My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Anja




Monique,

Nogmaals bedankt. Ik ben er erg blij mee.

Groetjes Anja

Monky

Hi Sanna,
Lief is ze zo, hè? Dat is het vaste plekje van Lulac. Wat dat klosje touw is, is eigenlijk wat om een zitring heeft gezeten... Het metaal wat je ziet zit aan de binnenkant  :) Dat hebben de vogels met z'n allen losgepeuterd  ;D

Hi Yvon,
Dank je wel  :)
Vogels kunnen zich regelmatig in allerlei rare bochten wringen... de gekkerds  ;D

Dank je wel, Romy  :D

Hi Annelies,
Ik ben inderdaad uiteindelijk voor de Lady gegaan... Hij was wat groter dan de Lady Medium en ik wil er in de toekomst misschien wel nog 2 valkjes bij Dara bij zetten. En het past, dus ik vind het niet erg  ;D
Ik zal binnenkort wat foto's van de kooi maken. De inrichting is vrij minimaal. Ik dacht dat ik nog wat reserve speeltjes in de kast had liggen, maar dit bleek niet zo te zijn. Dus ik moet nog wat bijkopen  :) Altijd een leuke bezigheid  ;D


Hi Anja,
Ik heb het graag gedaan hoor  :) Je had geluk dat ik de inspiratie had gisteren... Ik wist eigenlijk al wat ik een beetje ging doen toen ik die foto van Trixy met open vleugels zag. Vandaar dat je huidige handtekening mijn eerste creatie was  ;)
Ik ben blij dat je ze mooi vindt. Heel veel plezier ermee in elk geval  :)





Ik ben heel blij met de nieuwe kooi.
Ik weet alleen niet of Dara dat ook is. Ik heb het idee dat ze niet zo goed weet wat ze met al die ruimte moet doen hahaha.
Helaas heeft het kroelen een stap achteruit gedaan. Ze stapt nu keurig op, maar ze vindt kroelen ineens eng  ??? Ik blijf het proberen en als ze heel erg terugtrekt dan stop ik. Verder is het nog steeds een enorme schat. Ik vind het wel ideaal hoor die grote deur die de kooi heeft. Echt super.

Ik zal binnenkort weer een foto maken van mijn gezellige vogelkamer  :)

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Waarschijnlijk moet Dara nog wat wennen aan haar nieuwe omgeving. Wedden dat ze geen dagen achtereen zonder een goede kroelbeurt kan  ;) :D

Groetjes
Romy

Anja

Citaat van: Romy op 11 maart 2008, 14:20:44
Hoi Monky

Waarschijnlijk moet Dara nog wat wennen aan haar nieuwe omgeving. Wedden dat ze geen dagen achtereen zonder een goede kroelbeurt kan  ;) :D

Groetjes
Romy


Helemaal mee eens Romy.

Monky

Hi Allemaal,

Wat zijn dieren toch gevoelig...

Erwin is net aan zijn teen geopereerd. Zijn nagel is eraf gehaald en hij heeft nu best veel pijn nu de verdoving is uitgewerkt. Hij ligt nu op bed met zijn been omhoog. Zotty mag in principe niet in de slaapkamer komen en dat weet ze. Ik was de tv van zolder aan het halen zodat Erwin tv kon kijken en ik had de tussendeur open gelaten.
En wat zie ik tot mijn grote verbazing... Zotty ligt lief tussen Erwin's benen in te knorren en ze kijkt me echt aan van... als je wat zegt ga ik blazen  :) Ze voelt gewoon dat Erwin pijn heeft. Wat een lieverd is het toch  :-*

Het gaat denk ik een lange nacht worden...

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Vooreerst : heel veel sterkte aan Erwin, ik heb momenteel ook wat voor aan m'n teen en ik ben vroeger nog geopereerd geweest aan m'n teennagel en ik begrijp heel goed dat het ENORM veel pijn doet! Hopelijk gaat het snel beter!

Wat SUPER lief van Zotty dat ze zo meevoelt met Erwin. Ik ben er ook van overtuigd dat ze meevoelen met ons, dat heb ik ook al meermaals gemerkt.
Ze zijn echt zo'n lieve beessies!  :-*

Je hebt ze toch laten liggen he  ;) Of heb je een knauw gekregen?  :P

Groetjes
Romy

Ivy

Hoi Monique.
Zoals gewoonlijk heb ik genoten van jouw foto's. Jammer dat Yara niet wilde, maar goed, je kan niet altijd alles hebben... sommige valkjes...  ::) Ik verbaas me dat Sanna Jessie zo snel op de foto kreeg haha, die houdt er helemaal niet van.  ;D
Maar Yaro staat er keurig op. Mooie manneke! Zijn ze nog steeds incest aan het plegen?

Beterschap aan Erwin! Brrrr, dat moet echt pijnlijk zijn.

