My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Wat zijn dieren toch schatten, hè?
Daarom doet het ook zo zeer als ze er niet meer zijn  :(

Maar ik was gisteren met mijn valkjes bezig en Whoosy en Yaro kwamen weer bij me zitten. Op elke schouder een valkje. Ik had weer een van mijn huilbuien en die lieverds likte de tranen mijn mijn wangen en trui... Ze zijn niet van mijn schouder afgeweest. Als de andere valkjes gaan vliegen of fladderen, dan deden ze dat met z'n allen en vlogen Yaro en Whooshy ook weg omdat ze ervan schrokken... Dit keer niet. Ze bleven op mijn schouder...

Wat een lieverds zijn het dan toch... :-*

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hoi Monky,

Dieren zijn zeker schatten.  :-* :-* Ze lijken het aan te voelen wanneer je verdriet hebt.
Wat een lief verhaal van Whooshy en Yaro.  :-* :-*
Sterkte.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Dat is een ontzettend lief verhaal! Ik geloof dat dieren kunnen voelen hoe z'n baasje zich voelt, en zich daar ook naar gedragen. Zoals jou valkjes reageerden, lijkt dit er echt op! Flupke is de laatste weken ook erg lief, alsof hij weet dat ik een wat moeilijkere periode doormaken met de examens nu!! Zo zie je maar hoe lief valkjes (en andere dieren!) kunnen zijn  :-*

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Monique,

Een heel lief verhaal wat je schrijft. Ik ben er van overtuigd dat dieren je verdriet aanvoelen op een of andere manier. Ook al zou je lachen dan weet een dier daar makkelijk door te prikken.

Sterkte en ik ben blij dat ik toch even een lach op je gezicht kon maken.

Groetjes Anja

robeke

mooie valkjes heb je daar :d
gr. robeke

je ben zacht van me heen gegaan aico :'(
rust zacht kusjes:XXX

Monky

Hi allemaal,

Ik had nog wat foto's van de valkjes, maar ben het helemaal vergeten door de toestanden met mijn lieve Nutty...

Wat zit Disa er toch weer mooi bij  :)

Gezellig met z'n tweeen Yara plagen  :-X

Ik zit op mijn bakkie en ik ga er niet af!!!!

Je komt er maar bij zitten  :)

Mooie Isaura...

Met zijn viertjes op een rij... :)

Ik zal kijken of ik dit weekend weer wat andere fotootjes kan maken van mijn lieverds. Ik zal ook weer eens de catharinaparkietjes en de rosella's onder de loep gooien. En Dormili wordt zaterdag 3 jaar...

Tot later!

Groetjes,
Monky

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Dat wordt zaterdag worteltjesstaart eten.  ;D
Andere foto's?
Mij lukt het nooit om dezelfde te maken.  ;) ;D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hoi Monky,

Dat zijn zeker prachtige foto's! Lief!  :-*

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja

Hoi Monky,

Prachtige foto's ik geniet er elke keer weer van.
Heel lief.

Groetjes Anja

robeke

het is werl spuijtig dat zo'n valkje alshij ouder is niet meer zo tam kan worden he;)

je ben zacht van me heen gegaan aico :'(
rust zacht kusjes:XXX

Romy

Hele mooie foto's  :-*
Wat is het ook leuk om te zien dat elk valkje verschillend is. Dit bedoel ik zowel qua karakter als qua uiterlijk. Ook de verschillende soorten mutaties vind ik erg mooi en leuk om te zien!

Groetjes
Romy

Karin

Veel sterkte met het verlies van Nutty 
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op 25 januari 2007, 21:02:49

Wat zit Disa er toch weer mooi bij  :)

Sterkte met het verlies van Nutty :'(...

Disa zit er inderdaad weer héél mooi bij ;D! En de anderen ook natuurlijk ;D!

Ik heb trouwens nog een kleine verassing van zusje Fikske, maar die kan ik pas straks tonen! ;) Houd de Vier Kuifjes dus maar in de gaten!

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Hi allemaal,

Vrijdag op mijn verjaardag ben ik naar Thermae 2000 geweest met Erwin, mijn zus en mijn zwager. Even lekker relaxen :) Het was koud buiten en het sneeuwde  :) Niets is zo heerlijk als zwemmen in warm water met je gezicht in de kou met sneeuwvlokjes die op je gezicht vallen  :) We waren pas om een uur of 12 's avonds thuis. Het is toch 2 uur rijden.

Ik heb een hele mooie ring en ketting van Erwin gekregen. Hij had de ring om 12.00 uur 's nachts gegeven  :) en de ketting verwachtte ik natuurlijk helemaal niet. Die had hij gegeven tijdens de lunch  :) Echt lief...

Van mijn zus heb ik een catharinaparkietje gekregen... Hij/zij gaat Emmy heten. Meer daarover kan je lezen in de Catharinaparkietjes dagboek  :) :

Mijn moeder is zaterdag en zondag bij ons geweest. Het is wel heel gezellig geweest.

Met de valkjes gaat het allemaal prima  :) Ik ben helaas nog niet aan de nieuwe foto's toegekomen.
Ik geef ze nu een keer in de week een gekookt eitje en mijn hemel, wat vinden ze dat lekker zeg!!! Het is wel prachtig om te zien  :) hoe ze dat ei aanvallen  :D

Yara wordt steeds rustiger. Ze eet nu trosgierst uit mijn hand als ik het aan het uiteinde van het stokje vast pak  ::) We maken langzaam vooruitgang. Ik ga haar vanavond weer beneden zetten. De andere vogels leiden haar te veel af  :)

Zo dat was het weer eventjes voor nu  :)

Groetjes,
Monky