My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Ik ga zeker proberen er de volgende keer  bij te zijn ;D

Mijn moeder´s huis blijft iets langer koel. Ze zit nu voornamelijk binnen en als ze eruit moet doet je dat vroeg in de ochtend.  Vandaag moet ze weer bloedprikken en woensdag krijgt ze de uitslag. Ze gaan dan kijken of het nodig is om de afspraak met de cardioloog naar voren te schuiven. Ik ben benieuwd naar haar bloedwaardes.
Lief dat je er naar vraagt :)

Groetjes,
Monique

Monky

Hi allemaal,

Disa heb ik vandaag bij Whooshy en Garath gezet. Ze zit lekker rond te scharrelen. Ik denk dat het wel goed gaat. Ik hou het wel in de gaten. Verder zit Lulac in het grote deel van de voliere. Ze bleef toch te wild. Ze werd onrustig als ik met Whooshy of Garath bezig was. Omdat het zo groot is, heeft ze ook geen last van Gizmo. gelukkig. Ze zit vaak samen met de parkieten. Het is een heel lief gezicht. Ze kent die beestjes natuurlijk van kleins af aan en het is vertrouwd. Ik zal nu ook weer meer tijd hebben om foto´s te maken. Ik kan ze alleen nog niet hier neerzetten. Dus wat dat betreft nog even geduld.

Nu even mijn frustraties uiten over iets heel anders.
Ik had in de ikeagids een hele leuke badkamermeubel gezien een jaar geleden. In de nieuwe gids staat ie ook gewoon. Nu blijk dat hij uit de collectie gaat. Ze hadden hem niet meer. Nu moet ik naar Breda als ik het nog wil!!! Het lijkt of niets in een keer goed wil gaan. Ik heb nauwelijks nog de energie om naar Breda te gaan. Ik baal enorm. Nou ja, dat was dat even...

Gelukkig doen de vogels het verder goed, ook met deze warmte.

Dat was het weer even.

Groetjes,
Monky 

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op 12 juni 2006, 19:09:02
Nu even mijn frustraties uiten over iets heel anders.
Ik had in de ikeagids een hele leuke badkamermeubel gezien een jaar geleden. In de nieuwe gids staat ie ook gewoon. Nu blijk dat hij uit de collectie gaat. Ze hadden hem niet meer. Nu moet ik naar Breda als ik het nog wil!!! Het lijkt of niets in een keer goed wil gaan. Ik heb nauwelijks nog de energie om naar Breda te gaan. Ik baal enorm. Nou ja, dat was dat even...

Groetjes,
Monky 

Toch maar niet te lang wachten of ze hebben het daar ook niet meer! ;)
Kunnen ze het niet laten overkomen?

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

marga

hoi monky
ben heel benieuwd hoe het woesdag uitpakt voor je moeder
jeetje dat is zeker balen van dat badkamer meubel zeg
groetjes marga

Monky

13 juni 2006, 10:25:07 #844 Last Edit: 13 juni 2006, 14:33:08 by Monky
Hi dudes  ;D

Ik heb foto's gekregen van Isaura en Vesna  :)

Isaura...

Vesna...

of

De onderste lutino heeft een kleine achterstand opgelopen, maar lijkt het nu weer goed te doen. Als deze het goed blijft doen, is dit ook het valkje die ons huis komt verblijden. Anders wordt het dus de bovenste lutino.

Zijn het geen poepies  ;D

Groetjes,
Monky

Caroline

Och die onderste wat een dotje.

En de bovenste wat een lekker ding, een bonte geparelde witmasker, toch??

De middelste is ook een lieverd hoor.  ;) :D

Weer wat om naar uit te kijken.

Doei doei!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Dat heb je heeeeeel goed gezien  ;D ;D ;D
Is het geen beauty  :)
Kirsten had me eerst de onderste lutino toegewezen. Ik was er op slag verliefd op. Toen ze vertelde dat deze ineens achterliep met haar ontwikkeling dacht ze dat het beter was als ik de bovenste lutino zou nemen. Ik vind ze beide erg lief, maar mijn hart gaat toch wel als eerst uit naar het achterlopertje :) Dus ik hoop dat die het gewoon goed gaat doen. Ik voel me wel een beetje schuldig tegenover de andere lutino :-[ Stom hè? Zo'n diertje merkt daar niets van, maar toch...

Disa maakt het ook erg goed in de voliere. Ik blijf het frappant vinden dat ze veel kroeleriger worden zodra ik ze in die voliere zet. Misschien is het omdat ze nu niet in de woonkamer staan en je dus niet de hele dag bij ze zit?
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik mijn vogels in de huiskamer wel een beetje mis, maar ja, je moet je partner ook niet al te veel irriteren  ;D

Over partner gesproken...Erwin is gisteren zo ontzettend lief geweest om die kastjes in Breda op te halen  :) :) :) :-* Als verrassing  :D Ik was behoorlijk teleurgesteld de dag daarvoor toen ik hoorde dat ze uit de collectie gingen en ze ze niet meer hadden. Hij is dus zelf overdag "even" op en neer geweest, de lieverd  :)

Verder gaat het allemaal prima. Ik ben blij dat we even een pauze hebben met het warme weer. Ik had het gisteren even moeilijk. Ik had de hele dag migraine. En dat is geen pretje met die warmte.

