gezorgd  :D

Groetjes
Romy

Monky

Hi allemaal,

Het is weer een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb. Ik heb het een klein beetje druk  :-[ De reistijden zijn nu wat langer nu ik naar Houten moet om te werken. Op zich valt de reis wel mee hoor. Ik kan lekker lezen en zo, maar omdat het langer is ben ik later thuis en heb ik dus minder tijd voor het forum. Ik probeer wel steeds alles te lezen, maar ook dat lukt niet altijd. Ik moet weer een nieuw balans zien te vinden.

Met de birdies gaat het ook allemaal goed. Ze hebben het me vergeven dat ik ze zo lang alleen heb gelaten  ;D Al moeten ze wel wennen aan het nieuwe ritme. Ze roepen veel meer naar me als ik thuis kom en worden pas een klein beetje rustig als ik even bij ze ben geweest.

Elke avond laat ik Grovertje, Dara, Neona en Whooshy als ze zin heeft los. Ik pak mijn boek erbij en Neona komt vaak samen met Whooshy bij me zitten. Neona komt in mijn nek zitten... lekker warm en Whooshy zit de hele tijd met mijn kleding en haar te spelen. Tja... we moeten allemaal weer in een nieuw ritme komen.

Ik heb ondertussen 15 valkparkieten en het slotje zit er nu echt op. Ik vind het nu dan ook hoog tijd om met een nieuw dagboekje te beginnen. Dit zal dan ook een van mijn laatste berichten zijn tot ik mijn nieuw boekje start.

Ik zal dit boekje wel missen... Er is best veel gebeurt en veel vogels bij gekomen sinds ik dit boekje startte op 6 november 2005  :) Bijna 3 jaar geleden alweer.

Ik ga werken aan het beginverhaal van mijn nieuwe dagboek, dus tot binnenkort in My Cute Little Birdies, Part II

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kirsten

Hoi Monique,

Ja tuurlijk is het allemaal even wennen en weer je ritme vinden. Ik begin in nov met een nieuwe baan en dat zal ook best even gek zijn. Ben toch wel wat zenuwachtig ervoor.

Op naar part II, the story continues.....  :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

*Manon*

Hoi hoi,

Ja nieuw werk... nieuw ritme!!
Leuk een nieuw dagboekje  ;D ;D

Tot ziens in je nieuwe boekje dan hé!!

Groetjes Manon

Gerda

Hoi Monique,

Tot ziens in je nieuwe boekje!
En beginnen met een uitgebreide voorstelronde met mooie foto, he?

Op jouw verzoek een slotje op dit boekje.

Liefs, Gerda