My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Ik ben heel boos  >:( >:( het geen ik geschreven heb is verdwenen toen ik een foto wilde uploaden. Ik vind dat toch geen goed systeem!!  >:( Dat je met Vorige moet werken om weer naar je geschreven tekst terug te gaan. Het gaat te vaak fout. Ik denk dat ik toch meer met Photobucket moet gaan werken. Maar het kost altijd zoveel tijd  :(

Ik plaats in elk geval de foto. Dit is Disa en Garath die aan het kroelen zijn  :-*


Het gaat in elk geval goed met mijn moeder. Het hart en de kleppen zagen er goed uit.

Bedankt voor de foto's Ivy.

En Yara, knap maar gauw op, want je nieuwe vriendjes en vriendinnetjes zitten al op jou en Yaro te wachten.

Groetjes,
Monky


Ivy

1 september 2006, 16:43:27 #1127 Last Edit: 1 september 2006, 17:01:39 by Ivy
Hoi Monky.
Ik vind photobucket juist handiger omdat je meer foto's tegelijk kan uploaden... Als ik iets hier moet uploaden, dan doe ik dat eerst en dan pas typ ik mijn bericht - maar ja, dan moet je dus weer met Word erbij werken en alle links naar upgeloaden foto's eerst daar plakken... wat op zich ook weer handig is want dan kan je ze bewaren. Elke nadeel heeft zijn voordeel ;D

Yara haar oogje is nog steeds zeer, maar het is nog geen eens 48 uur sinds het prikje, dus het zou een wonder zijn als het zo snel over was. Ze heeft er verder geen last van en speelt gewoon met de rest, eet goed en bedelt als de beste ;D. Ik hou ook de ontlasting in de gaten en die is zoals het hoort...
Ze heeft een favoriete speelgoed, een rode muisje met een belletje aan het staartje. Die krijgt ze gewoon mee, want elke keer als ze los zijn gaat ze daarmee spelen. Ze is trouwens in het algemeen gek op belletjes, Yaro knabbelt liever aan alles. Zijn gewicht is ook al helemaal stabiel dus met hem gaat het hartstikke goed. Hij is wel een tik wilder geworden, een eigenwijsje is dat. Maar met ze in de kooi zetten had ik nog nooit problemen. Hij is wel de grootste praatjesmaker, hij kwettert heeeeeel veeeeeel. Ik heb een vermoeden dat hij de gene was die bouwvakkersfluitje deed, maar het kan ook Rikkie of Rafiki zijn geweest...

Je foto's zal ik op cd zetten, komt goed!

Groetjes, Ivy en Yara&Yaro




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Lieve foto!!!  :-*

Fijn nieuws over je moeder.  :D

Chips hè, alles kwijt raken.  :-\ >:(

Ik maak tussendoor kopie van mijn teksten in Word, ben ook al te vaak alles kwijt geraakt.  :'(

Groetjes en een fijn weekend!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Ivy,

Wat leuk dat ze haar eigen speeltje mee krijgt!!! Het is zo persoonlijk. Dat zie je met puppies en zo ook heel vaak. Ik vind dat gewoon vertederend  :-* :-* :-*

Hi Caroline,

Ik maak meestal ook kopien tussen door, maar dit keer was ik even snel aan het schrijven tussendoor en snel even foto plaatsen....haastige spoed is zelden goed... Nu weet je weer waar deze gezegde vandaan komt  :P ::) 8)

Ik heb een serie gemaakt van het kroelen van Disa en Garath  :)







Zoals ik al eerder zei...haat en liefde liggen dicht bij elkaar  :D



Hij was zo druk bezig met slopen dat ik eindelijk eens een foto van Gizmo kan maken zonder dat hij naar me toe kwam   ;D


Kleine Ilo   :-* :-* :-*


Vesna die lekker op de ladder zit te spelen  :)


Isaura hoog en droog boven op de voliere  :D


En een groepsfoto van Whooshy, Ilo en Lulac  :P

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Mooi mooi mooi! ;D :-*

Dat "elkaar kroelen" is iets wat bij ons (= bij onze valkjes ;D) nog steeds niet wil lukken... :(




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

ManjaV

Hey Monky,

Wat een mooie foto's :D :D Ze zijn ook zo duidelijk en scherp en van dichtbij gemaakt!

Zo lief, dat gekroel van Disa en Garath. En ja, haat en liefde liggen soms dicht bijelkaar...zo kunnen ze minutenlang kroelen en dan is het ineens verontwaardigd gekwetter en de kuifjes plat ;D Tja, dat is hier net zo met Sunny en Daisy ;)

Lief ook, al je andere valkjes op de foto. Die Gizmo toch! Is het zo een kroelvalkje dat hij altijd meteen op je af komt om gekroeld te worden! Lief!  :-*

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

marga

hoi monky
wat een mooie foto s
vind heel mooi
groetjes marga

Caroline

Bedankt voor de mooie foto in mijn dagboekje.  :-*

En wat een heerlijke kroelfoto's heb je geplaatst, lief hoor!!!

Groetjes!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi allemaal,

Ik zal mezelf maar even ophijsen  :-[ ;D Ik was al bijna op de 3de pagina beland  :-X

Bedankt voor jullie reacties op de foto's  :) ik ben blij dat jullie ze leuk vonden  ;D

Eerst een leuke mededeling:
Ik ga zaterdag Yaro ophalen  ;D ;D ;D

Hij eet al even zelfstandig en omdat Yara nog met het ontstoken oogje zit laten we haar natuurlijk nog even daar. Die halen we dan weer op als het oogje weer beter is en ze zeker geen enge ziektes heeft  ;D Ik heb er alle vertrouwen in dat het alleen een ontstoken oogje is, maar toch hou ik Yaro apart. Ook apart van de rosella en catharinaparkiet tot de test resultaten binnen zijn  ;D

Verder gaat het heel goed met de valkjes.
Ze laten zich steeds makkelijker in de kooi zetten, maar toch zijn ze heel eigenwijs  ;D Ik hoorde gisteren een krijs en ik kijk op en wat zie ik  :o Gizmo met een kuifveer van Garath in mijn snavel. Gizmo heeft dus Terwijl Garath aan het eten was door het gaas heen zijn kuifveer eruit getrokken  :o :o :o
De etensbakjes hangen namelijk aan de scheidingsgaas van de twee delen.
Ik vond de kuif van Garath al wat mager, maar dit verklaard natuurlijk weer een heleboel.

Gekke beesten hahaha.

Isaura heeft ineens een rare gewoonte opgepikt...ze is weer aan het bedelen  ???  Ik hoor dat kraak geluid zoals ik ook toen bij Garath had gehoord. Ik snap er niets van. Hoe kan dat na zo'n tijd ??? 
Ik negeer het gewoon, want als ik er aan toegeef, krijg ik misschien weer dezelfde taferelen als met Garath en dat moeten we niet hebben.
Ik was hoogst verrast toen ik dat hoorde. Gelukkig eet ze wel gewoon goed.

Garath zingt de sterren van de hemel. Vooral voor Vesna lijkt het. Hij hangt dan aan de scheidingsgaas en zingt alsof zijn leven er vanaf hangt. Vesna gaat vervolgens bij hem zitten aan de andere kant van de gaas hangen. Het ziet er zo lief uit  :)

Zo dat was weer een heel verhaal.

Tot de volgende keer. Weer met nieuwe foto's  :D

Groetjes,
Monky

Ivy

Citaat van: Monky op  7 september 2006, 13:17:30
Ik hoorde gisteren een krijs en ik kijk op en wat zie ik  :o Gizmo met een kuifveer van Garath in mijn snavel.


Hm, nou ben ik echt benieuwd hoe jij eruitziet ;D ;D
Yara is vandaag voor het eerst in het badje geweest! Yaro gisteren al. Ik heb voor ze een glazen schaal met water neergezet en Jessie zat er als eerste in, maar Yaro vond het ook heel erg lekker. Yara was nog heel voorzichtig met nat worden... na 5 minuten zag je al niks :D

Overmorgen mag je ze live bewonderen, maar hier alvast een voorproefje:

Yaro...
Ik heb vandaag met Yara gespeeld (en het schaapje)


Ook heb ik met Jessie eivoer gegeten


en lief in de camera gekeken


en ook nog in badje geweest!


Doei!



Yara
Ik wil niet op de foto...


maar vind de druppels water zo mooi dat deze wel geplaast mag worden...


Groetjes en tot gauw!
Ivana, Yara en Yaro




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

*Yvon

Hoi hoi

Wat een mooie fotoos weer.
Alleen nou vraag ik me af:
Ben jij op je valkjes gaan lijken??
CitaatIk hoorde gisteren een krijs en ik kijk op en wat zie ik   Gizmo met een kuifveer van Garath in mijn snavel.
;D
Zit ik het terug te lezen zie ik dat Ivy het ook al was opgevallen van jouw snavel.  ;) ;D
Hopelijk geneest Yara d'r oogje snel.

groetjes Yvon[/color]

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Citaat van: Monky op  7 september 2006, 13:17:30


Isaura heeft ineens een rare gewoonte opgepikt...ze is weer aan het bedelen  ???  Ik hoor dat kraak geluid zoals ik ook toen bij Garath had gehoord. Ik snap er niets van. Hoe kan dat na zo'n tijd ??? 
Ik negeer het gewoon, want als ik er aan toegeef, krijg ik misschien weer dezelfde taferelen als met Garath en dat moeten we niet hebben.
Ik was hoogst verrast toen ik dat hoorde. Gelukkig eet ze wel gewoon goed.



Het lijkt wel of alle valkjes die bij Kirsten vandaan komen deze gewoonte hebben ???

Daisy van Manja heeft hier last van, Azizi en Megara van Esther ook en ook Damali bij mij doet het  ???
Heel vreemd ik had al aan Kirsten gevraagd wat dit kon zijn ( Damali doet het naar Derrick) en zij wist het ook niet en kon niets anders bedenken dan onderdanig gedrag. Hier eet ze ook al lang zelfstandig en doet dit nog steeds hoor, dus het is vast niet om je ongerust over te maken ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Monky

Ik ga zo naar bed maar ik wilde alleen even deze foto plaatsen  :) Ik vind hem zo ontzettend mooi.


Garath  :-* :-* :-*

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hey Monky,

Wat een lieve foto  :-*

Dat kraakgeluid is niets om je zorgen over te maken, denk ik. Ze willen dan gewoon bij je bedelen ;D
Trouwens, Daisy van mij 'kraakt' niet, maar maakt een heel lief piepgeluidje (wat ook een beetje op bedelen lijkt) als Sunny haar kroelt of als ze in de buurt van Sunny zit. Het is al veel minder dan voorheen. Maar van mij mag ze het blijven doen, ik vind het zo lief.

Het kraakgeluid ken ik wel, van Sunny destijds. Zodra hij mij zag, begon hij te bedelen ;D
Dat ging op gegeven moment vanzelf over.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki