My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Hoi Monique,

Je hebt er weer een mooie voorstelling van gemaakt! :D
Hoe doet Grovertje het intussen bij jullie? Ik vind de naam "Grovertje" wel echt leuk klinken! ;D

En hoe gaat het intussen met je been? ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anja

Hoi Monique,

Wat is het toch altijd genieten van jou schitterende foto's.

Je handtekening is ook weer super. Elke maand een verrassing hoor. Maar wel een leuke ;) ;) ;)

Groetejs Anja

Romy

Hoi Monky

Dit was puur genieten van je prachtige birdies!
Je weet ze telkens opnieuw heel mooi op de foto te zetten  :D

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Monique

Prachtige foto's zeg. IK heb er weer van genoten. Echt geweldig.

Mara

Anke

Hoi,
Je hebt weer prachtige foto's gemaakt van je valkjes!!
Ook je handtekening vind ik weer erg mooi :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Ze staan er idd weer heel mooi op !!  :-*
Ieder kopje heeft wel iets speciaals vind ik altijd met de valkjes.  :D
En dan doet er soms niet aan toe watvoor soort lichaampie eronder zit.  ;)

Ook ik vind je weer een mooie handtekening hebt gemaakt !!  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Hermien

Je hebt een stel prachtige valken hoor. Schitterende foto's, hoe doé je dat toch? ???

Monky

Hi Caroline,
Ik was ook eerst aan het overwegen om het op volgorde van binnenkomst te doen of eigenlijk op geboorte... maar dat had ik al een paar keer gedaan en ik wilde eens wat anders hahaha...

En het op foto's zetten... de ene keer lukt het beter dan de andere... en het hangt ook van het weer af, hoeveel zon er binnenkomt. En natuurlijk ook of ze stil willen zitten hahaha. Whooshy, Zowie, Dara en Isaura zijn het moeilijkst om op de foto te zetten, want zodra ze de kamera zien springen ze op de tralies naar me toe. Het is bijna alsof ze het weten en me expres lopen te irriteren hahaha.

Het zou wel leuk zijn als je weer je vogels op een rijtje zet  :)
Ook al zijn het er 17  ;D

Hi Marc,
Ik hou ook de naam Grovertje. Hij is eraan gewend en de naam past bij hem. Hij maakt het heel goed. Hij is net een beetje door de rui heen en krijgt nieuwe veren. Met Dara heeft hij niet zo heel veel helaas. Maar ja... het is niet anders.

Met mijn been gaat het redelijk. Ik loop al een aantal weken zonder krukken en ik fiets ook weer sinds vorige week. Ik moet nu alleen nog mijn kuitspieren sterker zien te krijgen. Het valt me alleen wel tegen hoeveel pijn ik nog heb. Maar goed, dat zal ook wel weer over gaan.

Dank je wel, Anja, Romy, Eugenie en Anke  :)

Hi Yvon,
Je hebt helemaal gelijk  :)  Ze hebben allemaal hun eigen uitstraling. Op de foto zitten de meeste een beetje rommelig in de veren door de rui, maar het koppie is altijd duidelijk  ;D

Hi Hermien,
Dank je wel  :)
Citaat van: Hermien op 13 juni 2008, 08:05:17
Schitterende foto's, hoe doé je dat toch? ???

Wil je dat echt weten...  ::) ;D

Groetjes,
Monky

Monky

Dames... Ik heb een probleem...
Ik ben verliefd geworden op een heel mooi valkparkietje...van Bonnie.


Jonge zus. Bron: De Grijze Parel (Bonnie)

Oude zus. Bron: De Grijze Parel (Bonnie)

Ik heb alleen denk ik geen plek...  :-\

Die nieuwe kooi die ik heb... Die Lady Medium... daar kunnen geen 4 valkparkieten in, of wel?
Dit is echt heel moeilijk hahaha...

Zucht... wat is het soms toch moeilijk... het leven en de keuzes die we moeten maken  :P ;D

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Ik zwijg... want ik ben geen dame! :P

Maar ik vind het wel een prachtvalkje! ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

•=Bonnie=•

*grin* oei oei... nu staan ze zelfs al hier???  :o

Monky

Hi Marc,
Ik zou heel graag jou mening willen horen hoor... ook al ben je geen dame  :-[ ;D

Hi Bonnie,
Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik je foto's even hier heb neergezet?

Oei oei oei... wat is dit moeilijk  :P

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Het is inderdaad een hééééééééél mooi valkje! Maar ik kan geen beslissing voor jou maken, omdat ik ook niet kan inschatten of de kooi die je nu hebt, groot genoeg is voor 4 valkjes. Misschien kan je deze vraag even stellen bij huisvesting.
Is het geen mogelijkheid om het valkje in de volière te plaatsen? Of zit deze vol?

Groetjes
Romy

☺ Pita ☺

Oooow wat een prachtige foto's zeg!!
En mooie valkjes natuurlijk , hoe krijg je het voor elkaar om ze zo scherp te krijgen?
Groetjes Petra.

Anke

Hoi Monique,
Dat is wel een hele moeilijke keuze...
Ze zijn allebei geweldig mooi!!!
Tja.... een grotere kooi, en dan gewoon nog even verder gaan met valkjes sparen ;D
Groetjes Ank




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes