My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Da's weer een flinke fotosessie! Zou ik ook nog 'ns moeten doen ;D!
Dat mekaar kroelen is altijd leuk om te zien. Jammer dat ze dat hier niet doen...

Hoe is het trouwens met het hek gesteld?




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Dank je Caroline  :)

Wat vaag... Alle berichtjes zijn dubbel  ;D

Hi Marc,
Dat zou je zeker een keertje kunnen doen... Is heel leuk  ;D En wij kunnen er van meegenieten  ;D ;D ;D
Ik heb ook een jaar moeten wachten voor ze de eerste aanstalten maakten met kroelen en nu nog is het geen dagelijkse bezigheid volgens mij  :-\ ;D

Het hek staat nog steeds klaar om gepoedercoat te worden... We krijgen een telefoontje als hij geplaatst kan worden. Mijn geduld wordt enorm op de proef gesteld... Dat weet ik wel hahaha  8) ;D





Dat was even afzien hoor afgelopen weekend  :-[ zonder dit forum :-X  Maar we zijn er weer...  ;D

Ik ben wel dit weekend daardoor functioneel bezig geweest hahaha... ramen wassen, stofzuigen, kooien verschonen...  :P Normaal gesproken verspreid ik dat over de week... Nu in een keer gedaan... Wel vermoeiend  :P

Met de valkjes gaat het prima. Ik constateerde alleen bij Disa een vervaagd rode streep in de veren net boven de borst. Alsof daar een glimlach zit, zeg maar. Ik weet niet of het bloed is of wat anders.... Ik kon ook niet zien waar het dan vandaan had moeten komen...  ??? Heel raar. Maar ik hou het wel in de gaten.

Verder gaat alles goed met de beestjes  :)
Vanavond is weer langvliegavond. Dan ga ik weer boven zitten met de tv aan  ;D Lekker op mijn bank  ;D Heerlijk genieten met de valkjes los  ;D ;D Ik zal kijken of ik weer wat leuke kiekjes kan maken. Ik vind dat toch altijd wel leuk om te doen  :)

Ik ga weer aan de slag  :-\ :)

Groetjes,
monky

ManjaV

Hey Monky,

Je foto's zijn zo lief om te zien, ze zijn ook zo lief voor elkaar, jouw valkjes :D :D :D

Heb je nog ontdekt wat de rode streep was?

Hoe was je langvliegavond gisteren? ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hi Manja,

Zijn jouw valkjes dan niet lief voor elkaar ???

Ik heb niet kunnen vinden waar die rode streep vandaan kwam, maar ze heeft het er nu afgepoetst.

Ik heb eerst het nieuws gekeken, toen CSI en tot slot America's next top model. Dat is ongeveer 2,5 uur. Ik heb ze toen in de kooi gedaan voordag Spuiten en Slikken begon. Ik heb toen wel weer even de nijntjes laten lopen. Maandag is mijn tv avond, geloof ik  ;D  En zondag kijk ik soms CSI en altijd Bones. Verder kijk ik eigenlijk alleen het journaal...

Hoe gaat het nu met je kleine Fuzzy?

Groetjes,
Monky



*Yvon

Hoi hoi

Wat moet dat toch heerlijk zijn !  ;)
Zo lekker relaxed in een vogelkamer op de bank.
Valkjes om je heen en de tv aan.
En dan leuke foto's tussendoor maken.  ;D
Staan de nijntjes ook in de vogelkamer?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hi Yvon,

Het is inderdaad heerlijk om lekker op de bank te zitten met de vogeltjes los  :) tv te kijken ;D
De foto's maken is soms wel een nadeel... Vaak mis ik dan de helft van het programma hahaha. We hebben het ervoor over  :D

Mijn wens is toch nog altijd een buitenvoliere te hebben  :)
Misschien komt dat nog. Ik ben alleen bang dat ik niemand meer kan vinden om de dieren te verzorgen als we met vakantie gaan  :-\ Daar moet ik dus nog wat op vinden   :D
Maar daar droom ik nog altijd van en ik reserveer er toch nog een stukje tuin voor... In het geval dat...  :o ;D

Droom...droom...droom...  8)

De konijnen staan beneden. Ik heb een ren voor ze en daar gaan ze omstebeurt in. Geen behoefte aan babynijntjes  :P

Groetjes,
Monky




Caroline

Wow, wat een gave volière zeg, die zou ik ook wel willen.  ::)

Geweldig!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Citaat van: Caroline op 20 februari 2007, 15:59:28
Wow, wat een gave volière zeg, die zou ik ook wel willen.  ::)

Geweldig!!


Dat dacht ik dus ook  ;)

Maar voorlopig blijft het nog even een droom  :-\ :)

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Dat is een heel mooie volière! Zo eentje zou ik later ook best willen hebben! Wel zou ik ze een ander kleurtje geven langs buiten, maar dat is in smaken natuurlijk.

Ik heb nog een vraagje, en misschien is het wel een beetje een stom, maar ik zou het wel graag weten...
Zou je bv. nijntjes in de volière kunnen houden met valkjes erbij? Of gaat dat niet goed samen?
Alvast bedankt!

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Monky,

Je kijkt dezelfde series als ik. CSI (alledrie) Bones. en vanaf volgende week weer Lost.

Hele mooie foto's heb er weer van genoten hoor. Een prachtige voiliere en mss komt je droom ooit eens uit.

Groetjes Anja

Monky

20 februari 2007, 19:13:31 #1600 Last Edit: 20 februari 2007, 19:28:54 by Monky
Hi Romy,

Het is helemaal geen domme vraag hoor. Die vraag is al een aantal keren hier op het forum voorbij gekomen. Ik heb hier een link gevonden die je kan lezen over de vraag of je konijnen in een voliere kan houden.

klik hier

Ben je het aan het overwegen voor de toekomst?  ;D

En wat de voliere betreft... We moeten altijd iets te wensen overhouden, toch?  :D

De kleur is inderdaad niet super, misschien zou ik het ook een ander kleurtje geven. Ik geloof dat ze ook blank geleverd worden  ;D Zie, je kan alle kanten op met die dingen hahaha.

Hi Anja,
Ik zie je berichtje net voorbij komen  ;D
Ik vind die series spannend. Lost heb ik in het begin ook gekeken, maar ik ben op gegeven moment afgehaakt... Het begon mij te veel op een soap te lijken  :P :-X ;D

Als ik een constuctie kan bedenken dat al mijn dieren in de vakantie verzorgt kunnen worden, komt die droom vast wel een keertje uit... Mits ik Erwin natuurlijk over kan halen  8) ;D





Erg geshockeerd ben ik!!!
Moet je nu toch eens zien  :o


:o :o :o


Dat is toch je reinste incest  :o
En het ergste is dat ze het heel gniepig doen in een hoekje van de kooi... Zonder geluid te maken. Dus niet dat gepiep als het popje kippetje zit  8) En Yaro deed alsof hij het al jaren doet... Hij is pas een half jaar oud  :o
De jeugd toch van tegenwoordig  ;) ;D

Verder heb ik nog een foto van Disa's nek gemaakt.

Zien jullie die rode band in haar nek?
Ik vraag me toch af wat het is  ???

Ik zit toch met een vraag in verband met Yaro en Yaro... Ik ga even in een topic een vraag stellen...

klik hier

Groetjes,
Monky

Ivy

20 februari 2007, 19:18:41 #1601 Last Edit: 20 februari 2007, 19:20:16 by Ivy
Hoi Monique.
Wees blij dat ze het stilletjes doen, want hun moeder die eindigt met gegil die Sammy inmiddels geleerd heeft. Het klinkt afschuwelijk en hij loopt nu dagelijk te gillen zoals Nicky. Stel dat al je mannetjes dat gaan leren...
:P

Ik zie wel een paar rode vlekjes bij Disa... hebben ze peper gegeten :D
Je hebt toch zo'n roze mineralensteen, is dat het niet?

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Romy

Hoi Monky

Bedankt voor de link. Ik had er niet aan gedacht dat deze vraag al eerder kon gesteld zijn, en had dus nog niet gezocht...
Ik zou het inderdaad in de toekomst erg leuk vinden om te combineren! Maar ik zal eerst de link eens lezen ;)

Wel handig dat ze die volière ook blank leveren he  ;D

Over die rode schijn op je valkje haar nekje : ik merk het ook, maar heb er niet meteen een verklaring voor. Zijn de opmerkingen van Ivy misschien geen oorzaak?

Groetjes
Romy

Monky

Hi Ivana,
Citaat van: Ivy op 20 februari 2007, 19:18:41
Hoi Monique.
Wees blij dat ze het stilletjes doen, want hun moeder die eindigt met gegil die Sammy inmiddels geleerd heeft. Het klinkt afschuwelijk en hij loopt nu dagelijk te gillen zoals Nicky. Stel dat al je mannetjes dat gaan leren...
:P

;D ;D ;D


Citaat van: Ivy op 20 februari 2007, 19:18:41
Ik zie wel een paar rode vlekjes bij Disa... hebben ze peper gegeten :D
Je hebt toch zo'n roze mineralensteen, is dat het niet?

Dat dacht ik in het begin dus ook.
Het enige is dat die droog is en dus onlogisch is dat het afgeeft. Daarnaast is de kleur niet roze, maar een beetje oranje-rood. Ik heb ze wel paprika gegeven.... maar die was geel  ::)

Hi Romy,
Het maakt niet uit hoor... We zijn ervoor om elkaar te helpen, toch?

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Dat vind ik ook  :)
Net zoals de vriendelijkheid van de mensen mij op dit forum vastkluistert  ;D

Groetjes
Romy