My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hey ....wat een leuke en mùooie foto's !! En dan die eerste close up ! Schitterend hoor !
Ik vind ze eigenlijk allemaal mooi hoor ! Grtjs Ann



Anja

Hoi Monique,

Ik heb niet alles gelezen maar wel de foto's gekeken. Die waren weer prachtig.

Wel heb ik gelezen dat je naar Florida op vakantie gaat en dat er een hele back up voor Erwin klaar staat. Klasse hoor.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Monique,
Wat een mooie foto's heb je weer gemaakt!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Die Yaro zo spelend met het belletje, wat lief om te zien  :D

En op vakantie naar Florida...wowwwww  :o wat gaaf zeg. Blijven jullie op 1 plek, of  touren ??? Mijn zoon is 2x naar USA geweest, zulke mooie foto's gezien!

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm

hoi monique,

mooie foto's en valkjes natuurlijk ;)
lekker hoor op vakantie, dan heb je iets om naar uit te kijken. dat geeft weer frisse moed!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Ivy

Hoi Monique.
Het wordt even geen lange reactie alleen wou ik wel even kwijt dat ik Yaro foto's erg mooi vindt... tenminste, ik vind Yaro gewoon mooi. Zijn broertje Brokkie krijgt nu ook al een geel gezichtje, ik verheug me er al op als hij ook net zo mooi is. Nu is ie wel vooral schattig met gele spikkeltjes haha.
Groetjes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anja

Citaat van: Wilma1 op 10 januari 2008, 10:58:40
Die Yaro zo spelend met het belletje, wat lief om te zien  :D

En op vakantie naar Florida...wowwwww  :o wat gaaf zeg. Blijven jullie op 1 plek, of  touren ??? Mijn zoon is 2x naar USA geweest, zulke mooie foto's gezien!

:D Wilma



Dit is niet te lezen Wilma ::) ::) ::) ::)

Monky

Citaat van: Anja op 10 januari 2008, 19:44:56
Citaat van: Wilma1 op 10 januari 2008, 10:58:40
Die Yaro zo spelend met het belletje, wat lief om te zien  :D

En op vakantie naar Florida...wowwwww  :o wat gaaf zeg. Blijven jullie op 1 plek, of  touren ??? Mijn zoon is 2x naar USA geweest, zulke mooie foto's gezien!

:D Wilma



Dit is niet te lezen Wilma ::) ::) ::) ::)


ik maak het even leesbaar  :)

Anja

Citaat van: Monky op 10 januari 2008, 20:03:14
Citaat van: Anja op 10 januari 2008, 19:44:56
Citaat van: Wilma1 op 10 januari 2008, 10:58:40
Die Yaro zo spelend met het belletje, wat lief om te zien  :D

En op vakantie naar Florida...wowwwww  :o wat gaaf zeg. Blijven jullie op 1 plek, of  touren ??? Mijn zoon is 2x naar USA geweest, zulke mooie foto's gezien!

:D Wilma



Dit is niet te lezen Wilma ::) ::) ::) ::)


ik maak het even leesbaar  :)


Dank je wel ;) :D :D :D

Monky

Oh jongens! Ik ga helemaal uit mijn dak hier...

Whooshy is Lulac uitgebreid aan het kroelen!!!! Mijn lieve lieve lieve Lulac krijgt eindelijk waar ze zolang nu al om vraagt  :D
Ik dans nu echt de horlepiep en ik heb bijna tranen in mijn ogen van vreugde...
Wat ben ik blij voor mijn lieve Lulac...  :D
En ik ben enorm trots op mijn lieve Whooshy  :D

Mijn hart barst bijna van blijdschap  :-* :-* :-* :-*

Groetjes,
Monky

*Petra*

Wat geweldig, Monique!!
Heerlijk voelt dat, als je dat ziet gebeuren. lijkt me!!

Proficiat,
Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Romy

Hoi Monky

Ik ben samen met jou SUPERBLIJ dat Lulac eindelijk gekroeld wordt! Dat is echt heel goed nieuws! Wat zal Lulac zich nu ook gelukkig voelen, na al die tijd proberen en telkens het deksel op de neus te krijgen!

Supergoed nieuws hoor  :D :D :D :D :D

Groetjes
Romy

♥Debby♥

oooooo wat lief!!!! kan me voorstellen dat je helemaal blij bent.. ik hoop dat ooit ook nog eens te zien hier.. kroelende valkjes.. vind dat zo ontzettend vertederend..

gaaf hoor!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Monky

Hi allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op de foto's, handtekening en kroelsessie van Whooshy en Lulac  :D

Even voor degenen die het verhaal (nou ja verhaal  ::) ) niet kennen.
Lulac is mijn 2de gekochte valkje. Ik had haar gekocht om mijn lieve Mauk gezeldschap te houden. Het werd een hecht koppetje. Helaas is Mauk veel te vroeg overleden en heb ik voor Lulac Whooshy aangeschaft. Ze deden alleen niet veel samen... Uiteindelijk zijn er steeds meer valkjes bijgekomen, maar niemand zag haar staan. Zelfs lieve Zowie niet... ook al zat hij er wel met zijn neus er boven op met die kroelsessie  ;D Het heeft dus ruim 2 jaar geduurd voordat Lulac een maatje kon overhalen om haar een kroel te geven, want ze probeerde het bij iedereen... Zelfs bij de grasjes en de rosella die toen nog in de voliere woonde.

Ik ben nu de zo ontzettend blij dat ze iemand gevonden heeft die haar een kroeltje wilde geven... Heerlijk gewoon  :D Mijn dag kan niet meer stuk  :)

Ik heb trouwens een vraag geplaatst over Yara bij "gedrag".
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Groetjes,
Monky