Groetjes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Kimm

hoi,

wat een mooie kooi zeg en die foto;s zijn ook super geweldig!!
en niet te vergeten jouw handtekening erg mooi :o  :o

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Monky

Hi Romy,
Gelukkig is de pijn nu al veel minder. We hebben gisteren het verband vervangen en het zag er al heel goed uit.
Zotty is ook super lief  :) Ik heb gisteren wat foto's gemaakt van haar bij Erwin. Die hoop ik vanavond te kunnen plaatsen  :)

Ik heb haar gewoon laten liggen  :) En Zotty geeft niet zo gauw een knauw. Gelukkig  ;D Ze heeft dat nog nooit gedaan in haar leven. Ze heeft ook nog nooit gekrabt. Ze heeft echt een heel lief karakter.


Hi Ivana,
Ik zal mijn best doen om Yara ook op de foto te krijgen... ze is alleen zo snel hahaha... Wat dat betreft zit het waarschijnlijk in de familie... Yara vindt foto's ook niks... terwijl ze juist zo mooi is om op foto te zetten  ;D
Incest ja hoor... is hun favotiete bezigheid  ;D Als ik gepiep hoor dan zijn zij het 9 van de 10 keer hahaha.

Dank je wel Kim  :)





Hi allemaal,

Dara begint haar kooi steeds leuker te vinden. Ze begint nu echt alle stokjes uit te proberen. Komend weekend gaan we weer even naar de dierenwinkel en dan haal ik weer wat speeltjes voor haar. De kooi is wel een beetje kaal nu.

Ik ga toch proberen de voliere te verschonen komend weekend, want het ziet er gewoon echt niet uit. En als ik zie hoe ze altijd lekker genieten als het weer allemaal schoon is... ik schaam me dood. Dan maar met tussenpozen onder de warmtelamp.

Ik ben benieuwd wanneer we Grover kunnen ophalen  :)

Bijna weekend... Ik heb er al helemaal zin in... en ik vind dat de lente ook wel eens mag beginnen  :-\

Groetjes,
Monky


Sally

Hallo Monique,

Kom hier ook nogeens even een kijkje nemen. Je hebt daar hele mooie valkjes zitten zeg, ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig. En je hebt ze allemaal binnen zitten? Of heb je er ook nog buiten?
Je hebt trouwens ook een hele mooie nieuwe kooi gekocht.
En krijg je binnekort weer een nieuw valkje? Wat voor mutatie gaat dat worden?
Je hebt ook een hele mooie handtekening gemaakt! Echt prachtig.

Ook wil ik nog even heel veel sterkte wensen aan Erwin, wat moet dat toch pijnlijk zijn zeg. Leuk dat dieren zo gevoelig kunnen zijn he. Als ik een moeilijk moment heb en ik ben aan het huilen komt mijn hond altijd tegen me aan liggen en wilt ie me kusjes komen geven. Echt zo lief!

Groetjes Sally

Anke

Hoi Monique,
Wat een prachtige foto's heb je gemaakt.
Fijn dat Dara het steeds leuker gaat vinden in haar nieuwe kooi.
Wowdiewow wat een mooie handtekening weer!!!!
In gedachten zie ik hem al op de kalender staan ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

Hi Sally,
Ik heb inderdaad al mijn vogels binnen zitten.
Ik ga straks de voliere schoonmaken. Als ik daarmee klaar ben, zal ik weer wat foto's maken van de vogelkamer  :)

Ik krijg inderdaad een nieuwe valkparkiet erbij. Het is een broertje van Garath en heet Grover. Hij is een geparelde cinnamon, maar hij zal al zijn parels kwijt zijn aangezien hij ouder is dan een jaar.

Hi Anke,
Dank je wel. Ik zal aan het eind voordat ik hem ga insturen een printscreen maken van elke maand zodat jullie kunnen zien hoe het er in zijn geheel uit gaat zien  ;D Maar dat zal nog even duren  ;)





En dan nu de foto's. Ik zat een beetje met de macrostand op mijn fototoestel te spelen. Er zaten wel een aantal leuke tussen.

Zowie was weer een hele serenade aan het houden voor Whooshy. Als je goed kijkt zie je dat hij inderdaad aan het fluiten is en vleugeltjes wijd  :D




Whooshy luistert heel aandachtig...


Isaura heeft er ook wel oren naar  :)


De vorige keer lukte het me niet een mooie foto van Yara te maken... Het is me nu WEL gelukt  ;D


Disa die me aan zat te kijken... geen idee waar ze aan dacht  :)


Dat waren ze voor nu.

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Wow wat een prachtige foto's zeg! Zo wil ik er nog wel meer zien! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*Yvon

Hoi hoi

Dat zijn zeker weer super mooie close-uppies.  :-* :-*
Zo mooi als je ieder haar/veertje zo ziet zitten bij die oogies.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Monique,
Wat een prachtige close upjes!!
Je mag wel vaker met de macrostand spelen hoor ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes