My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Hi Marc,

Het gaat om mijn inzending van de fotowedstrijd. Daar staat Zowie op  :) En dus heeft het een speciale betekenis voor Caroline  ;)

Ik vind je handtekening trouwens erg mooi.

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Aaaaahhhhhhh!!!!!!!........... :D :D :D ;D ;D ;D

Fotowedstrijd ??? Is dat hier op valkparkiet.com?




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Volgens mij leef jij op een andere planeet hahaha...

Hier is de link: KLIK HIER

Elke maand wordt er een thema gekozen en je kan dan foto's insturen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje verbaast was dat jij nooit iets instuurde... Maar nu snap ik dat  ;D

Trouwens...

Dit is wel grappig:
Whooshy en Rikske zijn familie
Garath en Elmo zijn familie
Disa en Fikske zijn familie

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Ik zal dringend eens naar die fotowedstrijd moeten kijken! ;)

Enneuhhhh.... misschien zijn wij ook wel familie! ;D ;D ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Uhmmmm....

Een andere cruciaal punt is dat ze alledrie bij Karin vandaan komen... zij heeft de ouders in huis...  ;D
Waar bij jij geboren?
Ik ben namelijk niet eens in Europa geboren, dus.... Ik ben bang dat ik je moet teleurstellen  :P ;D ;D ;D

En kijk jij maar gauw bij de fotowedstrijd hahaha. Oh jee... wat heb ik nu weer gedaan... weer een enorme concurent erbij  :-X ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Ik ben nog niet gaan kijken hoor, doe ik straks thuis wel!




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Monique

Hoe is het vandaag met jou en de valkjes?

Mara

*Petra*

Hoi Monique,

Heb je een cute little birdie gereserveerd of gaat het om Zowie  ;D?

Gr. Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Monky

Petra, ik ben bang dat ik je moet teleurstellen  :) Er komt geen nieuwe valkje bij :) Het ging inderdaad om Zowie  ;D

Zo het is alweer een tijdje geleden geloof ik hè? Dat ik voor het laatst foto's heb geplaatst.
Dan is het weer hoog tijd  ;D

Ik heb hier en daar wat close-upjes geoefend hahaha.

Dara was ronduit stronteigenwijs. Daarnaast is ze ook een beetje bang voor de camera dus iedere keer als ik een foto wilde maken, vloog ze weg... dus ik heb haar terug in haar kooi gezet om een foto te maken, kruipt ze òf bijna in de lens of ze gaat achter het speeltje zitten  :P Nou ja, goed, geen denderende foto, maar het moet maar hahaha.


Eigenwijze Dara  ;D

Dit vind ik werkelijk een schitterende foto geworden

Disa en Lulac  :)


Gekke Gizmo  :D


Ilo is lekker aan het spelen. Het is zo'n enorm succes dat speeltouw met kralen en weet ik wat. Ze kunnen het lekker slopen en ik bind datgene wat op de grond valt weer aan de tralies met tieribs. Fantastisch gewoon  :D


Isaura  :-* :-* :-*


Wat een prachtige foto van kleine Vesna  :)


Whooshy zit in de startblokken om naar mij toe te komen. Ik moest dus snel zijn, want anders zou ze zo in de lens gekropen zijn  ::)


Garath met zijn prachtige witte koppie en schitterende kuif :-*


Yara was er ook zo een die niet gefotografeerd wilde worden... ze ging de hele voliere door en dacht dat ze hier veilig zat... niet dus...  ;D


Yaro is lang niet meer zo agressief. Het gaat eigenlijk buitengewoon goed. Ik moet zeggen dat het een opluchting is  :)


En tot slot onze lieve Zowie  :)

Ik hoop dat jullie hier even mee vooruit kunnen.
Ik heb vrijdag anderhalve week vrij dus dan kan ik ook overdag foto's maken. Gaat toch iets makkelijker  :)

Groetjes,
Monky

*Petra*

Hoi Monique,

Ik geniet altijd heel erg van je close ups!
Die van Gizmo is ook zo lief!!
En Disa en Lulac zo heerlijk slaperig  :-*!
Zowie vind ik ook een schatje, tja, ze zijn allemaal zo mooi!!

Groeten Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Monique,

Ik heb je in het boekje van Caroline gefeliciteerd. Ik dacht dat Tinco voor jou was :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Mooie foto's heb je gemaakt en deze vind ik de allerallermooiste.



Groetjes Anja

Caroline

Heerlijke foto´s en bedankt voor de mooie kaart.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Monique,
Het is weer heerlijk genieten hier van je mooi foto's!!
Jij ook al vrij vanaf vrijdag... goh zou er iets te vieren zijn de komende weken? ;D
Maak maar lekker veel foto's dan kunnen wij er weer van genieten ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op 18 december 2007, 19:38:07
Dit vind ik werkelijk een schitterende foto geworden

Disa en Lulac  :)


Gekke Gizmo  :D

Groetjes,
Monky


De foto van Disa en Lulac vind ik prachtig, maar die van Gizmo is ook heel geslaagd en erg leuk! :D

P.S. ... ik heb intussen de fotowedstrijd ontdekt en mijn foto voor januari 2008 is al ingestuurd! ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Hi Petra,
Dank je voor het complimentje  :)

Hi Anja,
Oh dat had ik best leuk gevonden hoor, kleine Tinco erbij  ;D Maar het slotje blijft  voorlopig even op de voliere  ;)
Mooi is die foto, hè? Het heeft gewoon iets, maar ik kan mijn vinger niet precies opleggen wat  :P

Graag gedaan, Caroline  :)

Bedankt Anke  :) Ja ik heb deze dagen vrij gehouden. Sowieso zijn de 24ste en de 31ste het gebouw dicht dus heb ik die andere dagen er ook maar bijgenomen  ;D ;D ;D En 2 januari, want ik heb mijn moeder een week over en ik heb even 1 dagje voor mezelf nodig  :)

Dat zijn leuke foto's, hè Marc? Af en toe heb ik een goed moment  ;D
Leuk dat je een foto hebt ingestuurd!! Ik ben benieuwd  :D





Om even op Mara's vraag terug te komen... met de birdies gaat het prima  :)
GIsteren weer de kooien gedaan... was eigenlijk de bedoeling dat ik het in het weekend ging doen, maar toen kwam het er niet van. Wat kunnen die vogels er een zooitje van maken zeg  :o Maar goed, nu is alles weer spik en span.

Eigenlijk is er niet zo gek veel te vertellen. Ze gaan allemaal lekker hun gang en het gaat allemaal goed.

Met Dara gaat het ook goed. Ze blijft kroelen gewoon heerlijk vinden  ;D En ik ook hahaha.
Whooshy is ook nog steeds erg aanhankelijk. En de rest een beetje af en aan. Ik kan uren naar ze kijken hoe ze bezig zijn. En dan zit ik lekker op de bank met een van mijn konijntjes op schoot heerlijk te genieten en naar mijn vogels te kijken :) Vanavond ga ik de kamer verder uitsoppen, want het is heel stoffig daar en er moeten misschien met kerst 2 mensen slapen als het slecht weer is.

Ik moet gaan nadenken over de handtekening voor januari...
En dus ook voor de kalender. Ik moet maar weer eens inspiratie opdoen  ;D

Groetjes,
Monky