My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Ik wou dat ik zo handig was  :(

Maar hij is echt heel mooi en hij lijkt heel echt. Je zal er wel enorm trots op zijn.

Heel leuk.

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hey Monky,

Ik las je berichtje nu pas met de foto, maar idd, ik dacht ook gelijk dat het Whooshy was! Wat grappig, hahaha....
Hoe gaat het met Vesna en Isaura? Zijn ze al gewend??

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hi Manja,
Met Vesna en Isaura gaat het heel goed. Isaura is iets makkerlijker dan Vesna, maar ze hebben beide nu trosgierst van mijn hand gegeten. Het grappige is dat ze alles samen doen ook al zitten ze in aparte kooien. Ik heb ze wel bij elkaar staan, want ik vond het zielig om ze helemaal uit elkaar te halen  :-[
Verder zijn ze al gewend. Het is wel afzien met die warmte, maar ja, het is niet anders.

Zo en nu dan de foto's van Whooshy.

De sillouetfoto's


Best gaaf zo  :)
Je ziet die slagpennen zo mooi en de kuif en de staartveren... :)

Dan de soort van vliegfoto's  :)




Whooshy is ook echt zo'n lekkere lieverd  :-* :) Ze is ook de enige die me wil voeren en kusjes wil geven  :D
Ze is heel speciaal voor me. Misschien omdat het mijn eerste tamme valkje is. Al mijn valkjes en andere dieren zijn me dierbaar, maar Whooshy heeft wel een heel speciaal plekje  :)

Dat was het dan weer even voor nu.

Tot later.
Monky


ManjaV

Hoi Monky,

Wat een prachtige foto's zeg! Zo leuk om te zien hoe Whooshy klaar staat om te vliegen :D Het is echt een schatje. Ik snap dat hij een speciaal plekje in je hart heeft, zeker omdat het je eerste valkje is.
En helemaal lief dat hij jou kusjes geeft! Mikki doet dit ook, dat is zo schattig. Als je dan tegen hem praat, komt die helemaal dichtbij je zitten en wil je kusjes geven, dat herken je wel denk ik. Alleen voeren doet die niet, Whooshy dus wel, wat lief zeg!!!!

Gelukkig dat alles goed gaat met Vesna en Isaura. Ja, die twee waren natuurlijk al aan elkaar gewend en dan is het idd zielig om ze helemaal uit elkaar te laten. Zijn ze familie van elkaar?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hi Manja,
Bedankt voor de compliment.
Isaura en Vesna zijn geen zusjes van elkaar. Wel nestzusjes. Vesna was een jong dat enorm achter liep en Kirsten heeft haar toen over geplaatst en is toen bij tickle en toya terecht gekomen waar kleine Isaura was :) Ze zijn dus samen opgegroeid.

Met mijn lieverds gaat het verder allemaal goed. Isaura is iets makelijker aan me te binden dan Vesna. Isaura kan ik al een klein beetje kroelen als ze trosgierst eet. Ze stapt ook al op mijn vinger zonder trosgierst. Wel een klein beetje aarzelend maar het is al een hele grote stap in de goede richting. Vesna is wat schuwer. Ze is ook lang niet zo dol op trosgierst dus dat maakt het iets uitdagender. Ik heb foto´s gemaakt, maar de internet boven heeft kuren, dus die krijgen jullie nog van me te goed. Het zijn hele mooie geworden.
Ik heb volgens mij 2 fotomodelletjes: Disa en Isaura. De kuif is echt spierwit !! Ik vind haar echt super mooi. Vesna heeft gewoon een lief koppie, maar ik denk dat als ze door de rui heen is, dat ik misschien wel 3 fotomodelletjes heb ;D


Nu even iets anders.....We zijn zoooo ontzettend dom geweest :-[ We hebben de fout gemaakt mensen te vertrouwen. Moet je dus nooit doen. Toen we gingen verhuizen wilden de nieuwe bewoners spullen van ons overnemen. Onder andere het zeil door het hele huis en de zonnewering binnen. Ze zouden dat voor 100 euro overnemen want het zag er allemaal nog keurig uit. Ze wilden het dus overnemen, maar zei dat ze het geld nog niet had. Ik kon me dat wel voorstellen met verhuizing en opknappen in het vooruitzicht en ze vroeg of ze het later kon betalen....We hebben gezegd dat het goed was.
Dat was 2 maanden geleden. Ze heeft een nieuwe telefoon...dus we kunnen niet meer bellen. We zijn er 2 keer langs geweest en ze is steeds zogenaamd niet thuis. De eerste keer was ze met de hond naar de dierenarts...ze heeft geen hond!!! De tweede keer zou ze bij de buren zijn om het haar te laten verven. Ze wil ons dus niet te woord staan en de andere familieleden zeggen telkens dat zij de geldzaken doen. De dochter heeft zelfs al geleerd te liegen!!! Ze wilde beweren dat ze haar eigen telefoonnummer niet wist en het mobiele nummer van haar moeder niet!!!! Ze moet duidelijk nog heel wat leren over liegen, de rest van de familie trouwens ook. We kunnen naar het geld fluiten.

Dat vind ik nog niet eens het ergste...Het geeft me een rot gevoel dat ze niet eerlijk konden zijn. Als ze het geld niet hebben. Zeg het dan. Er is altijd wel iets te regelen. Misschien hadden we dan wel gezegd, doe maar voor de vorm 25 euro en het is klaar. Maar nee, ze moeten enorm oneerlijk en asociaal doen.
Ze kwamen heel vriendelijk en begripvol over toen we ze ontmoette. Maar dat was allemaal schijn.
Hoe hebben we zo dom kunnen zijn. Het heeft onze vertrouwen enorm geschaad in de medemens.

