My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Caroline

Klopt, China heeft allerlei vlekjes achter op zijn koppetje, hij is split bont  :D en ..... split witmasker en gepareld.

Een toverbal.  ;)

Zowie trouwens ook hoor, die is ook split witmasker en gepareld.  :P

Beterschap?? Het is wat gemist??

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Dank je wel Anja  :)

Hi Caroline,

Ik heb een klein griepje opgelopen... daarom ben ik niet zo heel erg actief de laatste dagen. Ik sta wel ingelogd, maar ik lees eigenlijk bijna niet... tot vandaag... Het gaat weer de betere kant op gelukkig... maar het bed is mij nog erg lief op dit moment hahaha.

Als Zowie en Lulac echt een koppel zou worden en eitjes zouden krijgen worden dit de jongen:

Moeder:bont lutino
Vader:bont cinnamon split voor witmasker {X1:  gepareld}

man afkomst:
25% bont split voor witmasker {X1:  cinnamon gepareld} {X2: lutino}
25% bont split voor witmasker {X1:  cinnamon} {X2: lutino}
25% bont split voor {X1:  cinnamon gepareld} {X2: lutino}
25% bont split voor {X1:  cinnamon} {X2: lutino}

pop afkomst:
25% bont cinnamon gepareld split voor witmasker
25% bont cinnamon split voor witmasker
25% bont cinnamon gepareld
25% bont cinnamon

Op zich wel leuke mutaties... als er toch eitjes zouden komen kunnen ze eventueel bij iemand anders ondergebracht worden  ;D ;D ;D want zoals je weet wil ik niet kweken.

Maar nu praat over heel ver in de toekomst... Laat Zowie maar eerst even volwassen worden  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Ik hoop alvast dat je snel terug helemaal gezond bent!

Leuk he, dat uitrekenen! Dat heb ik met Flupke ook! Je zou zeker heel mooie jonkies krijgen. Bont vind ik een erg mooie mutatie.

Meen je het dat je zelf niet wil kweken? Of begrijp ik dat verkeerd?

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Monique

Ik hoop dat je gauw hersteld bent van de griep, dat is nooit leuk, griep.

Groetjes

Mara

Caroline

Heel veel beterschap met je griepje.

Zowie zijn foto's zijn geplaatst.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1



Ik heb even een vitamine"bommetje" klaargezet voor je

en zo te zien hebben er een paar aardig wat energie  ;D

BETERSCHAP
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Hi Romy,

Ik wil inderdaad voorlopig nog niet kweken. Als het even kan wil ik het helemaal meemaken en eventueel thuis zijn voor als er ingegrepen moet worden en zo. Dat is op dit moment gewoon nog niet mogelijk dus geniet ik in de tussentijd bij anderen   :D

Nou Wilma! Na die vitamine boost stond ik meteen weer te stuiteren  ;D ;D ;D

En de rest natuurlijk ook bedankt voor de beterschapswensen  :)





Ik moet zo naar een verjaardag, maar ik heb wel weer een reeks foto's gemaakt.

Ik zal er alvast een paar plaatsen  :)


Disa



Yaro


Groetjes,
Monky

Anja


Ooohhhhhhhhhhhhhhhhh wat een prachtige foto's.
Dat smaakt naar meer hoor.

Groetjes Anja

*Yvon

11 mei 2007, 19:54:00 #1988 Last Edit: 11 mei 2007, 20:19:57 by Yvon en Rene
Hoi hoi

Gelukkig ben je alweer een stuk opgeknapt.  :D
Lukt het al een beetje met paaltjes slaan ?
Keihard zal de grond niet meer wezen na al die regen.  ;)
En ik ben het helemaal met Anja eens :
We willen meer foto's !!!!!!!!  :P ;D ;D
Weet je al wanneer Zowie naar jullie toekomt?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Marc van de Kuifjes

Misschien een uitdaging... zet alle valkjes netjes op een rijtje op een stok en maak daar een foto van! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Hi Anja,
Bedankt en er komen meer hoor...  ;D

Hi Yvon,
We hebben de afgelopen dagen geen paaltjes meer geslagen. Ik was niet lekker en het weer ook niet hahaha  :P ;D Dus we gaan kijken of we morgen in elk geval de palen waterpas op de juiste hoogte kunnen slaan en de planken kunnen monteren. Dan zijn we al een heel end. Er zit trouwens nu water in de vijver, dus folie leggen zal nog niet lukken denk ik.

Ergens in de komende 2 weken verwacht ik dat we richting Caroline kunnen om Zowie op te halen. Ik heb er wel al helemaal zin in  ;D

De rest van de foto's komen eraan...

Hi Marc,
Een foto met alle valkjes netjes op een rij zal een beetje moeilijk worden... Een deel van de valkjes zijn wild... tenzij je ook tevreden bent met knip en plak werk  ;D Dan kan ik best iets mooist voor je fabriceren  ;D ;D ;D





En dan nu de rest van de foto's  :D

De vogeltjes waren weer lekker los... Disa wilde er steeds niet uit... Ik vond dat het nu toch wel heeeeeel hoog tijd was dat ze eruit kwam en toch wat lichaamsbeweging kreeg...
Ik heb haar kooitje helemaal leeg gehaald... dus alle speeltjes en stokken. En vervolgens haar op mijn vinger laten stappen. Het kostte even moeite omdat het weer allemaal anders was, maar ze stapte op. Uit de kooi halen was wat moeilijker, want ze klom steeds weer via de tralies omhoog  ::) Uiteindelijk is het toch gelukt en ze heeft lekker haar vleugels gestrekt. Daarna heb ik haar een heerlijke sproeidouche gegeven. Ik wilde haar eigenlijk een douche in de badkamer geven terwijl ze in de kooi is, maar ik krijg de straal niet zacht... Ik wil haar niet van haar stok sproeien, dus dat heb ik maar opgegeven. Degene die het meest van de sproeidouche genoten, waren Disa en Vesna...

Disa





Disa en Vesna


Vesna




Whooshy vond het maar niks dit keer... Ze ging er maar boven op zitten  :)







Yara serie...

Yara drinkt...


Yara krabt...


Yara poetst...


Yara gaapt...


En tot slot... Yara slaapt...  :)







Ik hou het voor nu even hierbij...
Morgen komt de rest.

Slaap lekker allemaal  :)

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

12 mei 2007, 08:25:12 #1991 Last Edit: 12 mei 2007, 08:27:22 by Marc van de Kuifjes
Voelt het weer zich niet lekker? Ik vind het best fijn als het regent. Maar dat zal wel aan mij liggen... sinds de lange hete droge zomer van 1976, waarbij we hier met watertekort te kampen hadden, krijg ik altijd de kriebels als het langere tijd niet regent... ::) ;D. Na de lange droge periode die we nu juist gehad hebben ben ik nu dus héél blij dat het weer regent! ;D

En je ziet aan de valkjes ook dat ze van regen houden, zie ze maar eens genieten van die douche! Da's altijd een plezier om te bekijken! :D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Romy

Hoi Monky

Ik vind het een wijze beslissing om te wachten met kweken tot je er de tijd voor hebt! Zo kan je alles op de voet volgen :)

De foto's zijn wederom prachtig geworden. Het is heel mooi om te zien hoe de valkjes genieten van de douche!
Ook de special van Yara is heel mooi

Groetjes
Romy

Caroline

Lieve foto´s weer!!

Vooral de Yara serie is leuk!!  :D

Zowie en China zijn gisteren de hele dag zonder mama Coco geweest. Ze waren vanmorgen vergeleken met gisterenmorgen ieder 3 gram afgevallen, dit mag van mij, als het maar niet meer wordt. Ze moeten er meestal even 1 dagje doorheen om genoeg honger te krijgen om niet meer steeds te gaan krijsen maar zelf te gaan eten.  ::)

Ik kijk het vandaag even aan, blijven ze op gewicht dan gaat mama NIET meer voeren, vallen ze nog iets af gaat mama nog even bijvoeren.

Ik verwacht dat hij over een weekje wel weg kan hoor maar .... ik hou je op de hoogte.  ;)

Groetjes van Caroline, zoentje van Zowie.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Monique,

Wat een mooie foto's!
Ik vind vooral die foto's van Disa haar vleugel van de binnenkant zo mooi. En Yara's special natuurlijk ook !!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !