3 augustus 2025, 19:22:07

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Ehm... Hermien... Dit gesprek maakt een klein beetje een lugubere wending...  :-X Jij wacht gewoon op je "piep"  valkje en ik las volgens mij in Caroline's dagboek dat je een broertje van Queenie hebt... en dus ook een broertje van Isaura  :D Is dat Silvo?

Ik ga de eitjes dus niet koken, maar ik heb er wel een gaatje in geprikt. Ik wilde ze leegblazen, maar dat lukte me niet  ??? Ik heb wel 1 eitje kapot geknepen toen ik er een gaatje in wilde maken  :-[ Ik heb ze teruggelegd en wat zie ik tot mijn grote verbazing ??? Whooshy die op de eitjes probeert te zitten  ::)

Ik heb een stel gekke vogels volgens mij. Ik dacht dat ik het zeker wist dat de eitjes van Yaro en Yara waren, maar als de popjes allemaal de neiging hebben om op willekeurige eitjes te gaan zitten, weet ik eigenlijk nog niks... En Yara... Die zit nog steeds op het speeltje te broeden  ::) Ze heeft een steekje los denk ik  ;D

Ik heb ook vooruitgang geboekt met Sanya. Meestal gaat ze zo ver mogelijk bij me vandaan als ik eten geef 's ochtends. De andere twee hangen in de tralies zo dicht mogelijk bij me. Vanochtend echter, kwam ze op de middelste stok zitten en ik zag dat ze de neiging had om nog dichter bij te komen... Het was bijna alsof de enthousiasme van de andere twee haar meezweepte.

Ik heb wat foto's gemaakt, maar ik ben er niet helemaal tevreden over. Ik kijk wel of ik ze plaats... misschien dat ik vanavond betere weet te maken.

Groetjes,
Monky

Hermien

Klopt. Dat is inderdaad mijn Silvo. Was in het begin een enorme kroelkip en viel soms vrijend op mijn schoot in slaap. Dat behoort inmiddels tot de verleden tijd. Silvo wil wel graag aan zijn koppie gekrauwd worden, maar dan wel terwijl hij op een stok in de kooi zit. Nou moet Silvo dus weten dat ík hier in huis de baas ben en wanneer het tijd geworden is om te gaan slapen, zorg ik er toch voor dat-ie even met mij vrijdt. Af en toe lukt dat een minuut of vijf, maar langer niet hoor! Meneer gaat dan hevig met zijn pootjes spartelen en met het lijfje wriemelen, zodat ik hem maar terug zet en ja, dán wil-ie meer. Gekkerd.

Silvo, de eigenwijze....

;D

Monky

Hi Hermien,

Ik zag al iets bekends in Silvo... Kon mijn vinger alleen niet plaatsen op wat tot ik Caroline's dagboek las. En die foto die je geplaatst hebt:

Silvo, de eigenwijze....

Je ziet de uitdrukking in de ogen die hetzelfde is als die van Isaura. Wel heel gaaf.
Silvo is schitterend ook al is hij eigenwijs  ;D

Groetjes,
Monky

Yvette

Is nepeitjes ook een idee of heb ik het verkeerd als leek zijnde althans met broeden

Monky

Hi Yvette,
Nepeitjes zou inderdaad ook kunnen... dat is eigenlijk de beste oplossing... ik heb alleen het halen ervan steeds voor me uit geschoven... en nu moet ik dus improviseren. Bedankt voor de tip in elk geval  :)

Groetjes,
Monky

Yvette

Hoi Monky

Op zich was zomaar een ingeving van me en niet wetende dat ik bij het goeie eind had

Hermien

Ja, ja, er staat Caroline nog wat te wachten met Quenee als die op Silvo lijkt.......
;D  ;D  ;D

Kirsten

Joehoe!, kom eens dichterbij!

Ik moet je wat vertellen!

Ik ben een popje!

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Monky

AAAAaaaaaaaaaaahhhhhh

Boick Boick... Stuiter Stuiter...

En haar naam is....

NEONA

Caroline

Wat een geweldig nieuws voor je Monique!!  :D

Hele mooie naam ook weer.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Gefelciteerd met je mooi popje  :D

Enne eitjes doorprikken kan ook nog hoor, bij gebrek aan nepeitjes.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

*Yvon

Hoi hoi

1 : Als eerst nog gefeliciteerd met je nieuwe baan !!!!!!!  ;D ;D
(Beetje late reaktie   :-[ )
2 : Gefeliciteerd met Neona !!  ;D ;D
3 : Een hele mooie toepasselijke naam !!  ;D
4 : Ik heb Neona ook int eggie gezien en ook gekroeld !!  :P ;D
5 : Dat je helemaal aan het stuiteren bent van geluk,snap ik ook helemaal !!  ;D
6 : Eitjes doorprikken..... wel de naald diepgenoeg doen hoor !!  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Hermien

::)  :(  :'(  :-\ :o

Grrrrrrrr, maar wel mooi GEEL ;D

Kirsten

Hoi Monique,

Prachtige toepasselijke naam voor deze lieverd.
Het gaat niet lang meer duren, want ze eet al heerlijk zaadjes :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Hermien

Ik ga mezelf nog even voor de laatste keer pijnigen, want.......morgen ga ik naar Kirsten. Dusss, kan ik Neona nog even van dichtbij bekijken en zien wat er aan mijn neus voorbijgaat.
Maar het is je gegund hoor en ik wil toch geen popje tussen mijn drie mannen. Zou alleen maar een hoop ellende geven, denk ik. Mannen zijn altijd zo hebberig......toch......? ;D