Normaal gesproken heb ik een enorme band met waar ik gewoond heb. Met Nieuwegein heb ik dat nu door hun helemaal niet meer. Dat vind ik toch wel jammer, want we hebben er heel leuk gewoond.

Zo dat is dat. Het doet me goed om het even van me af te schrijven.

Groetjes,
Monky


Caroline

Hè getver, wat een  :censuur lui zeg, je zou ze toch ..........

Kan me voorstellen dat je er rot gevoel van over houd, ik kan ook niet tegen liegen en bedriegen.  >:(

Hopelijk kun je het snel een plaatsje geven.

En 2 fotomodelletjes?? Laat eens zien dan!!  ;) ;D ;D :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hey Monky,

Wat fijn om te horen dat het goed gaat met Vesna en Isaura. En ja, de een is wat sneller echt tam dan de ander he? Die verschillen bemerkte ik op zich ook wel bij mijn vogeltjes.

Vervelend wat er gebeurd is met dat geld. Ik zou wel voet bij stuk blijven houden. Kan je de politie niet bellen? Ik vind het ook heel laf van die mensen! Laat ze dan idd gewoon zeggen dat ze het geld niet hebben en dan kunnen jullie altijd nog beslissen wat jullie doen met de spullen...Ik hoop dat er een oplossing komt.

Tickle en Toya heb ik gisteren ook gezien (snoepies) en natuurlijk ook Moppy en Lucky, de ouders van Daisy. Heeeeel schattig....
Ik was al een keer eerder bij Kirsten maar nu kijk je dan echt gericht naar de valkjes bij wie jouw eigen valkje vandaan komt!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Nou ook eens eindelijk een reaktie van mij. 
Ik had dus ook al geregeld gekeken en gelezen.:P
Hele mooie fotoos van de mooie valkies!!
Ik ga je zeker blijven volgen,zoals ik wel bij meerdere mensen stiekum doe.  ;)

En wat geld betreft ,hoe  :censuur het ook is,wees maar blij dat het om 100 euro gaat en niet om meer.
Gelukkig zijn er ook wel een heleboel mensen die wel te vertrouwen zijn.
Geniet van je nieuwe huis en vogeltjes !!

groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hi Caroline,
Van 1 van de fotomodelletjes krijg je nu foto ;D

Hi Manja,
We hebben eigenlijk niet echt de energie om er een hele toestand van te maken. Misschien dat we het nog 1 keer proberen, maar ik weet dat het verloren moeite is. We hebben bij de rechtsbijstand geinformeerd en het enige wat je kunt doen is een brief schrijven naar die mensen of een deurwaarde inschakelen. Dat is het niet waard voor zo'n relatief laag bedrag. We moeten gewoon leren leven met het feit dat wij te naief en te goed van vertrouwen waren. En dat er altijd  :censuur mensen zijn die daar misbruik van maken. Helaas...

Het is inderdaad leuk om te zien wie de ouders zijn van je valkjes.
In het geval van Isaura had ik haar op zien van de ouders gekozen  ;D ;D ;D Het is een fantastische keuze geweest  :D

Hi Yvon,
Je hoeft je niet verplicht te voelen om te reageren hoor  ;) ;D
Maar gezellig dat je ook wat schrijft. Je bent van harte welkom  :)

Het is een vervelende situatie en met alle andere dingen die gebeurd zijn, is het gewoon heel erg naar. Maar ja, het is een gesloten hoofdstuk nu dus...We gaan gewoon vrolijk verder.

En ik ga zeker van mijn nieuwe vogels en oude en het huis genieten  ;D ;D ;D

Ik heb wat fotootjes gemaakt  ;D

Eerst kleine Vesna  :-*



Ze was hier lekker aan het brabbelen... Heel schetig  :-*






Wat een koppie hè?

Ok en dan nu Isaura  :)


Mooie pareltjes op de vleugeltjes  :-* :-* :-*




Wat me enorm opvalt bij Isaura is dat ze enorm grote ogen heeft. Ze zijn heel donker dus het steekt heel erg af tegen het wit van het koppie  :)

Zo dat was het even voor nu  ;D

Ik ga even een happie eten.

Groetjes,
Monky

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hey Monky,

Wat leuk, eindelijk de foto's! Wat een schatjes zeg en je hebt gelijk, wat heeft Isaura mooie ogen!!!!!! Die eerste foto van haar is bijzonder goed gelukt, echt prachtig. En die kleine Vesna, ook al zo lief  :-* :-* :-* :-*

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Goh!! Mijn dagboek heeft 1000 reacties :o
Wat leuk ;D

Groetjes,
Monky

marga

hoi monky
jeetje al 1000 reacties gefeliciteerd

wat een mooie foto s van je schatjes prachtig hoor
groetjes marga

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

CitaatHi Yvon,
Je hoeft je niet verplicht te voelen om te reageren hoor   
Maar gezellig dat je ook wat schrijft. Je bent van harte welkom 
Niks geen verplichtte gevoelens hoor !  ;D
Isaura heeft cker hele mooie ogen.
En blijf cker maar doorgaan met het genieten en mooie fotoos maken,dan genieten wij met je mee  ;D

groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >