My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

sandy

wauw wat een mooie voliere en dat spieraal gaan ze vast leuk vinden ik heb er ook een mijn valkjes moesten er erg an wennen nu vinden ze het leuk

geef dara en knuffen van me  :-* :-* :-*

•=Bonnie=•


Saar


Monky

Hi allemaal,
WOW  :o wat een reacties  :) Bedankt  :D Ik ben ook wel een beetje trots op mijn voliere. Volgens mij zijn alle vogels die erin zitten helemaal tevreden en dan ben ik automatisch ook tevreden  ;D

Ik heb gisteren nog een aantal kiekjes gemaakt...
Uhm... Ik heb hier 4 kerels die piepen als popjes die kippetje zitten  ::) Gekke beesten hahaha... Maar dat even terzijde...

Goed... ik heb dus wat foto's gemaakt... En ik ben er heeeeel blij mee...
Het is me eindelijk gelukt om een paar mooie kiekjes te maken van Dara...


Ze zat door de tralies te koekeloeren en wilde maar wat graag in die lens springen... wat heeft zij een hekel aan camera's  8) En dat terwijl ze zo fotogeniek is...


Ze zat hier naar mijn vinger te kijken... die had ik door de tralies gestoken om haar een beetje af te leiden... het werkte maar gedeeltelijk hahaha...


Ik heb toen maar gewoon een foto gemaakt met het deurtje open. Wat een prachtig koppie heeft ze toch, hè?


Ik geloof dat Disa en Gizmo elkaar hier een beetje in de weg zaten   ::)


Gisteren heb ik voor het eerst een kroelfoto kunnen maken van Whooshy en Zowie  :)




Ze zaten vandaag zo ontzettend lief met elkaar in een van de ringen... heerlijk op elkaar gepropt hahaha. Ze zaten trouwens ook wat te kroelen  :D Ik vond het zo'n schattig gezicht  :)


Tja... sommige plekken moet je zelf poetsen  :)


Zowie is hier gezellig met zijn paarse belletje van het spiraal aan het spelen  :-*

Zo dat waren ze weer  :D

Groetjes,
Monky

Sanna


*~Jeanine~*


Romy

Hoi Monky

Erg mooie foto's!!!
Wil Dara nog steeds niet via je vinger uit de kooi?

Groetjes
Romy

♥Debby♥

wat een schitterende foto's weer zeg.. super!!!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Monky

Sanna, Jeanine, Romy en Debby, Bedankt  :)

Romy,
Dara is nogal wispelturig... De ene keer stapt ze zo op en de andere keer doet ze alsof ze bang is. Ze is helaas niet meer zo tam als toen ik haar kreeg  :'( Het komt denk ik toch omdat de hele dag werk. 's Avonds en weekenden zijn blijkbaar niet voldoende om een valkparkietje volledig tam te houden.

Ik hoop dat Grover snel komt, want dat is voor haar ook leuker en misschien dat hij haar over de streep kan trekken.





Even een klein stukje off-toppic...
Ik heb de huisarts gebeld voor de resultaten van het hartfilmpje... De assistent zei dat het er verder goed uitzag, maar dat er een aantal opmerkingen bijstonden  ??? Ze kon of wilde me niet zeggen wat. 
Ik heb dus voor vanmiddag half vijf een afspraak en dan gaan ze ook kijken of de bloeddrukmedicijnen een beetje werken.

Ik ben benieuwd... vooral wat die opmerkingen zijn  :-\

Groetjes,
Monky

*~Jeanine~*

Hoi Monique,

Veel sterkte vanmiddag.
Ik hoop dat je bloeddruk nu weer oke is.
Ik zal aan je denken :-*

•=Bonnie=•

huh, ik dacht dat ik ook een reactie had geplaatst op de foto's van je prachtige Dara. Blijkbaar begin ik al te dementeren  ;D

Hopelijk is het allemaal goed gegaan vanmiddag.

Monky

 ;D ;D ;D

Ik geloof dat je gelijk hebt Bonnie, dat je aan het dementeren bent  ;D ;D ;D Je had dat berichtje op het andere forum geplaatst  :P ;D

Maar nogmaals bedankt  :D

Jeanine, jij ook bedankt  :-*

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Het is erg goed mogelijk dat Grover Dara over de streep kan trekken en ze zijn gedrag overneemt. Ik hoop het alvast voor jou!

Alvast heel veel sterkte bij het gesprek straks, en ik duim voor je dat de opmerkingen niet al te belangrijk zijn...

Groetjes
Romy

•=Bonnie=•

Citaat van: Monky op 20 maart 2008, 13:55:38
;D ;D ;D

Ik geloof dat je gelijk hebt Bonnie, dat je aan het dementeren bent  ;D ;D ;D Je had dat berichtje op het andere forum geplaatst  :P ;D

Maar nogmaals bedankt  :D

Groetjes,
Monky


LOL nou niet dus... ik had wel degelijk gelijk dat ik gereageerd had.  :P

Monky

Disa is vandaag 2 jaar geworden  :D



Dat er nog vele jaren mogen volgen...  :-*
Liefs,
Monique