My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Monique,
Ik wil je even veel sterkte wensen met alle hart troubels!
Ach wat zielig van de kanarie :(

Wat leuk dat Grover nu toch echt naar je toe komt.
En wat de kalender betreft: Er moet ook nog een valkje op de voorkant toch? ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 30 maart 2008, 13:51:32
Als ik het goed begrijp zul je binnenkort dus 13 valkjes hebben... heb je dan geen maand tekort? ???
;) ;D


Ik hoop dat ik dit jaar aan totaal 14 valkjes kom. Ik wacht nog steeds op een jong van Nemo en Crush van Kirsten :) Dus ik kom 2 maanden te kort. Ach... Kan niet alles hebben, toch? ;)


Citaat van: Caroline op 30 maart 2008, 17:50:52
Sneu, je kanarie mannetje.  :'(


Ik vond het ook heel jammer. Erwin voelt zich schuldig omdat hij nu de dieren min of meer verzorgt. Maar ja... af en toe gebeuren die dingen. Maar ik had hem graag nog langer bij ons gehad, want het was een vrolijk beestje  :) Hij ligt nu in het stukje border waar hij uitzicht op had vanuit zijn kooitje. Ik heb een hyacintje en narcisje bij zijn grafje gelegd. Dat verdiende hij wel.


Citaat van: Anke op 30 maart 2008, 18:09:22
Hoi Monique,
Ik wil je even veel sterkte wensen met alle hart troubels!
Ach wat zielig van de kanarie :(

Wat leuk dat Grover nu toch echt naar je toe komt.
En wat de kalender betreft: Er moet ook nog een valkje op de voorkant toch? ;D
Groetjes Anke


Dank je wel, Anke.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet weet wat op de voorkant komt. Ik kan dat  namelijk niet kiezen. Dus dat is even afwachten. Ik zal eerst een druk voor mezelf maken en dan kan ik jullie vertellen hoe het geworden is en mogen jullie zelf bepalen of jullie hem dan nog willen hahaha... Het schiet nog niet zo op met de maand april en ik heb nog maar 1 dagje....  :-\

Groetjes,
Monky

Caroline

Hoe is het met je beentje??

Is het eigenlijk een langdurige kwestie ... achillespees .... ben er helemaal niet in thuis.  :-\

Hier zijn het meer afgescheurde kniebanden door het voetballen.  >:(

In ieder geval een voorspoedig herstel.

Geef je Zowie morgen een mega knuffel van me?  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

30 maart 2008, 23:52:51 #3543 Last Edit: 31 maart 2008, 00:09:47 by Monky
Hi Caroline,

Met mijn been gaat het eigenlijk wonderbaarlijk goed. Ik heb oefeningen van de fysiotherapeut gehad zodat ik mijn voet meer in een haakse houding kan zetten in plaats van alleen maar spits (alsof je op je tenen staat) Geeft wel een goed gevoel dat je eraan kan werken. Vrijdag dus een gesprek met de chirug en de fysiotherapeut. En er komt een nieuwe tape omheen. Ik ben heel benieuwd hoe nu de hechtingen eruit zien en waar ze allemaal zitten. Ik heb de chirurg namelijk nog helemaal niet gesproken.
De pijn is in elk geval bijna helemaal weg, alleen heb ik nog last van mijn enkel... ik weet niet wat ze daar precies gedaan hebben, maar het lijkt meer pijn te doen dan de achillespees. Ze zeiden dat ze het aan een stuk bot vast zouden zetten, dus misschien is dat wat ik voel.

Voor een achillespees staat 6 weken met krukken lopen ongeveer. Als ik vrijdag bij de fysio ben geweest dan mag ik weer wat druk op die been zetten. Dat zal een hele verademing zijn. Dit is namelijk echt niks.
Maar het zal denk ik een half jaar duren voor ik weer een beetje kan beginnen met sporten. Wel jammer, maar ik ga voorzichtig doen, want anders ben ik nog veel verder van huis.

Bedankt in elk geval voor je belangstelling... al heb ik waarschijnlijk meer verteld dan je op zat te wachten hahaha... Sorry  :-[ :)

Ik zal Zowie over ruim 10 minuten een dikke knuffel van je geven  :) Wat is onze kereltje toch ver gekomen het afgelopen jaar.
Hij had een gebroken veer waar hij gelukkig goed doorheen is gekomen, nu heeft hij een heerlijk lief vriendinnetje... Hij laat zich niet meer wegjagen door Yaro... of nog maar een heel klein beetje  ;D

Wat wil een baasje nog meer  :D

Groetjes,
Monky

Monky

31 maart 2008, 18:47:39 #3544 Last Edit: 31 maart 2008, 20:31:51 by Monky
Ok jongens...

Weer tijd voor de nieuwe handtekening en kalendermaand:

Disa met mijn mooie magnolia "Suddenly Susan" die 3 jaar geleden volop in april bloeide



Groetjes,
Monique


Caroline

 :o :o :o Hij is weer prachtig Monique.

Nogmaals gefeliciteeerd hè, met ons kereltje.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Wat een mooie handtekening alweer zeg! :D :D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*~Jeanine~*

Hoi Monique,

April maand is net zo mooi als de andere maanden :D
Echt super :)

*Manon*

Hoi Monique,

Wat een mooie handtekening, ik ben ook erg benieuwd naar het eindresultaat hoor  ;D

Ik ben ook weer bijgelezen in je boekje, pff dat was een eind terug, maar wel leuk weer om te lezen!
Beterschap met je been.

Groetjes Manon

Romy

Hoi Monky

Ik loop wat achter zie ik hier  :-\

Wat jammer dat het kanarietje van Erwins opa overleden is... Maar ik lees dat je hem op een waardige manier begraven hebt. Hopelijk verzacht dat toch een beetje de pijn...

Fijn dat het steeds beter gaat met je voet  :D Hopelijk blijft het herstel zich zo goed voortzetten.

Het hartruis kan inderdaad komen door de te hoge bloeddruk. Hopelijk weet je meer als je die tests gedaan hebt.

Je handtekening van april is echt PRACHTIG. Als ik eerlijk ben (en mij de andere nog goed kan herinneren ;) ), dan moet ik zeggen dat deze tot nu toe mijn favoriet is. Ik word er helemaal blij van  :D

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hey , ik vind je handtekening heel mooi ! Ronduit prachtig , proficiat hoor ! Grtjs Ann




•=Bonnie=•


Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Dit is een nijntje die gisteren in onze voortuin rondhuppelde en vanochtend in onze achtertuin. Hij heeft zelfs een schuilplaats.
Ik weet niet of hij van iemand is of niet.
De dierenbescherming wilde hem niet komen halen tenzij hij gevangen was... Lekker makkelijk met een poot in verband  ::) Ik had de buren gevraagd of ze hem wilde helpen vangen met mijn moeder, maar ze moesten weg. Ik denk dat hij nu weg is, want ik zie hem niet meer. Ik hoop niet dat hij van iemand is.

Het is wel een schatje en toch best klein.

Groetjes,
Monky