Nog een klein maandje en ik kan weer mijn eigen foto's in mijn dagboekje plaatsen. Het is wel erg vervelend zo, maar we komen er wel door heen  :)

Groetjes,
Monky

Monky

Hi Allemaal,

Ik hoop niet dat Marga het erg vindt, maar ik heb wat foto's van haar geleend  ;D

Nalani  :-* Is ze niet ontzettend mooi geworden?  :)
Ze schijnt een enorme knuffelkont te worden  :) Dan zit ze wel goed bij mij hahaha.

Dit mooi geparelde jong van Marga komt ook gezellig in Utrecht wonen  ;D Ik ben er heel blij mee.
Ik moest er wel even goed over nadenken. het is namelijk een man en hij verliest natuurlijk zijn parels. Hij zal dan veel op Mauk gaan lijken. Ik heb het daar nog steeds een klein beetje moeilijk mee  :'( Ook al is het bijna een jaar geleden.
Maar ik heb dus toch besloten om hem te nemen :)
Nu maar weer een naam bedenken hahaha.

Groetjes,
Monky

Caroline

:o  Wow, weer eentje, jij bent net zo besmet als ik, hihihi!!

Lekker ding hoor, ik had al zo'n vermoeden na het lezen van het dagboekje van Marga.

Wel heel erg leuk.

Succes met het namen bedenken.

Groetjes van Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

;D ;D ;D

Dit is wel voorlopig de laatste....zei ze vol zelfvertrouwen  ;D

Ik moet natuurlijk wel wat ruimte voor de lutino gepareld overhouden en nog wat andere mutaties die nog gaan komen hahaha.
Ik heb hier wel even mijn handen vol aan, denk ik  ;D

Groetjes,
Monky

Monky

Ik heb een leuke naam voor hem.
Het is Ilo geworden  :)

Groetjes,
Monky

marga

hoi monky
nou je leent maar foto s hoor
ik kan mijn schatjes niet vaak genoeg zien
dus hoe meer hoe beter
wat een leuke naam Ilo
klinkt wel leuk
groetjes marga

Monky

Hi Allemaal,

Het is een klein beetje een rare dag vandaag.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik enorm ben aangedaan door de toestand van arme Sanna met Nina.
Ik moet er steeds aan denken  :-\ Ik denk dat het toch het plotstelinge is. Ze leek aan de beterende hand en dan toch...
En dan natuurlijk het verleden van Sanna met haar andere valkjes... :-\ Het is zo triest.

Verder heb ik niet zo veel te melden. Ik bel vandaag Dr. Feld om een afspraak te maken voor Jocko. Zijn snavel is weer veel te lang. Ik wil even kijken wat hij ervan zegt. Misschien dat hij er meer af kan halen dan onze eigen dierenarst. Of misschien hebben ze goede tips. Ik zie er erg tegenop om hem weer te vangen. De stress is natuurlijk verschikkelijk voor zo'n dier. Ik heb echt met hem te doen. Ik heb overdreven veel knaagstenen, mineraalblokken en sepia in de kooi hangen, maar het is niet genoeg. We hopen echt dat dr. Feld ons kan helpen.

Met de valkjes gaat het verder goed. Ze blijven allemaal kroelers. Het rare van Disa is dat ze het heerlijk vindt om gekroeld te worden, maar ze wil niet op mijn vinger zitten, tenzij ik trosgierst vast heb. Gekke beest. Lulac zit lekker blij in de grote voliere. Ze vliegt af en toe heen en weer. Ik vind het zo'n mooi gezicht. Ook de parkietjes. Ik kan er zo van genieten om naar te kijken.

Verder was mijn moeder gisteren jarig. We zijn bij haar wezen eten. Het was heel gezellig. Mijn broer is vandaag jarig en volgende week mijn zus  ::) Ik was vroeger altijd blut voor de zomer begon met al die verjaardagen. Ik had nooit geld over om op vakantie te gaan hahaha. Hoe hebben ze het toch uitgekiend  ::)

Ik ga weer even aan de slag.

Tot later.

Groetjes,
Monky

Hup ... Holland ... hup!!!

Caroline

Nog gefeliciteerd met je moeder en vandaag met je broer.  :D

Sterkte met Jocko!!

Groetjes van Caroline  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Bedankt Caroline  :D

Morgen kan ik bij Dr. Feld terecht om 11.50 uur.
Het gaat druk worden morgen. Eerst in Nieuwegein de konijnen laten inenten om kwart over 10 en dan naar Amersfoort om 11.50 uur voor Jocko. 's Middags naar me moeder. We nemen haar mee uit eten  :)
Tussendoor nog een bloemetje halen en een kast kopen...
Volgens mij gaan we morgen niets uitpakken  ::)

Ik zal me wel weer beter voelen als er weer een stuk van zijn snavel af is. Volgens mij kan hij zo nooit goed eten. Ik hoop echt dat zij er meer af kunnen halen dan mijn eigen dierenarts.

Greotjes,
Monky