My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Lisa

Hoi Monique,

Heel veel beterschap zeg.
Je hebt ook nog hele mooie foto's geplaats.
Disa nog gefeliciteerd met je 2de verjaardag.

Groetjes Lisa

Romy

Hoi Monky

Je achillespees gescheurd, dat is niet niks! Ik wens je een spoedig herstel toe!
En ik hoop, nu je toch thuis bent, dat je ook wat kan genieten van je birdies :)

Groetjes
Romy

Monky

Hi allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties.

Gisteren ben ik bij de cardioloog geweest.
Hij hoorde een ruis bij mijn hart dus ik moet terug komen voor een ECHO van mijn hart en een fiets(inspannings)test. Dat laatste kan pas als mijn achillespees helemaal genezen is.
Ik ben de hele ochtend gisteren in het ziekenhuis geweest om allemaal afspraken te maken. Het was erg vermoeiend om mijn been steeds omhoog te houden. Ik heb dat vandaag moeten bekopen met een extrahard bonkend been. Helaas.

Met mij gaat het verder wel redelijk. Het is erg lastig om rond te huppelen op 1 been. Ik heb wel krukken, maar toch is het lastig. Vooral als je net geslapen hebt en je moet ineens weer volledige coordinatie hebben om naar de wc te gaan. Maar het is tot nu toe steeds goed gegaan.

Ik heb nog wel last gehad van de naweeen van narcose, maar ik heb het gevoel dat ik nu door het ergste heen ben.
Mijn hechtingen beginnen te jeuken... Echt verschrikkelijk. Ik kan namelijk niet krabben, want dat doet zeer en het zit onder de zwachtels.

Mijn moeder is nu de hele dag hier en ze is zo lief voor me. Ze kijkt ook bij de vogels voor me ook al is ze er heel erg allergisch voor. En ze knuffelt met de konijnen voor me. Ze heeft gisteren zelfs hun kooi helemaal verschoond  :o En het is een grote kooi.

Erwin was een beetje uit zijn doen door alles, maar begint er nu ook langzaam aan te wennen.





Dan de valkjes...  Die bleven maar roepen in het begin. Die zijn ook echt helemaal uit hun doen en kijken me bang aan als ik met krukken binnen kom lopen. Tja... het is toch vreemd en ik heb het idee dat ik in het begin een vreemde lucht om me heen had hangen, want de kat kwam niet bij me, de konijnen werden onrustig in de valkjes keken angstig. Maar dat trekt nu weer langzaam weg.
Het is even afwachten nu wat er met Grover gebeurt en wanneer of dat hij komt. Ik zie het niet zitten om zolang ik niet op mijn voet kan staan, hem op te halen. Misschien dat ik Erwin zo gek kan krijgen dat hij hem in zijn eentje ophaalt. Maar dat zie ik allemaal wel. Even afwachten hoe hij zich gedraagt bij Karin straks of er dan haast bij zit of niet.

Dat was even een update van de ziekenboeg hier  :)

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie lieve reacties  :-* :-* :-*

Liefs,
Monique

Anja

Hoi Monique,

Jeetje zeg. Een ruis in je hart. Hoop dat het toch allemaal mee gaat vallen hoor.

Eigenlijk maar goed dat je niet kan krabben anders hadden de hechtingen er al uit gelegen ;D ;D ;D

Je huisdieren merken idd dat er iets anders is dan anders. Ze zijn daar heel erg op gespitst hoor.

Nou meid nogmaals heel veel sterkte en ik denk aan je.

Groetjes en een hele dikke beterschapsknuffel,

Anja

•=Bonnie=•

Poeh, wat een nieuws dat van die ruis  :-\ hopelijk valt het allemaal mee en ben kan je er zelf relaxed onder blijven?

Romy

Hoi Monky

Amai dat is me wat, ruis in je hart... Ik hoop uit de grond van m'n hart dat het niet ernstig is!
Ik kan me voorstellen dat het erg lastig is om maar beperkt mobiel te zijn en met krukken te moeten rondlopen... Dat de valkjes je angstig aankijken in het begin, is dan ook maar normaal denk ik. Gelukkig wennen ze er al een beetje aan. Durft Zotty nu al terug bij je zitten?

Maar wat heb je geluk met zo'n prachtmoeder zeg  :D Ze verdient een echte pluim!

Ik hoop dat alles snel terug goed komt!
En je ziet wel wanneer Grover eraan komt. Alles op z'n tijd.

Groetjes
Romy en Flupke

Caroline

Jeetje Monique, dat is allemaal niet niks.  :-\

Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen bij de cardioloog en wens je een spoedig herstel met je pootje.

Sterkte met alles, dikke knuffel.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Ik duim ook voor je dat het niks ernstigs is met die ruis! ;)

Overigens ben ik nog altijd benieuwd naar Grover hoor! Maar je moet niks overhaasten in deze toestand!




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*Yvon

Hoi hoi

Miss fleurt dit je bericht je een beetje op  ;) :

De cathi's Dulcy&Max hebben een blok.   ;D

Enne,doe gewoon lekker rustig aan en probeer je niet druk te maken.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Karin



Voor verdere update kun je in mijn dagboek kijken  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Grover ziet er in ieder geval erg mooi uit! Wat een mooie kuif! :D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline



Hieper de piep!!!

Zowie wordt morgen

1 jaar!!!

Gefeliciteerd lieverd.  :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Jongens even voor de duidelijkheid...
De ruis in het hart klinkt waarschijnlijk erger dan het is.
Die ruis komt waarschijnlijk door de hoge bloeddruk waardoor de kleppen waarschijnlijk niet goed sluiten. Als de druk omlaag is hoop ik dat die ruis ook minder wordt. Maar om helemaal zeker te zijn krijg ik dus vrijdag die echo.

Yvon, dat fleurt me inderdaad op, want ik zat net te denken... ik hoop dat die blok binnenkort hangt en dat ze er wat mee gaan doen  :D Ze is zo toch wel zielig hoor alleen... ze wil ook graag bij die anderen zijn, maar die bijten haar helemaal lek  :-\ Het wordt dus hoog tijd voor een vriendje of vriendinnetje  :D

Wow... Grover is inderdaad een beauty  :D Verderop in dit verhaal kan je lezen wanneer hij hier komt  ;)


:) :) :) :)

Dank je wel Caroline  :) Ik zal eens kijken of ik een mooie nieuwe foto van hem kan maken vandaag. Al is het wel wat bewolkt  :-\

Dan kunnen we de foto's naast elkaar zetten en zien hoeveel hij in een jaar veranderd is.





Zowie en Whooshy zijn trouwens echt een hecht koppeltje nu. Als ik hun vergelijk met bijvoorbeeld Disa en Garath zit er kilometers verschil tussen.

Zowie en Whooshy kroelen elkaar heel lief, er wordt nauwelijks gebekvecht. Terwijl dat bij Garath en Disa wel het geval is, want Disa is een bazig en een veeleisend popje.
Ilo en Gizmo gebruiken elkaar alleen voor de wip en Yaro en Yara is gewoon door de oversexte Yara  :-X

Het is werkelijk genieten als je ziet hoe die twee samen kroelen. De kroelfoto's van Ivana springen dan altijd in mijn hoofd. Ik was daar een beetje jaloers op, want mijn koppeltjes kroelden nooit zo lief  :) Maar nu dus wel met Whooshy en Zowie.





Dan toch no geen triest mededeling.
Giallo de kanarie van Erwin's overleden opa is eergisternacht overleden. Ik heb er bij "andere dieren" een toppic voor geopend.
Ik mis zijn gezang best wel  :'(





Dan wil ik toch afsluiten met wat leuke nieuws....  :D
Volgende week zaterdag komt Grover naar Utrecht. Na heel veel heen en weer IM-en hebben we eindelijk een datum kunnen vinden die ons beide uitkomt.
Toch wel lastig hoor met zo'n poot  >:(

Groetjes,
Monique

Marc van de Kuifjes

Als ik het goed begrijp zul je binnenkort dus 13 valkjes hebben... heb je dan geen maand tekort? ???
;) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

Sneu, je kanarie mannetje.  :'(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.