My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Sjaak

Ze zijn allemaal prachtig maar Isaura is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi!

Caroline

JEetje Monique, geweldige foto's heb je weer gemaakt .... super de super hoor.

Leuk nu ik toch, hopelijk snel  ;) ook een Isaura-look-a-like krijg om die van jou weer eventjes te zien .... ik blijf ze werkelijk prachtig vinden.  :-*

Beterschap met het pootje en doe het maar lekker rustig aan als je er zo'n last van hebt. 

Jij ook een fijne zondag .... nog 3 uurtjes dan.  ;)

Groetjesssssss

PS. Zowie heeft een wit donzig broertje of zusje gekregen, afgelopen vrijdag.  :D En Garath uiteraard een achterneefje of - nichtje.  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Romy

Hoi Monky

Je hebt prachtige foto's gemaakt van je birdies!  :-*
Ik vind je handtekening van deze maand ook héél mooi. Hoe je het telkens voor elkaar krijgt, prachtig hoor!!

groetjes
Romy

Monky

Hi allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties  :D

Isaura is inderdaad een prachtig meisie  :)
Toen ik het koppeltje bij Kirsten zag wist ik meteen dat ik daar een jong van wilde hebben. De ouders zijn ook supermooi dus daar kunnen alleen maar mooie jongen uitkomen  ;D

Verder gaat het heel goed met ze. Yaro en Yara voeren elkaar nog steeds... Echt vaag...
Dara en Grover zijn nog niet wat je zegt een koppeltje... Ik vraag me af of ik hem niet gewoon in de voliere moet zetten en hem zijn eigen popje moet laten uitzoeken... Mijn ervaring is toch dat ze meestal voor een ander gaan dan dat ik ze voorschuif  ::) Als ik zie dat hij een popje gekozen heeft, kan ik ze samen bij Dara zetten. Hij zou dan keuze hebben uit Vesna, Lulac en Isaura.






Met mijn been gaat het nog steeds niet zo lekker. Ik heb er veel pijn aan en loop dus ook weer met krukken  >:( Ik heb het er met de fysiotherapeut over gehad en hij zei dat het niet gebruikelijk was dat het nog zo zeer deed. Volgende week heb ik een afspraak met de chirurg, dus dan leg ik het haar ook nog even voor als het nog steeds zo zeer doet. Ik baal er wel een beetje van.

We gaan vrijdag een lang weekend weg naar Heijderbos (Centerparcs) en het is schitterend weer, dus we wilden wat gaan wandelen... Ik denk dat ik een rolstoel mee ga nemen en dat we op die manier wat in het park kunnen lopen... rollen  :P Anders is het zo zonde... Ik heb er wel al helemaal zin in  :D Ik ga natuurlijk weer foto's maken en die kunnen jullie dan weer in mijn fotoboekje terugvinden  :D

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hoi Monky,

Wat een lieve foto's  :-* :-* :-* Sunny geeft gelijk maar even een knufje aan Whooshy :D

Vervelend dat het zo slecht gaat met je been. Ben je wel gewoon aan het werk?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Ik ben nog een beetje vroeg maar heel fijn weekend!!  :D

PS. op het andere forum staat nog je ouwe handtekening.  ;) Ik wil tuurlijk optimaal genieten van mijn knappe ventje.  :P ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Dank je, Manja  :) Is alles goed met Sunny? Whooshy geeft Sunny een knufje terug... nadat ze heeft uitgelegd aan haar nieuwe liefde Zowie dat Sunny haar broertje is :)


Dank je wel Caroline  :D Ik zal de andere handtekening meteen aanpassen  :)
Volgende maand is het zusje van Cartier aan de beurt als ik me niet vergis  ;D Ik heb ook al wat ideeen voor haar achtergrond  :)

Groetjes,
Monky

Caroline

Ik kijk er nu alweer naar uit, je hebt sowieso heel veel favorietjes van me dus die kalender is wel aan mij besteed.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Citaat van: Caroline op  7 mei 2008, 13:05:46
Ik kijk er nu alweer naar uit, je hebt sowieso heel veel favorietjes van me dus die kalender is wel aan mij besteed.  :D


:)

Volgens mij zit ik dit weekend redelijk dicht bij jou in de buurt, of niet? Ik zal op afstand zwaaien  :D Ik geloof wel dat we boffen met het weer.... heb er helemaal zin in...

Groetjes,
Monky

☺ Pita ☺

Wat een waanzinnige mooie foto's zeg!!
Vooral die met die waterspettertjes wat geeft dat een mooi effect zeg!!

Monky

Dank je wel, Pita  :D





Als toegift plaats ik nog wat close-upjes...

Jullie mogen dit keer raden wie wie is  ;D











Groetjes,
Monky

Sanna

Hoi Monique,

Wat een lieve foto's weer. Ik zie dat ze bij jou ook al de camera in willen kruipen als je te dicht bij komt ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Caroline

Hier ook maar een poging wagen.  ;)

Garath, Disa, Dara, Yara en Zowie  ::)

En Heyderbos .... Gennep, is van jullie uit wel richting ons maar toch nog zeker 40-45 minuten rijden hoor.  :D

Wel mooi daar geloof, ik ben er wel geweest.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


Anja


Wat een prachtige foto's zeg. Kan ook niet anders met zo'n knappe valkjkes hè ;) :D :D

Ik heb er weer van genoten.

Sterkte met je pootje.

Groetjes Anja